Posts by Mac

Ich bin bei jeder Situation, in der ein Mannschaftskollege in die Bande fällt froh, dass mein Sohnemann im Tor steht. Solche Stürze in die Bande kommen doch immer wieder vor, meistens natürlich ausgelöst durch Crosschecks oder Schubser von Gegnern. Und ich spreche hier von der U13, wo richtige Checks noch gar nicht erlaubt sind! Ganz bitter ist, dass schon auf dieser Stufe Crosschecks und Ausraster mit z.B. Stockschlägen gegen Kopf/Rücken immer mal wieder zu sehen sind, die dann durch die eigenen Coaches nicht mal richtig sanktioniert werden (Schiris sind bei U13 eh oft nicht zu gebrauchen).

Hier müssten man schon früh in der Entwicklung der Spieler unmissverständliche Zeichen setzen!

Ich war schon bedient, als ein U15 elit Shooter im Goalietraining zu Beginn der Saison meinem Sohn völlig sinnlos einen extrem harten Slapshot frontal auf die Maske knallte und dieser danach eine halbe Stunde Schwindelgefühle hatte. Möchte mir gar nicht ausmalen wie es ist, wenn das eigene Kind in einen gefährlichen überharten oder unfairen Check läuft.

Sieht schon seltsam aus, dass sich im Z-Stehplatz-Sektor auf den untersten Plätzen (direkt hinter dem Tor) nur ein paar Nasen verlieren und die meisten davon auch noch sitzen (zurzeit günstige Sitzplätze).
    Schade, dass man im TV so den Eindruck erhält, dass der Z-Fansektor nicht gut besetzt ist und die heisblütigen Fans nicht direkt am geschehen stehen.
    Hat wohl etwas mit den Gewohnheiten aus dem traurigen, hoch angelegten Sektor in der Halle zu tun.

Verlieren kann man eine solche Belle auf jeden Fall, keine Frage. Ist keine Schande auch nach einem 0:3 gegen Zug.

Es ist einfach sehr ärgerlich wie das Spiel heute und auch schon am Freitag versemmelt wurde.
    Nachdem man heute optimal ins Spiel startete, solche dummen Strafen zu nehmen, ist bitter. Ein Boxplay offen wie ein Scheunentor.
    Und danach die alte Taktik von Bandenpässen und Cycling ohne wirkliche Torgefahr, welche Zug längst durschaut hat und gefühlt jeden 2. Bandenpass abfangen kann.
    Wenn dann Chancen für einen Abschluss kommen, noch ein Pässchen da und noch etwas den Pück büscheln dort, bis der Gegner wieder da ist.
    Noreau hat bis zum Schluss gemeint er könne wie in der Quali ganz in Ruhe an der blauen Linie aufziehen. Stell Dir vor bis dieser Schuss kommt, ist der Gegenspieler längst in Position und blockt den Schuss.
    Heute hat man den Meistertitel wirklich richtig „vertublet“.

[quote='larlf','https://forum.zscfans.ch/thread/2827-zsc-vs-evz-final-spiel-6-freitag-29-04-2022/?postID=145155#post145155']

am 4i vor de Tor, zum am 6i ine go reserviere & je nach Gägner sind au d‘Stäge voll gsi: schöni Erinnerige

[/quote]

Und wenn eine det ghocket isch wo mir immer ghocket sind (egal wie lang vorher er dete gsi isch) häts gheisse abfahre. Oder immer mal wieder au 1, 2 Rutsch und weg sinds gsi 😂
    Das sind Erinnerige!

[quote='Cybi','https://forum.zscfans.ch/thread/2827-zsc-vs-evz-final-spiel-6-freitag-29-04-2022/?postID=145152#post145152']

Stimmt zu 100%. Das wahre Hallestadion isch scho lang vorbii und tot. Echtes Hallestadion hätt no 3. Rang links unnummeriert gha, längi Bänkli statt Stüehl (Einzel Sitzplätz) und Gruppekuschleatmosphäre gha... und Wundercherze und Grasgeruch und sitz du Sau!

Sind wir ehrlich, das renovierte Hallenstadion war nie eine Heimat. Ich weine diesem Stadion keine Träne nach. Die wirkliche „Halle“ ist längst vergangen.

[/quote]

Sitz Du S.. Du Drecks.. Du H……. Du A…….. Du W…. M ….. L…..
    Hämmer hüt namal zelebriert! Händ alli grossi Auge gmacht rund um eus ume.
    Han somene Tubeli Hipster na nüesse säge er söll sis Händi wegpacke und statt Video poste, mal chli Stimmig mache.
    Hoffentli wir alles besser im eignige Stadion 😁

[quote='Caro','https://forum.zscfans.ch/thread/2826-evz-vs-zsc-final-spiel-5-mittwoch-27-04-2022/?postID=144769#post144769']

Wieso? Es wür ja heisse, dass vor de Ära vo de Klatschfächer nie richtigi Stimmig gsi wär oder eus die gägnerische Fans immer übertönt hettet.

Ich weiss ja nöd, wies dir gaht, aber ich chan mich a vili unglaublichi Äbig im Hallestadion erinnere, wos Stadion bebt hät au ohni die Fächer. Sicher sinds luut... aber mir sind es paar weniger Dezibel lieber, wänn mer defür d'Lieder richtig ghört. Und ich bi zimli sicher, dass mer au uf dem Wäg jedem einzelne ZSC-Spieler Gänsehuutmoment verschaffet und dur de Support de 7. Maa chönd si.

[/quote]

Unglaublichi Erinnerige mit Emotione wo warschindli niemeeh wieder chömed, ohni Klatschfächer!
    Caro, Ziite ändered sich, au wenn mer gern wieder e Explosion a la 92 gäg Lugano wettet erläbe.
    Hüt hämmer kei Wälle meh, kei Trumpete meh, keis „von der Limmat bis..“ meh! Ziite ändered sich und das isch nöd nur schlecht!
    Mir bruched s‘ Mitmache vo allne für e super Stimmig und da gahts nöd primär drum komplizierti Liedli d’singe.
    Niemert nimmt eus die Erinnerige, und au Klatschfächer mached die nöd kaputt.
    Aber die Stimmig vo früener chunnt nüme eifach so zrugg! Mir müend die zuekünftig Stimmig gstalte mir neue Element und dörfed nöd immer nur zrugg luege.

[quote='Caro','https://forum.zscfans.ch/thread/2826-evz-vs-zsc-final-spiel-5-mittwoch-27-04-2022/?postID=144765#post144765']

Cool bliebe Caro - isch en Newbie da und muess doch au z'erscht versueche sich en Name z'mache. Au wänn nöd grad würkli uf die positivi Art,

gibe dir scho Rächt. Aber ebe, cool bliebe. :kuss:

Sory, de isch entweder sit so wenig Jahr debi, womer a einere Hand chan abzähle oder scho so alt, dass er vilicht mal über es Kind im Ohr sött nadänke...

Tschuldigung, z'behaupte, dass es nur mit Klatschfächer gnueg luut isch/wird für eusi Jungs?!? Hupets?????

:facepalm:

[/quote]

Ojeh caro, jetzt scho persönlich werde will d‘Argument nümme langed
    Hätti meh vo Dir erwartet!