Beiträge von Caro

Zitat von Messier

Wieso sprichsch jetzt mich a ? Ha mich immer FÜR de Sejna usgsproche und nach sim Abgang da ine mal gschribe, dass ich mich nie so wenig über en Usländer gnervt ha wie bi ihm. Am Afag hani eher sogar Angscht gha, dass wänn er me Töpf macht (Gol schüsst...), er schnäll i de KHL landet, was dänn zum Glück nöd de Fall gsi isch. Öpis vom beschte womer je gha händ.
    Warum er gange isch oder hät müesse gah, entzieht sich minere Känntnis.

Gruess und es "Bölle use"
    Andy

sorry, dänn han ich eventuell i däm zämehang öppis verwächslet... :oops:  
    vilicht ischs au de schalamütss gsi oder eventuell gar nöd um de sejna gange...

sejna...

immer no unverständlich, wie mer so eine hät chöne gah lah (messier & co, chömet mer jetzt nöd vo wäge er heg nöd welle oder hät zvil welle - bi so eim muess mer halt mängisch au über sin schatte springe).

Zitat von 007

So wie es aussieht, ist es noch nicht offiziell. Aber immerhin versucht man (endlich) etwas. Ob es dann das Richtige ist, werden wir sehen.

Wenn ich aber an letzte Saison denke, ist zumindest für ein paar Spiele "dank" Nolan unser Team ganz anders aufgetreten. Wäre schön, wenn es diesmal auch so wäre und noch besser, wenn es dann anhalten würde.

natürlich hofft man auf einen nolan-effekt.
    nur sind diese (vorübergehend teils erfolgreichen) alibi-lösungen nicht von nachhaltigkeit geprägt und genau dies würde ich mir mal wünschen...

Zitat von Reto

wänn eine "Peter Jaks" seit, gsehn ich immer die Szene grad nach em Schlusspfiff am 01.04.2001 vor mir, wo er mit anderne uf de Schpielerbank ufgumped...

und kurz druf abe brüelet... sin vater isch det kurz vorher doch gstorbe.

Zitat von Eggi

Geht mal ins Ausland, da werden von Unfallopfern etc. sogar noch Name und Vorname veröffentlicht... Es geht noch schlimmer. Aber in diesem Fall hab ich kein Mitleid, auch wenn es wie du sagst, bei sämtlichen Verbrechern so geschehen dürfte. Es sollte bei allen gleich gehandhabt werden...

mitleid isch da irgendwie s'falsche wort... aber es cha würkli nöd sie, dass die gröschte sauhünd anonym blibet und mer da eifach us reiner profitgier s'bild inestellt. wahrschinli händs es de schmier erscht aschlüssend gäh.

Zitat von Ali Bengali

http://www.blick.ch/news/schweiz/z…-polizei-183685

komisch, plötzlich hat der Typ ein Balken im Gesicht. Scheiss Blick.

das isch s'einzig, woni nöd würkli korrekt find...
    jede verdammti pädophil wixer isch i de ziitig verpixlet, aber bi so öpperem macht mers nöd.

wänn ich mich nöd tüsch, isch er aber nur im blick z'gseh gsi, die andere medie händen nöd zeigt (also ich red jetzt vo tagi und 20min). finds scho sehr grenzwertig...

Zitat von Larry

He, he :razz: im Gägesatz zu Dir und em Gysino schaff ich nöd uf de Bank bzw. han nie gschaffed.

Wänn älter wirsch kännsch meh Lüüt als wänn jünger bisch, dänn bini no en Vereinsmeier, und de eint oder ander isch halt echli erfolgriich gsi und häd es Büüdeli und dänn bisch mal iihglade.

No big deal!

Ich verchere nöd in Chreise, ich bin en Schwamedinger wo (natürli) nöd studiert häd, das bliibi au, das häd mich prägt, au wenns jetzt mängmal anderscht usgseht, aber es geht ebe nur so us!

Ich gange mit Kollege uf Malle oder i d'Sunne, das isch immer so gsi und wird immer so bliibe! :razz:

ha demit nöd d'high society gmeint (det zähl ich dich definitiv nöd dezue, suscht wärsch vermuetli au gar nöd da ufem board :razz: ), sondern eifach s'umfeld vo dir... und dass i däm höche alter vermuetli no paar so dänket wie du :winke: :mrgreen:

Zitat von Larry

Ich han gar nöd gseit ich find das in Ordnig, aber sie chöndet das in zug mache wänns wetted.

Und sie würded no meh Geld verdiene.

Novartis will ja jetzt in Zug ihstiige, die wänd sicher au ihri Plätz, wo jetzt aber gar nöd ume sind!

Etc., pp.

Sorry, aber d '"Fans" sind sälber schuld wänns so usechunt...

und was isch dänn, wänns ne mal nöd so guet lauft?!?!
    dänn wärs ghüül aber sehr gross... und ich mach jedi wett, de hype wird früehner oder spöter verbigah, resp. sich chli mässige.

Zitat von larlf

min Tipp:
    sie erhoffed sich dur sin Iesatz en ruck i de Mannschaft, damits ändlich meh scored.
    drum lönds en mal paar Spiel mitmache und lueged was debie use chunt (1-2mon "Probevertrag" mit Verlängerigsoption...)

machet mer das jetzt jede herbscht??! :roll: