nei in winterthur, dänn müends vo zug bitz länger hifahre und sind mued.....
Beiträge von siucs
-
-
tja was sölli da säge. ich als züri bueb, wo leider im baselbiet wohne, muess eifach mitteile, dass züüri nie ä fuessballstadt wird. in bysel isch jedes mal, wänn as grosskaliber yfahrt, de tüüfel loos, i dere schiss stadt. mir tuet immer züüri herz weh, aber leider isch e sooo. eifach scheisse.....! aber FCZ witer soo, chunnt ev. guet...bysler händ angscht vor Eu, es hätt hüt i minere bude niemert nume ä ton verlore über Eue Match geschtert, das sind eifach alles blindi vollpföschte, am rhy......
-
wer söttig spiel uswärts günnt, wird ch-meischter. ich stelle de chämpis jetzt scho chalt......
-
mit nume schön spiele günsch kei bluemetopf. es wär äntli a der zyt, wenn die schönwetterfuessbälleler vom fcz das äntli würded vergässe und afange maloche. aber ebe, gueti frisur, bitz de ball hin und her schiebe und alli rede scho vo geil und super und weiss ich was. eifacher spiele und äntli töpf mache wo halt nöd so guet und geil uusgsehnd. für mich zellt nume de sieg, egal wie. und überhaupt in Züüri gits nume de ZSCEEEEEEE
-
das war nix grosses gestern abend. die chf 20.-- via internet war das einzige positive nebst den ersten 7 minuten im 1. drittel. hinten eingermassen stabil, vorne noch nicht so effizient gegen biedere schweden. was war mit flüeler?
-
Das war leider eine desolate, penible Vorstellung. Das Tüpfchen auf dem I, jedoch die Notbremse im Zug beim Bahnhof Pratteln und Pöbeleien. Ich selber war am Spiel dabei und hab nachher im Pub die ganze Story am Bahnhof live miterlebt. Schade hat es da keinen der sog. Hooligans erwischt, als der Gegenzug anbrauste. Solche Idioten braucht der FCZ keineswegs. Uebrigens, der Zug sei begleitet worden von sog. Fanbeauftragten etc.,
FCB Anhänger waren keine vor Ort...... -
vo de "zahlriche GC Joggle" ghörsch momentan rächt wenig...hoff das blibt so ......
-
Wär ja scho wieder emal Zyt, wenn NYR öppis würded risse....geil
-
ich cha's fasch nööd glaube, dass es waschächti ZH gitt, wo de Sch...Club tatsächlich unterstützed. isch doch völlig egal, ob die undergönd oder nööd. Nume FCZ und ZSC!!!!!!!!
-
sorry, i misch mi ungärn y, aber eifach witerspiele lah, wär s'eifachschte gsy. weder rot na penalty, kei sou hett öppis gseit. züüüri isch klar über 120 Min. tonangebend gsy, hett verdient gunne, da gits kei wenn und aber. FCB hett eifach mal si SchissBonus uufbrucht. isch scho guet so.
i bi syt 30 jahr als zolliker im ruum Basel diheime, unobjektivers Pack als Basler Fans und de Hass uf Züüri isch nach wie vor unbschriblich gross. eifach nume Niiiiiid uf die einzigi CH Stadt vo mer im Ussland ev. kännt, wämmer über Banke redt....... -
Für mich, wo scho meh als 50 Jahr Z-Fan bin, isch das eini vo de gröschte Gnugtuige i mim Lääbe. I wohne syt meh als 25 Jahr im Ruum Basel und mues die läppische Fuessballtuubeli aaloose, wänn si in ihre alpeliga öppe emal de Pott holed, unterbroche vom FCZ....(grins). Danke ZSCEEEEEE, für mich ever die geilschti Truppe wo gits,.....YEAHHHHHHHH
-
Nöd abhebe jetzt, eifach so wyterspiele, klammheimlich de cup gwünne und uf em 3. Rang abschlüsse., kei Tam Tam, ruhig blibe, das chunnt guet. eifach meh kontanz, die junge na me in d'verantwortig näh. scho komisch, was em canepa syni rothaarig aastellt hindume, uufrume und ihm säge wo s'duure gaht. in basel isch das afangs au so gmacht worde. em meier und sim staff ä super kompliment.
-
shit, ich chan nöd guet rächne, bi besser im französisch..., drum halt i mi druus i dere rächnigskonferenzschaltig......
-
Ich bin seit längerer Zeit ganz einfach nur der stille Geniesser. Bin seit gut 50 J. grosser ZSC Fan, aber das? GANZ GROSSES KINO....BRAVOOOOOO.
-
jaja, mälde mi saelte uf em Forum, ha eifach fasch kä zyt. aber logisch, unvergässlich, bin au debi gsy, eigentlich all
Knüller gseh, syt de zyte vom Stu. Peter Wespi, Wayne Small bis hüt....unvergässlichi Spiel -
YEAH mir sind nöd jedes Jahr im Finale, aber immer wänn de Z drinne isch, chammer die Event's nöd toppe. Eifach geil, eine vo de alte, unveergässlich, only ZSC!!!!!!
-
Hi Zusammen
ich bin ähnlich gelagert wie zip. Bin "leider" im Rm Basel zuhause. Ausser dem verschissenen FCB gibt's da nur Provinzeishockey. Klar bin ich eingefleischter ZSC Fan, und das seit den unvergessenen alten Zeiten, wo wir noch Auf - und Abstiegsspiele hatten. Ich denke da nur an P. Wespi, die Lott Brothers, Lollo und Hansi Schmid, Wayne Small und Co.
Immer mal wieder trifft man mich in der Halle an, wo ich meine alten Kumpels treffe. Im Forum hier bin ich häufig, überlasse jedoch die Kommentare gerne anderen, die es besser können als ich. Bin lieber stiller Geniesser, oder ärgere mich wenn es nicht gerade so läuft wie beim Big Game gegen die Chicago Black Hawks. Das war für mich absolut GEIL, aber eben, seit dort .... na ja, wurde ja schon vieles geschrieben. Wiederhole jetzt nichts mehr. Auf gut Glück, Rang 7 und dann beginnt es von neuem, wer weiss.....LG aus dem Dreiländereck -
i cha leider nöd id halle cho, ha ziemlichi augeproblem überchoo, und dörf nöd use???!! lueg das hüt uf em Teleclub, stelle eifach de Kommentator ab und hoffe, dass jetzt ä geili serie aafangt, wo eus ä chli mee vom strich wegbringt. nolan wird au hüt brilliere. das chunnt guet. i hoff, dä blibt au no nächschti saison. än geile typ, ohni jegliche starallüre, und daaas in züüüüri
-
so, mis gfühl hätt mi nöd im stich glah, wie sälte, ebe. 1. drittel isch super gsy, aber ebe dafos mit 7 stammspieler etc., aber was sölls, i bi grad namal sicher, dass mir bi de chlötis mind. 1 punkt hole werde. wänn si eifach no bitz meh gradlliniger und mit meh dampf über die ganzi zyt chönnte cho, dänn ok, guet nacht für vili vo de kommende gegnerschaft. di chömed na und mir werde na ganz anderst über die truppe schrybe und palavere. i bi überzügt. en alte ex DEL - aktive......... aber leider nie bim ZSC dörfe deby sy. also auge uf, kopf hoch, adrenalin pur. mir packeds und ruume uf vo hinde. chunnt guet.
-
so, ich mach mich so langsam auf den weg, da ich von auswärts komme. ich habe ein gutes gefühl, dass die wende eingeläutet worden ist. es wird eine enges, aber knapp für uns gut ausgehendes spiel werden. der beginn einer serie wie auch schon gehabt. es kann ja gar nicht anders sein, mit dem kader. reine kopfsache. hinten keine fehler (herr seger + konsorten), ein sich stark verbesserter garant in der kiste und vorne einfacher aber effizienter. ich glaube die meisten unserer gegner haben das gefühl, jaja, der Z wirbelt und dribbelt sich meist draussen in den ecken selbst aus, im slot steht nie einer, da kann nichts passieren. ja also, dann ändern und einfach gradliniger auf die kiste zu, dann klingelts. heute packen wir's