snowcat;
Häsch gseh; wen die richtige Experte als sackschtarch gseh händ?
[emoji56][emoji56][emoji56]
snowcat;
Häsch gseh; wen die richtige Experte als sackschtarch gseh händ?
[emoji56][emoji56][emoji56]
Ich sehe auf dem Handy keine Anhänge/Bilder mehr ...
(Andernorts habe ich noch nicht geschaut)
Ach;
Hier wurden zu diesem Zeitpunkt der Saison schon andere Spieler zerrissen, welche ende Saison plötzlich unglaublich geliebt wurden ...
Ein generelles Problem von emotionalen "Fachleuten" in solch "Experten-Treads" ...
[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Defür öppis anders, wo sicher gern vo mir ghörsch:
Euse Fan im Goal isch tatsächlich de Match-Winner gsi!
Ich han en gseh; und dich han i nöd gseh ...
15 Min. Schportpanorama?
[emoji6]
Tuet grad weh ...
Etoudi?
Han i nöd würkli guet gfunde.
S'Goal isch d'Leischtig vom Schönbi, aber er isch wenigschtens am richtige Ort gsi.
Suscht? Vill Engagement, das isch war, aber:
- kum en Ball suber ahgno,
- kein Pass,
- alles verschtolperet,
- immer hänge bliibe
Und wo's doch mal klappt hät, hät er d'Schussmöglichkeit verpasst ...
Dänn häts de Fuessball so clever gmacht, dass er sini Schpiil pro Weekend ufteilt: so gits kein "Überdruss". Iishockey muesch aber fascht immer grad en Siech voll uf ei Mal zeige. Und dänn 50zg Schpiil, bis d'Meischterschaft los gaht; das interessiert ja sogar d'Hardcore-Fan's nur bedingt ...
http://www.20min.ch/sport/dossier/…loten--17898944
Und hier der ganze Samuelsson ...
Zitat von RetoUnd de Tubeli-Ruefer seit, dass de Drmic en Lupfer het sölle mache ;o)
Aber die Szene geschter hät immerhin zeiged, dass er lernfähig isch. Päch gsi, dass en Verteidiger a z'seckle cho isch.
Suscht en typische Schwiizer-Match mit em typische Resultat.
Findsch?
Typischerwiis händ CH i de letschte Jahr vor allem gunne; han i de Iidruck.
Und sie schaffed d'EM; und mit eme bitzeli Turnierglück chömeds in Final!
Ich au gschpannt. Nimme aber uf jede Fall 3x s'Paket!
Lade eu beide dänn mal iii (aber sicher nöd gäg Glattbach; eher nöd gäg Villarwal, aber Zypriote chönd d'Kid's chuumm ...
Da sind wohl 3 Saisoncharte nöd schlächt. Wird wohl scho e weniger unattraktivi Priisgschtaltig bim Vorchausrächt geh. Das Pakett leischt ich mir ...
Zitat von snowcatdie basler werden die ersten sein, denen das gelingt...
wir reden heute von ganz anderen dimensionen als damals (fcz in den 60/70-er und niederhasli in den 80/90-er jahren). was basel in den letzten 15 jahren aufgebaut hat, ist extrem nachhaltig, sei es von den finanziellen möglichkeiten oder auch vom zuschauersupport. der fcz nahm gegen den fc liverpool im meistercuphalbfinale 1977 netto ca. sfr. 800‘000.- ein. inkl. tv gelder. niederhasli „spülte“ die cl in den 90-ern noch etwa 7 millionen in die kasse. das ist nichts, im vergleich zu heute.
ausserdem waren beide vereine nicht in der lage ein eigenes stadion zu bauen und sich eine stammfangemeinde von über 20‘000 aufzubauen. in basel geht man – ähnlich wie in deutschland oder england – ans spiel wenn der eigene club spielt. mehr oder weniger unabhängig von der eigenen tabellenrangierung oder der attraktivität des gegners. basel spielt auch gegen thun oder aarau vor über 23‘000 zuschauern. niederhasli spielte in den 90-ern, als doublegewinner und cl teilnehmer, gegen ähnliche gegner – auch wenn sie sich heute nicht mehr erinnern (wollen) – vor 3700 nasen. und das im von ihnen über alles geliebten hardturm.
ne, ne, wenn nicht gerade ein weltkrieg oder eine wirtschaftskrise wie ende der 20-er jahre unser system fürchterlich durcheinander wirbelt, ist dieser fcb nicht mehr von seinem platz als absolute schweizer nummer 1 zu verdrängen. auch wenn alle paar jahre mal ein anderer verein meister wird und vielleicht sogar für eine saison in den genuss vom cl geld kommt. ohne die sonstigen möglichkeiten eines fcb, reicht auch dieses geld höchstens für 3 beruhigende saisons. aber auch dann wird das budget bestenfalls 1/3 desjenigen des fcb betragen. der fc basel ist praktisch jetzt schon so weit, natürlich auf ch verhältnisse runtergebrochen, wie der grosse fcb in deutschland. um dem fc basel die dominanz streitig zu machen, dafür bräuchte es einen matuschitz der ein fussballstadion hinstellt und das budget per sofort auf mindestens 60 millionen erhöht.
alles andere ist wunschdenken. leider!
Habe noch nie ein so feuriges Statement pro Züri-United von dir gelesen, wie gerade eben ...
Zitat von snowcatAlles anzeigenkomplett falsches gfühl, es isch nämli genau umgekehrt! drum jetzt e chlini gschichtslektion für dich und alli andere unwüssende:
mier händ nämli es problem mit de vergangeheit vo EUIEM verein! und zwar mit dere vergangeheit, wo’s entscheidende kriterium für e ufnahm bi gcn hauptsächlich de soziali status und/oder d’herkunft vo öpperem gsi isch. i de 80-er jahr häts emal en interessante artikel im tagi magazin gha über gcn. det sind zürcher interviewt worde, wo no i de 50-er jahr (damals gcn ganz klar d’nr. 1 in züri!) händ welle zu gcn go tschutte. da nur 2 bispiel wo ich us dem tagimagi artikel no in erinnerig han:
uf d’frag vo de gcn verantwortliche was dänn de vater schaffet – d’antwort vom gcn-bewerber isch folgendi gsi: trämler… - häts gheisse: „mier händ leider kein platz für dich, aber ennet de gleis isch din verein, probiers doch dete…“ s’gliche händs amene bewerber gseit, dem sin vater murer gsi isch.
unter dem idruck hät sich de fcz sit de 60-er jahr au zum volksclub und somit zum stadtclub entwicklet. eigentlich logisch. und he, isch eifach so, isch nöd mini erfindig…cha würkli nüt defür! :razz:
eso isch übrigens au de mythos vom nobelverein gcn und em arbeiterclub fcz entstande. so nebebi: häsch gwüsst, dass gcn i de 30-er jahr - also mit em ufstieg und machtübernahm vo de nazis – es jude ufnahmeverbot i d‘statute gschribe hät? de gschichtlichi irrtum händs ersch i de 70-er jahr korrigiert. keis wunder, sind d’zürcher jude au hüt no usnahmslos fcz fan…
es sind zwar würkli alles alti gschichte, isch mier scho bewusst. aber selbst no vor ca. 15 jahr hät de peter widmer (gcn präsi vo 1999-2003) imene interview uf d’frag nach de spärliche zueschauerzahle bi gcn (tja, das isch ebe scho immer eso gsi und hät nur bedingt mit em letzi z’tue…) gseit: mier chönd au ohni zueschauer überlebe. mier händ gnueg solventi lüt und sponsore im rugge…!“ sovill zum thema volksnah und/oder arroganz…drum isch euis das au sehr schief inecho, wo de fetscherin mit gcn eine hät welle uf „volksclub vo züri“ mache vor 2 jahr mit sinere xxxl libli aktion in züri!
natürli isch euis allne bewusst, dass gcn hüt wie die meischte andere verein funktioniert. vom status nobelverein, isch würkli nur no d’erinnerig übrig blibe. aber mer dörf die (ehemalig, historisch bedingti) rivalität au ruhig hüt no es bizzli uslebe…au celtic glasgow wird nüme vo de protestantische engländer unterdrückt (aber au celtic glasgow en verein wo vo afang ah protestante händ dörfe mittschutte, im gegesatz zu de rangers wo langi jahr kei katholike mitspille lah händ!), au barca wird nüme vom königliche spanie im allgemeine und vo madrid im spezielle prüglet. trotzdem hät de hass vo celtic glasgow gegeüber de englisch prägte rangers und de hass vo de katalane gegeüber em königliche spanie, speziell real madrid, bis hüt überlebt…
zum thema „wenigi“ erfolg: vo mitti 60-er jahr bis afang 80-er jahr, also dänn wo ich chind und jugendliche gsi bin, häts in züri nur ein verein geh wo würkli erfolg gha hät: de fcz! i dere zit hät de fcz folgendes erreicht:
meister: 1963, 1966, 1968, 1974, 1975, 1976, 1981
cupsieger: 1966, 1970, 1972, 1973, 1976.und das alles hauptsächlich abwechsligswis mit em fc basel! gcn hät i dere zit genau 2 meischtertitel gholt: 1971 und 1978. und kän einzige cupsieg! ich ha das alles bewusst ab 1974 miterlebt. ha also über d'helfti vo de 12 fcz meischtertitel direkt miterläbt! min vater isch übrigens afang vo de 60-er jahr uf züri cho. us em rätoromanische bündnerland. sportinteressiert zwar, aber fuessballmässig völlig unbelaschtet. gcn z’understütze isch für ihn, us de obe erwähnte gründ, aber würkli nie in frag cho. er isch vo afang ah fcz fan gsi. im hockey isch er übrigens nie für de hcd, sondern immer für arosa gsi. spricht au nöd gege ihn… :razz:
also de mit em fehlende erfolg vom fcz chasch vergesse. es gaht vill meh um ideologie, wie ebe zb in glasgow oder barcelona. und ja ich weiss, wie scho erwähnt, isch alles gschicht und hüt nüme gültig, aber ebe glich immer no es thema, vor allem bi de ältere fcz fans! und de schadefreud gegeüber gcn natürli nöd würkli hinderlich…!
aber ich gib dir insofern recht, dass die jüngere fcz fans chum begründe chönt warum sie gcn hasset! isch halt de stadtrival, de hasst meh eifach…dürfti umgekehrt nöd andersch si.
als die goldige jahr werded bim fcz übrigens d’jahr zwüsched de jahr 1960-1981 gnännt. de schwizer rekord vo am meischte spiel innere meischterschaft ungschlage hinderenand halted immer no de fcz us de zit vo 1974-1976. es sind 36 spiel gsi, also e hütigi meisterschaft. d'nummere 2 i dem rekordspiel isch übrigens au de fcz under em favre i de jahr 2006-2007 mit 33 spiel ungschlage in serie. und d'krönig im 77-gi isch de meischtercup halbfinal gege liverpool gsi. sither sind au nöd wenigi fcz-ler liverpool fan, au ich. damals bin ich im stadion gsi. i de südkurve, dänn hät sie allerdings no „züri egge“ gheisse. de meischtercuphalbfinal hät de fcz übrigens au scho 1964 gege real madrid erreicht. no e randbemerkig da dezue: am edi nägeli (für alli junge da inne: fcz präsi vo 1957– bis zu sim tod 1979) händ die wisse dress vo real madrid eso guet gfalle, dass de fcz sither au komplett in wiss atritt, mit usnahme, das jahr isch es – zum glück - wieder eso!
dur de status, dass bim fcz jede wo hät welle dörfe go tschutte, isch de fcz au bi medie schaffende, theater- und film lüt etc. klar de favorit gsi. logisch, die sind au politisch i de regel eher im lingge spektrum dihei. isch aber au hüt no eso bi dene lüt, dass sie eher de fcz als gcn unterstützed!
namal öppis, hät zwar nur bedingt mit erfolg z’tue, aber vor allem mit clubverbundeheit/clubliebi! es gaht nöd nur drum sis gschäftliche netzwerk z'erwitere und de nöchschti gschäftsabschluss z'tätige...: de fcz hät sit 1957 genau 5 präsis gha, drum chan ich mich au no a alli erinnere und ufzelle. chasch du das vo dim verein...?
ihr händ en dosé gha, en bekennende fcb fan...en linsi, en bekennende fcz fan...die händs wegem geld gmacht, nüt club liebi oder gar loyalität!
fcz präsis sit 1957:
• 1957–1979 Edwin Nägeli
• 1979–1984 Alfred Zweidler
• 1984–1986 Hans Stanek
• 1986–2006 Sven Hotz
• 2006–xxxx Ancillo Canepagcn präsis i dere ziit: 20 a de zahl!
das min bescheidene versuech vonere erchlärig warum d’schadefreud bi de meischte fcz-ler hüt no sehr gross isch, bi gcn misserfolg!
![]()
Bi mir isch es 1970 gsi, wo ni zum erschte Mal uf de Haupttribüne uf de Chnü vom Papi ghocket bin. Siit det - mal intensiver, mal weniger - han i das da obe au miterläbt. Liverpool bin i au im Züri-Egge gschtande.
Chömed doch grad wider gueti Gfühl uf ...
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3029324.html
Klingt doch noch vielversprechend; sollte das so gehalten werden können ...
"Sorgen, die der FCZ nicht kennt. «Wir haben einfach eine geile Truppe, bei der jeder für den anderen geht», bringt es Da Costa auf einen kurzen Nenner."
Hab ich das behauptet?