Posts by Mac

    Verlieren kann man eine solche Belle auf jeden Fall, keine Frage. Ist keine Schande auch nach einem 0:3 gegen Zug.


    Es ist einfach sehr ärgerlich wie das Spiel heute und auch schon am Freitag versemmelt wurde.
    Nachdem man heute optimal ins Spiel startete, solche dummen Strafen zu nehmen, ist bitter. Ein Boxplay offen wie ein Scheunentor.
    Und danach die alte Taktik von Bandenpässen und Cycling ohne wirkliche Torgefahr, welche Zug längst durschaut hat und gefühlt jeden 2. Bandenpass abfangen kann.
    Wenn dann Chancen für einen Abschluss kommen, noch ein Pässchen da und noch etwas den Pück büscheln dort, bis der Gegner wieder da ist.
    Noreau hat bis zum Schluss gemeint er könne wie in der Quali ganz in Ruhe an der blauen Linie aufziehen. Stell Dir vor bis dieser Schuss kommt, ist der Gegenspieler längst in Position und blockt den Schuss.
    Heute hat man den Meistertitel wirklich richtig „vertublet“.

    [quote='larlf','https://forum.zscfans.ch/thread/2827-zsc-vs-evz-final-spiel-6-freitag-29-04-2022/?postID=145155#post145155']

    am 4i vor de Tor, zum am 6i ine go reserviere & je nach Gägner sind au d‘Stäge voll gsi: schöni Erinnerige

    [/quote]

    Und wenn eine det ghocket isch wo mir immer ghocket sind (egal wie lang vorher er dete gsi isch) häts gheisse abfahre. Oder immer mal wieder au 1, 2 Rutsch und weg sinds gsi 😂
    Das sind Erinnerige!

    [quote='Cybi','https://forum.zscfans.ch/thread/2827-zsc-vs-evz-final-spiel-6-freitag-29-04-2022/?postID=145152#post145152']

    Stimmt zu 100%. Das wahre Hallestadion isch scho lang vorbii und tot. Echtes Hallestadion hätt no 3. Rang links unnummeriert gha, längi Bänkli statt Stüehl (Einzel Sitzplätz) und Gruppekuschleatmosphäre gha... und Wundercherze und Grasgeruch und sitz du Sau!

    Sind wir ehrlich, das renovierte Hallenstadion war nie eine Heimat. Ich weine diesem Stadion keine Träne nach. Die wirkliche „Halle“ ist längst vergangen.

    [/quote]

    Sitz Du S.. Du Drecks.. Du H……. Du A…….. Du W…. M ….. L…..
    Hämmer hüt namal zelebriert! Händ alli grossi Auge gmacht rund um eus ume.
    Han somene Tubeli Hipster na nüesse säge er söll sis Händi wegpacke und statt Video poste, mal chli Stimmig mache.
    Hoffentli wir alles besser im eignige Stadion 😁

    [quote='Caro','https://forum.zscfans.ch/thread/2826-evz-vs-zsc-final-spiel-5-mittwoch-27-04-2022/?postID=144769#post144769']

    Wieso? Es wür ja heisse, dass vor de Ära vo de Klatschfächer nie richtigi Stimmig gsi wär oder eus die gägnerische Fans immer übertönt hettet.

    Ich weiss ja nöd, wies dir gaht, aber ich chan mich a vili unglaublichi Äbig im Hallestadion erinnere, wos Stadion bebt hät au ohni die Fächer. Sicher sinds luut... aber mir sind es paar weniger Dezibel lieber, wänn mer defür d'Lieder richtig ghört. Und ich bi zimli sicher, dass mer au uf dem Wäg jedem einzelne ZSC-Spieler Gänsehuutmoment verschaffet und dur de Support de 7. Maa chönd si.

    [/quote]

    Unglaublichi Erinnerige mit Emotione wo warschindli niemeeh wieder chömed, ohni Klatschfächer!
    Caro, Ziite ändered sich, au wenn mer gern wieder e Explosion a la 92 gäg Lugano wettet erläbe.
    Hüt hämmer kei Wälle meh, kei Trumpete meh, keis „von der Limmat bis..“ meh! Ziite ändered sich und das isch nöd nur schlecht!
    Mir bruched s‘ Mitmache vo allne für e super Stimmig und da gahts nöd primär drum komplizierti Liedli d’singe.
    Niemert nimmt eus die Erinnerige, und au Klatschfächer mached die nöd kaputt.
    Aber die Stimmig vo früener chunnt nüme eifach so zrugg! Mir müend die zuekünftig Stimmig gstalte mir neue Element und dörfed nöd immer nur zrugg luege.

    [quote='Caro','https://forum.zscfans.ch/thread/2826-evz-vs-zsc-final-spiel-5-mittwoch-27-04-2022/?postID=144765#post144765']

    Cool bliebe Caro - isch en Newbie da und muess doch au z'erscht versueche sich en Name z'mache. Au wänn nöd grad würkli uf die positivi Art,

    gibe dir scho Rächt. Aber ebe, cool bliebe. :kuss:

    Sory, de isch entweder sit so wenig Jahr debi, womer a einere Hand chan abzähle oder scho so alt, dass er vilicht mal über es Kind im Ohr sött nadänke...

    Tschuldigung, z'behaupte, dass es nur mit Klatschfächer gnueg luut isch/wird für eusi Jungs?!? Hupets?????

    :facepalm:

    [/quote]

    Ojeh caro, jetzt scho persönlich werde will d‘Argument nümme langed
    Hätti meh vo Dir erwartet!

    [quote='Caro','https://forum.zscfans.ch/thread/2826-evz-vs-zsc-final-spiel-5-mittwoch-27-04-2022/?postID=144701#post144701']

    Oder einfach die Hände benützen zum KLATSCHEN!!!!!

    [/quote]

    Mache ich natürlich, nur machen es 70% der nicht eingefleischten und der Playoffbesucher nicht oder zu wenig lange und Hände-Klatschen ist definitiv an sich weniger laut.
    Ist die Grundstimmung leiser, wird auch weniger gerufen und gesungen ausserhalb der Kurve.


    Die Frage ist nicht, ob man die Klatschen toll findet (finde ich auch nicht), sondern wie man mit verhälnismässigen Mitteln, eine kraftvolle Unterstützung für die Mannschaft hinkriegt! Eine die Emotionen erzeugt und die Mannschaft beflügelt. Selbst nach dem 1:0 am Montag, war es nie so laut und stimmungsgeladen wie während dem 2. Finalspiel.
    Da heiligt für mich der Zweck das Mittel der Klatschen ganz klar.


    Und nein, wir kriegen als Gesamtheit der Zuschauer ohne Kunststoff-Klatschen niemals die gleiche Stimmung hin. Auch wenn Du jeden einzeln aufforderst in die Hände zu Klatschen und zu Schreien was das Zeug hält.


    Man muss einfach mal über seinen uralten und langen Schatten springen können.

    Ich verstehe auch den Wehrli auf My Sports nicht, war ein ganz klarer Ellbogencheck gegen den Kopf, hat nicht mal im Ansatz versucht die Scheibezu spielen. Und dann sagt der Typ 2 Minuten sind ok….

    jetzt mal nicht übertreiben. War ein Check gegen den Kopf, aber mit der Schulter, nicht mit dem Ellbogen. Trotzdem sind 2 min natürlich zu wenig.