Beiträge von Mushu

    Etoudi?
    Han i nöd würkli guet gfunde.

    S'Goal isch d'Leischtig vom Schönbi, aber er isch wenigschtens am richtige Ort gsi.

    Suscht? Vill Engagement, das isch war, aber:
    - kum en Ball suber ahgno,
    - kein Pass,
    - alles verschtolperet,
    - immer hänge bliibe

    Und wo's doch mal klappt hät, hät er d'Schussmöglichkeit verpasst ...

    Dänn häts de Fuessball so clever gmacht, dass er sini Schpiil pro Weekend ufteilt: so gits kein "Überdruss". Iishockey muesch aber fascht immer grad en Siech voll uf ei Mal zeige. Und dänn 50zg Schpiil, bis d'Meischterschaft los gaht; das interessiert ja sogar d'Hardcore-Fan's nur bedingt ...

    Zitat von Reto

    Und de Tubeli-Ruefer seit, dass de Drmic en Lupfer het sölle mache ;o)

    Aber die Szene geschter hät immerhin zeiged, dass er lernfähig isch. Päch gsi, dass en Verteidiger a z'seckle cho isch.

    Suscht en typische Schwiizer-Match mit em typische Resultat.

    Findsch?

    Typischerwiis händ CH i de letschte Jahr vor allem gunne; han i de Iidruck.

    Und sie schaffed d'EM; und mit eme bitzeli Turnierglück chömeds in Final!

    Zitat von Larry

    Danke aber ich bin nach BMG scho im Sunshine State! :cool:

    Dört wo im Winter Summer isch, nöd umgekehrt! :twisted: :cool:

    Wer weiss,
    wer weiss ...
    [emoji41][emoji301]️

    Ich au gschpannt. Nimme aber uf jede Fall 3x s'Paket!

    Lade eu beide dänn mal iii (aber sicher nöd gäg Glattbach; eher nöd gäg Villarwal, aber Zypriote chönd d'Kid's chuumm ...

    Zitat von snowcat

    die basler werden die ersten sein, denen das gelingt...

    wir reden heute von ganz anderen dimensionen als damals (fcz in den 60/70-er und niederhasli in den 80/90-er jahren). was basel in den letzten 15 jahren aufgebaut hat, ist extrem nachhaltig, sei es von den finanziellen möglichkeiten oder auch vom zuschauersupport. der fcz nahm gegen den fc liverpool im meistercuphalbfinale 1977 netto ca. sfr. 800‘000.- ein. inkl. tv gelder. niederhasli „spülte“ die cl in den 90-ern noch etwa 7 millionen in die kasse. das ist nichts, im vergleich zu heute.

    ausserdem waren beide vereine nicht in der lage ein eigenes stadion zu bauen und sich eine stammfangemeinde von über 20‘000 aufzubauen. in basel geht man – ähnlich wie in deutschland oder england – ans spiel wenn der eigene club spielt. mehr oder weniger unabhängig von der eigenen tabellenrangierung oder der attraktivität des gegners. basel spielt auch gegen thun oder aarau vor über 23‘000 zuschauern. niederhasli spielte in den 90-ern, als doublegewinner und cl teilnehmer, gegen ähnliche gegner – auch wenn sie sich heute nicht mehr erinnern (wollen) – vor 3700 nasen. und das im von ihnen über alles geliebten hardturm.

    ne, ne, wenn nicht gerade ein weltkrieg oder eine wirtschaftskrise wie ende der 20-er jahre unser system fürchterlich durcheinander wirbelt, ist dieser fcb nicht mehr von seinem platz als absolute schweizer nummer 1 zu verdrängen. auch wenn alle paar jahre mal ein anderer verein meister wird und vielleicht sogar für eine saison in den genuss vom cl geld kommt. ohne die sonstigen möglichkeiten eines fcb, reicht auch dieses geld höchstens für 3 beruhigende saisons. aber auch dann wird das budget bestenfalls 1/3 desjenigen des fcb betragen. der fc basel ist praktisch jetzt schon so weit, natürlich auf ch verhältnisse runtergebrochen, wie der grosse fcb in deutschland. um dem fc basel die dominanz streitig zu machen, dafür bräuchte es einen matuschitz der ein fussballstadion hinstellt und das budget per sofort auf mindestens 60 millionen erhöht.

    alles andere ist wunschdenken. leider!

    Habe noch nie ein so feuriges Statement pro Züri-United von dir gelesen, wie gerade eben ...

    :applaus:

    Bi mir isch es 1970 gsi, wo ni zum erschte Mal uf de Haupttribüne uf de Chnü vom Papi ghocket bin. Siit det - mal intensiver, mal weniger - han i das da obe au miterläbt. Liverpool bin i au im Züri-Egge gschtande.

    Chömed doch grad wider gueti Gfühl uf ...