Beiträge von Caro

    Zitat von Larry

    Wänn ich nöd so en fuule Siech wär, dänn wär ich so am 07:30 da bi mir i dere Poscht gstanden und hett jetzt 2 Tickets.

    Isch echli blöd gsi erscht am 08:15 ufztauche.

    Allerdings hetts ja au so chöne si wie in Chloote wos grad mal 2 Tix useglah händ.

    Es git kei sicheri Methode!

    also früeh astah isch minere meinig immer no s'sicherschte (das mitem system isch natürli würkli päch). aber würd ich ums verrecke anes konzert welle, würd ich mich nie nur ufs internet verlah.

    Zitat von Reto

    Ich mache glaub e Mike Shiva Telefonberatig uf, will ich i d'Zuekunft chan luege. Allerdings nur i d'Zuekunft vo Vorverchaufssschtelle, aber immerhin.

    Wunderet mich jetzt ehrlich gseit, dass sich es paar wunderet.
    Die Tickets git's dänn ab hüt Namittag oder morn uf Ricardo, hät mer de Mike grad gseit.

    also bim cl-vorverkauf bin ich mitem login problemlos inecho, drum häts mi doch rächt überrascht. hett i aber würkli welle uf nummer sicher gah, wäri halt am 5i, halbi 6i nöimet go astah.

    und de mike lügt, die tix sind vermuetli scho hüt vormittag uf ricardo :razz:

    Exklusives Ticketkontingent: AC/DC
    7.1.2010


    Sehr geehrte Frau xxx

    Als Ticketcorner VIP oder Ticketcorner Member haben Sie die Möglichkeit, von einem exklusiven Ticketkontingent zu profitieren.

    Seien Sie dabei! Wir wünschen Ihnen viel Vergnügen.

    Freundliche Grüsse
    Ihr Ticketcorner Team

    http://www.ticketcorner.com/clubwelten


    Exklusives Ticketkontingent für Ticketcorner VIP Member und Ticketcorner Member:


    AC/DC
    08.06.2010, Bern, Stade de Suisse
    Tickets}

    Buchbar ab 08.01.2010, 10:00 Uhr

    - Solange Vorrat. Limitiertes Angebot

    - Bezugslimite: 2 Tickets pro Member.

    - Mehrfachbestellungen werden ohne Rücksprache storniert.


    für d'member under eui - ok, die händs ja au via mail übercho :wink:

    öpper vo eui e idee, won ich sones schränkli überchum - nöd zumene allzu überrissne priis?

    mass wäret für das teil 81/113/43 (B/H/T), wär ideal, vil höcher sötts nöd si.

    im brockiland am manesseplatz bini scho gsi und i de arche in zh-altstette au.

    Zitat von larlf

    naja, ich frög mich halt glich langsam:
    müend sich fuessballer (oder allgem. sportler) vo "fans" alles gfalle lah, nur will sie mit mio. defür entschädigt werdet?

    logisch isch au am spieler sini reaktion absolut für de arsch (& au nöd entschuldbar), aber irgendwie stimmts doch nüme wie mitenand umgange wird...

    also verbali "attacke" muesch als spitzesportler chöne verkrafte.
    isch halt d'schattesiite vo däm job, isch nöd immer alles lässig und chasch endi monet gross abkassiere ohni negativi sache...

    gseh das drum ähnlich wie d'mehrheit da ine. de fan hät em lediglich d'meinig gseit und weder agriffe no verletzt.

    Zitat von Gysino

    wow wie interessant, so e antwort hätti ja gar nöd erw....zzzZZZzzzZZZzzz

    e scheiss-hirundi bedütet ja no lang nöd, dass es i de rückrundi au so muess witergah. bi ebefalls zueversichtlich, wil vil schlächter chömer eigentlich nüme spiele :wink:
    und so händ ihr - wenigschtens vorübergehend - au wiedermal paar mönet eues freudeli :mrgreen:

    Zitat von Reto

    D'Modefans sind überall.

    modefans hin oder her. aber dur die neu sektor-verteilig - früehner häsch ja mit eim ticket chöne beliebig stah oder sitze - häsch halt teilwis au hardcore-fans uf de sitzplätz. und wännt dänn so vollspasste hinder dir häsch, wo sich ufreget und usrüefet, wil du stahsch, isch es dänn doch relativ müehsam.
    chönd sich ja d'dvd kaufe :mrgreen:
    oder abelade :wink:

    Zitat von Champs-de-Mars

    Absolut. Aber au suscht. Da häsch en Hüüler wie Policy of Truth oder I feel you und meh als d'Hälfti vo dä Sitzplätzler bringt dä Arsch nöd ufe.

    dasch würkli gschisse. aber wie gseit, ich ha devo nüt mitübercho. bin sogar positiv überrascht gsi, wo's dänn bi gwüsse lieder ufgstande sind... verstah aber eh nöd, dass mer bi settig songs cha popcorn-ässend sitzebliebe :roll: :roll:

    Zitat von Champs-de-Mars

    Im internationalem DM-Forum wird die Stimmung als ziemlich übel beurteilt mit Hoffnung auf Besserung heute Abend.

    Kann da leider nicht widersprechen.

    Die Songauswahl fand ich i.0., auch wenn Songmaterial für unzählige Konzertstunden hätten. mir gefallen hald die alten Sachen aus der New Wave Phase (Photographic, New Life, People are People etc.) bis "Songs of Faith..." sowie Barrell of a gun und Useless aus Ultra.

    das hani vom kolleg wo d'depechemode.ch siite macht, au ghört. isch halt für mich no schwer zum beurteile, bin z'vorderscht a de stage gstande und ha d'stimmig nöd eso mies gfunde. aber s'isch sicher nomal öppis anders, wännt irgendwo uf de sitzplätz bisch und dich eine zämeschisst, wil du stahsch (seg ageblich so gsi).

    hett - wie dobe scho erwähnt - just can't get enough gern ghört. photographic wär natürli au geil gsi, aber händs au uf de letschte tour nöd so oft bracht...

    mir häts jedefalls gfalle und ich bi am überlege, ob ich hüt abig nomal söll gah.

    Zitat von Gysino

    fhsh jioerwerw hiohhioew sind au no guet gsi!

    aber ja, isch gueti show gsi, never let me down again isch sowieso s'beschte lied ev0r vo DM. und ich bin eigetli nöd würkli en "fan"

    bisch mitem monnet am konzert gsi? :wink:
    de hani au mal no gseh.

    ich hett i just can't get enough no gern ghört... aber s'isch ja keis wunschkonzert :mrgreen:

    Zitat von Champs-de-Mars

    Bin am Sonntag auch dabei, zum 2. Mal dieses Jahr nach München (Open-Air). Schön dass es diese Band nachwievor gibt und der Sound auch heute noch noch spannend und abwechslungsreich ist. Sound of the Universe fand ich die beste DM-Scheibe seit Ultra.

    hammergeils konzert gsi!!
    würd am liebschte hüt au nomal gah...

    Zitat von larlf

    ist das Konzert eigentlich ausverkauft?

    Ich hätte noch für So. zwei einzelne Sitzplätze (d.h. nicht direkt nebeneinander, aber glaubs im selben Sektor) zu vergeben.

    D.h. habe keine Ahnung wie's auf Ricardo etc. aussieht, falls jemand die Tix für sich oder Kollegen möchte, werde ich sie zu normalen Preisen abgeben (d.h. offiz. Kaufpreis inkl. Versandkosten)

    Falls jemand interesse haben sollte, kann er ja PM schreiben... (bin aber heute erst ab ca. 17 Uhr wieder online...)

    ja, ist ausverkauft. daher auch das zusatz-konzert am montag.

    Zitat von snowcat

    eine million für so einen spieler ist ein dumping preis! so liegt auch noch ein gehalt von einer million drin (viel höher werden die forderungen von semeraro wohl kaum sein). und in 2-3 jahren verkauft man ihn für 10 millionen. also cillo, wo ist das problem (abgesehen von deinem immer grösser werdenden ego?) :nixwiss:

    gruess roli c.

    :!: :!:

    Zitat von Larry

    Warum kommt Djuric immer erst wenn wir im Elend sind?

    Langsam geht mir BC mit seiner Aufstellung bzw. seinen Liebkindern auf den Sack!

    verstah das sit monate nöd, dass mer ihn nie durespiele laht. mer hät ja geschter eimal meh gseh, was er chan.
    ghört ganz klar id startelf und das 90min.

    Zitat von The Fan

    Alles chasch nöd ha, defür häsch guete Sound!

    Wobi de Herr Karasek en andere isch als no bi Radio 24, aber no immer nöd guet!

    Und: Am Morge de Marc Jäggi, dä isch echt guet!

    egal, wo de karasek moderator isch, besser wird de nie werde. wie au, ohni potential :roll:

    und die guerilla-griller sind ganz, ganz pösi, händ sich doch eifach is radio ghäckt... ä-hä, bini au sicher :roll: