Beiträge von Caro

Zitat von Reto

Ooooh. D'Zueschauer vom Iiskunschtlauf händ das jetzt bemänglet und wär's euses Schtadion, würd mer die eifach als Pussys und Modefäns abschtämple, wo eh nur für de Tunte-Schport is Schtadion gönd - wänn das Schtadion aber in Bern schtaht, dänn isch es ganz schlimm, dass mer binnere Schportart, wo uf Iis schtattfindet, muess früüre.

:!: :!:

es wär, wie wänn sich d'csi-bsuecher über gwüssi sache würdet beschwere, wo ihne am hallestadion nöd passt. es wär mer genau so egal!

p.s. scheiss-rössli!!!

Zitat von Eierchopf

Der unterschied ist, dass wir zugeben, dass im neuen Hallenstadion eine scheiss Stimmung herrscht, aber die Berner reden sich die SUPER Stimmung selber ein. In der Post Finance läufts einem ja kalt den Rücken runter, so laut rufen die "Hopp ÄSZÄBÄ"...

ich sprach nicht von der stimmung (die ganze stimmungs-diskussion nervt ohnehin!), sondern lediglich vom stadion.

Zitat von Sputnik

Aber das verstehe ich jetzt nicht. Die Berner sagen doch alle immer wie super toll die neue Post Finance Arena ist. Haben doch damals auch die Räntschääs gesagt das die Halle so geil ist.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ich glaub, mir sind die letschte, wo eus über es reins (und minere meinig nah zimli geils) hockeystadion söttet luschtig mache. und s'isch mer eigentlich glich, was d'rangers damals gfunde händ!

Zitat von Sputnik

Christian Hanson, der Sohn von Dave Hanson könnte irgendwann mal ein thema werden. Der spielt im Farmteam der Leafs. Aber aus meiner Sicht hat er leider etwas wenig Offensiv Potential um ein anständiger Ausländer in der CH zu sein.

vermuetli immer no besser, als die meischte usländer, womer mal gha händ :mrgreen:

s'interview isch würkli guet und es stimmt ein zueversichtlicher als au scho... obwohl die politiker ja no vil säget :wink:

nur bi dere bemerkig hani chli müesse "schmunzle":
    Natürlich ist die Stimmung im Letzigrund nicht gleich gut wie in einem reinen Fussballstadion und in der Tat herrscht in den oberen Reihen etwas Durchzug. Aber das ist jammern auf hohem Niveau.

Zitat von snowcat

und wenn zürich nur 4 shirts und 2 wimpel verkauft hätte, hätte man bereits doppelt so viel merchandising umsatz gemacht wie die insekten in der gesamten saison 2010/2011... :razz:

gruess c. ilor

:jump:

Zitat von Supreme

Das ist aber eine Kapitulation, heisst das, dass wir mit Murphy und Westcott leben sollen?
    :shock:

es ging hier um ausländer-alternativen auf die playoffs hin - nicht langfristig gesehen, resp. nicht auf nächste saison hin.

Zitat von Messier

Du dörfsch eifach nie Sportchef werde, suscht hämmer dänn nur no Chnebbler Pole oder so. . . :winke:

guet, dänn lieber en westcott und en murphy :suff: :razz:

Zitat von Simms

Suchy wollte man ja behalten, er wollte zurück in die Heimat, leider.

nicht ganz richtig... aufgrund des schlechten vertrags, der ihm angeboten wurde, ging er zurück.
    aber es hätte den verein nicht sehr viel gekostet - in jeder hinsicht :roll:

ich schlage vor, du lernst erstmal die spielernamen - vielleicht ja während eines gck-spiels :wink: :razz:

Zitat von snowcat

ouh, a dem tag hämmer definitiv gnueg bächeret gha vorher...

isch doch aber au eso öppis, wo am hütige derby gäge d'insekte im hardturm fählt: de legenderi marsch über d'gleis! die händs übrigens au emal probiert, natürli i di ander richtig, guet zellti 37 lüt händs zäme bracht...! :rofl: :rofl: :rofl:

gruess roli c.

schoso, han eui ja sogar no prosecco mit cola zero ufgschwätzt :cool:

ja, de müg vermissi also scho au chli... händs bi däne 37 nase d'fuessgänger uf de brugg grad mitzählt? :jump: :jump:

Zitat von snowcat

oh ja, weiss i no guet! isch es herrlichs derby gsi im alte hardturm! häsch de gcn goalie tüpfe welle, weiss gar nüme wärs damals gsi isch, glaubs de coltorti! :rofl:

gruess roli c.

ja genau, das arschloch ischs gsi!! hett det scho längschtens vom platz sölle flüge... oder ischs ächt gsi, wil de jägertee (offiziell) kei alk gha hät :mrgreen: :mrgreen:

Zitat von Larry

Die Leute hier glauben immer das sei nur beim ZSC so (Fusion, neue Halle, etc.)!

Ich glaube aber, es ist einfach eine Zeiterscheinung, weil wir alle älter werden, oder was meinst Du?

als ich noch jung war, hab ich sogar mit jägertee geschmissen, gäll roli :rofl: :suff: :wink:

Zitat von Gysino

ähm bis zu 2 kilo 37 franke? die wännd mich doch verarsche? lueg ich falsch? oder z'tumm?

suscht öppert e idee? bin ja nöd schtier oder so...aber also das findi massivscht happig.

nei, nöd unbedingt. wänn de gsamt-umfang vom päckli (also längi + breiti + höchi) chliner isch als 90cm, dänn gilts als maxi-brief.

ha grad hüt morge 3 päckli uf dütschland gschickt und zäme 60.-- zahlt. jedoch b-poscht (bis hüt isch de erhalt vor wienachts garantiert).

aber tüür ischs so oder so... :evil:

edit, am mirko sis posting nur überfloge... :roll: :wink: