Beiträge von Caro

    Zitat von Draft

    uah, da häsch kei Chance. Zug fahrt i, Tüüre gönd uf und 200 stürmed links und rächts ine. Wächsle mal s'Abteil, wänn de Wage hoffnigslos überfüllt isch.

    ha das jetzt nöd im zämehang mit däm fall gmeint, sondern generell. ha de artikel nämli gar nöd gläse...

    Zitat von Reto

    War auch mein erster Gedanke, dass man dann halt mal den Rückzieher überlegen müsste, aber wer weiss. Aber vielleicht hatten sie Angst, eine Busse zu kassieren, wenn sie durch die 1. Klasse in einen anderen Waggon laufen (wird dann teuer mit der ganzen Familie).

    also mines wüssens dörfsch dur die 1. klass laufe, eifach nöd im 1. klass-bereich go stah/sitze... ich lauf regelmässig dur die 1. klas.

    Zitat von Balz

    Was für ein grotten schlechtes Spiel und einfach nur tragisch (für Langnau!), dass man mit dieser Leistung einen ungefährdeten Sieg einfahren konnte.

    Ich hoffe mal sehr, dass sich die Clubführung vom Resultat nicht blenden lässt...

    wenigstens ein spontan-oldie-treff :cool:

    bi eh nöd so de kino-gänger und han fäng u23d in 3d gseh... hani an und für sich nöd so schlächt gfunde, nur isch die brülle so öppis vo unbequem gsi und hät bi de nase rächt igschnitte. drum chönti au guet ohni demit läbe.

    Zitat von Supreme

    ich weiss ich weiss, wir suchen Verteidiger, aber trotzdem interessant ob Randy nächste Saison noch bei LugaNO bleiben wird.

    Der HC Lugano reagiert auf das Verhalten seines Topscorers Randy Robitaille und sanktioniert dessen Verhalten mit einer Busse von 10'000 Franken.
    Vor dem vierten Spiel zwischen Lugano und dem SC Bern erschien der Luganostürmer zu spät im Stadion. Er hätte bei einer Verletzung nicht mehr nominiert werden können.

    Deshalb entschied sich der HC Lugano seinen Stürmer aus disziplinarischen Gründen mit 10'000 Franken zu büssen. Ob der Kanadier seinen Vertrag bei den Tessinern erfüllen wird, ist nach dieser Aktion offen. Robitaille hätte noch einen Vertrag für die kommende Saison.

    nöd s'erscht mal, dass er i de playoffs dur unprofessionells verhalte uffallt. findi chli schwach für en stürmer vo sim format...

    Zitat von Reto

    öppe de glich Seich werdet sich d'Luganesi vor em hüttige Match au gseit ha, aber ich lah mich natürlich gern positiv überrasche.

    so öppis muesch immer säge als spieler/trainer/sportchef etc... suscht müesstisch ja gar nöd erscht aträte.
    oder häsch schomal eine ghört säge, er heg eh es schlächts gfühl und glaub nöd, dass sie das spiel chönd gwünne :wink:

    hät öpper interesse fürs elvis-konzert hüt abig?
    e fründin vo mir isch krank worde und bütet ihri beide sitzplätz (sektor g1, originalpriis 88.-- pro ticket) für 50.-- a.
    seget ageblich sehr gueti plätz...

    Zitat von virus

    Buchbar ab 08.01.2010, 10:00 Uhr

    - Solange Vorrat. Limitiertes Angebot

    - Bezugslimite: 2 Tickets pro Member.

    - Mehrfachbestellungen werden ohne Rücksprache storniert.

    das weissi dänk au. wär meh drum gange, dass mer öpper sis login agit, wil ich momentan uf de siite bin

    Zitat von Larry

    Isch scho so, mit Betonig uf "früeh".

    hät mi überrascht, dass de radio 24 mänsch am viertel vor 6i im hb erscht de zweit gsi isch... :shock:

    Zitat von Larry

    Wänn ich nöd so en fuule Siech wär, dänn wär ich so am 07:30 da bi mir i dere Poscht gstanden und hett jetzt 2 Tickets.

    Isch echli blöd gsi erscht am 08:15 ufztauche.

    Allerdings hetts ja au so chöne si wie in Chloote wos grad mal 2 Tix useglah händ.

    Es git kei sicheri Methode!

    also früeh astah isch minere meinig immer no s'sicherschte (das mitem system isch natürli würkli päch). aber würd ich ums verrecke anes konzert welle, würd ich mich nie nur ufs internet verlah.