ich find en z'jung für eus
![]()
Beiträge von Caro
-
-
-
Zitat von Edgar
ja
Augenentzündunglaut teleclub :(-
schlächte optiker

-
zesi, leg doch du de dress a!!!
-
-
-
Zitat von Blackstar
Man kann von Ihm halten was man will. Er hat mehr Ahnung als viele der selbsternannten Experten. Und nein. Ich mag den Typen auch nicht.
Hatte mal paar Probleme mit ihm.. in meiner wilden Fanzeit...mich nervts vor allem, wien er sich immer wieder id medie drängt und sich als einzig wahre experte ufspielt... obwohl er ja sit jahre ageblich pensioniert isch.
-
Zitat von snowcatAlles anzeigen
wahnsinnig intelligenti idee! öppe ufem gliche niveau wie das romantikgeseusel vom eierchopf und em gysino! mached doch grad no e, von staat zahlti, selbsthilfegruppe für ultras und hools...

namal: repression heisst nöd, alli kurve schlüsse und nur no is stadion lah wär e abgschlossni lehr oder matura und mindeschtens 4 chind cha vorwiese.
aber es heisst: endlich, würklich endlich emal die draneh wo scheisse baued! und sorry, 10 mönet für en petardewurf gege mensche isch kuscheljustiz! so öppis muess under versuechter tötig oder mind. versuechte schwere körperverletzig laufe. dänn chunsch nöd under 4 jahr knascht devo! au nüt bedingt! und vor allem müend so strafe innerhalb vo 1-2 mönet usgproche werde. und bis zum urteil isch mer in u-haft!
allei s'wüsse, dass rigoros duregriffe wird und d'strafe brutal si werded, sind repression gnueg. da bruchsch nöd emal meh gross igangskontrolle oder gitter. in england laufsch eifach is stadion ine, da kontrolliert niemer. aber heb nur es bei über d'werbebande...choschtet dich mindeschtens 10000 pfund!
es brucht im prinzip nume e lockerig vom dateschutz, no meh kameras und es paar lütli meh, wo grad vor ort die type packe chönd. dänn chaschter alli diskussione vo wege sitzplatz, gitter, igangsfisting etc. erspare.
aber mer muess es au konsequent duresetze!
gruess roli c.

-
und de dölf brack muess überall wieder sin sänf dezuegäh... hät de eigentlich kei hobbies, hett ja sit jahre vil ziit defür :roll:
und de andy egli muess sich au no dezue üssere

-
Zitat von Reto
Wobi mer au muess säge, dass das, was geschter abgloffe isch, im aagränzende Usland scho fascht normal isch bi Derbies.
was wetsch demit säge?!? dass es nöd würkli schlimm isch?
sorry, ich bi immer no sprachlos...
ageblich liebt mer ja de verein über alles und isch ewig treu. ähä, drum laht mer sich au zu so aktione risse... und es isch mir scheissegal, wer ageblich agfange hät und was de uslöser gsi isch!! für mich gits für so sache kei rächtfertigung, egal us wellem fanlager! es interessiert mich schlichtwäg nöd. söllet sich doch d'grinde go ischlah, eifach ganz wiit wäg vom stadion, wo nöd tuusige vo lüüt s'hobby vermiest wird! -
de fanpass wird zudem au früehner oder spöter cho (ehner früehner, dänk ich). und de clubvertreter wirds relativ glich si, wänn das diversi gruppierige boykottieret...
-
-
gueti entscheidig gsi, nöd z'gah!!
-
-
-
-
-
-
eui chamer ja nöd ein vormittag elei lah :roll:

ich bi hüt in rappi, nöd i de sunne

-