Beiträge von Larry

Zitat von 007

Aus den Beiträgen nehme ich mal an, dass es sich um einen Mix zwischen Rückenproblemen, Spätfolgen der Borreliose, Spätfolgen der Hirnerschütterungen, Motivationsproblemen/andere Interessen handelt, ohne genau etwas zu wissen. Ist wohl auch nicht einfach zu analysieren.

Bei früheren Trainern Simpson/Muller/Gustafsson konnte er sich ohne Trainingsweltmeister zu sein aufgrund seines Namens durchmogeln. Bei Hartley geht das nicht mehr. Und die Fitness kann man in ein paar Monaten nicht vollständig zerstören, sie war also bereits in den beiden Saisons zuvor nicht mehr top. Das haben wir ja von aussen alle gesehen.

Schlicht nicht nachvollziehbar, wenn man im Jahr 2010, wo die Leistungen nicht mehr top waren, noch einen hochdotierten Vierjahresvertrag abschliesst. Gehört wieder in den Thread Chefetage...

:nick:

Zitat von Caro

mich nervts vor allem, wien er sich immer wieder id medie drängt und sich als einzig wahre experte ufspielt... obwohl er ja sit jahre ageblich pensioniert isch.

Er drängt sich nöd uf, er wird ahgfröged, will d'Journis kein andere känned!

De Dölf isch de erscht Hooligan Experte gsi, alte Schule, und die alte Hools säged au, mit dem häsch no chöne rede. Gits hüt nüme.

Wänn i de Luftfahrt öppis passiert frögeds immer de alt Sack ah wo mal bi Robinson uf de Insle gsi isch und sit 100 Jahr pensioniert isch. Als obs kein ander gäbt.

Und de Bernhard Russi isch au so eine... :roll:

Zitat von Mushu

Schpillt mehr Hochey nach de Reglement vom Fuässballverband, oder Fuässball nach dem vom Ishockeyverband?
    Isch mer de Neuscht. Gits im Hockey jetzt gäli Charte, oder im Fuässball 2 Minute-Strafe?

Ebe!

Nei, klare Fall, es lauft so, wie's au scho gloffe isch! Oder es git öppis ganz Neus.

Ah, Du meinsch also, d'FCZ Chaote werded no belohnt defür, dass bim 2:1 für de Gägner das Spiel zum Abruch bracht händ?

Nei!

D'Aggression isch klar vom FCZ us cho, drum wird au er meh bestraft werde.

Alles andere wär de Witz vom Jahrhundert!

Zitat von Champs-de-Mars

Im Grundsatz isch das Ereignis vom Sunntig weniger schlimm (aber nöd weniger verabscheuigswürdig) als dä 13. Mai 2006 oder die Petardewürf vor 3 Jahr gsi. Wäred die 2 Petardewürf id Zuschauer nöd gsi, würi das ganze nöd emal halb soviel Publicity übercho.

Wie Du sälber seisch isch de FCZ en "Wiederholgustäter", chunt aber dezue dass mer jetzt wohl mit ere drakonische Straf will es Zeiche setzte.

Chönt also für beid Clubs, speziell aber für de FCZ, ganz bös usecho...

Zitat von 007

Er hat einen Vertrag, den er erfüllen muss, damit er die Kohle sieht. So einen Vertrag würde ich an seiner Stelle auch nicht brechen und bei GCK rumkurven.... Auch wenn er schon einige Kohle gemacht hat, seine Pferde kosten auch Geld und die nächsten 40-50 Jahre wird er nicht davon leben können.

Am liebsten hätte ich ihn natürlich in Topform wieder bei uns. Aber ich entnehme dem Board, dass es wohl einige Gründe gibt, die dagegen sprechen (aber niemand spricht die aus).

Das gsesch Du alles richtig! :nick:

Zitat von snowcat

wahnsinnig intelligenti idee!

He, he! Provokation häd funktionert! :twisted:

Jede weiss besser wie mer das Problem sött löse, alles Fachmanne!

Bin ja gspannt was die mached wo öppis z'säge händ!

Ah ja, was mer nonig diskutiert händ:

Wie sölled d'Strafe usfalle?

Tippe uf 3:0 Forfait für GC und 2-3 Geisterspiel für de FCZ und 1-2 für GC.

Oder er häd s'gliiche oder öppis ähnlichs wie de Typ us em Kanton Zug wo in Altendorf SZ e Bude gha häd (isch min Chund gsi) und mit sine zwei Chind dänn uf de italienische Autobahn ufere Raststätte gfunde worde isch. De häd gar nöd gwüsst wo er isch und was er gmacht häd.....im Chopf häd eifach öppis nüme gfunzt.

Zitat von Elitekeks

da no de Kommentar vom Herr Zaugg:
    http://www.20min.ch/sport/dossier/…a-und--25937476

Mal es guets Brichtli, keis Polemisches!

D'Rangers händ (leider) nur phasewiis chöne zeige, wo d'Stärchene vonere NHL Mannschaft lieged:

Wos innert es paar Sekunde vom 3:1 zum 3:3 cho sind, und dänn vor allem am Ahfang vom zweite Drittel, wos Zug 5 Minute bi 5 gäge 5 im eigene Drittel ihgschnüert händ. Aber d' Goal händs halt nöd gmacht und sind dänn scho bald in nächschte Konter gloffe. Dörf natürli gar nöd passiere....
    Starch au wies d'Schiibe a de Bande chönd kontrolliere, und die Handglänkschüss vo fasch jedem sind ahsatzlos und extrem härt. Häd ne aber alles nüt gnütz wie mer gseh händ.

Hier noch die aktuellen Löhne der Rangers:

http://www.hockeybuzz.com/cap-central/team.php?team=NYR

Spätestens da laufd de Zuger s'Wasser im Muul zäme... :geifer:

De Ersatzgoalie, das Sieb, häd natürli geschter einiges usgmacht in negativer Hinsicht, söll aber kei Usred si.

Geile Abig gsi inere geile Halle! :cool:

Postings von Gysino und Studi66 bringen es auf den Punkt.

War auch das este mal in der neuen Halle: Super, wäre aber für den ZSC doch zu klein!

Alle die immer über Benny bei uns lästern: Ohne solche Leute geht es heute nicht mehr, weder in Bern noch in Zug, nirgends wo eben ein Event stattfindet!

Und nur mit Events verdient man heute noch Geld!

In Schrottstadien wie Ambri, Langnau oder Biel gehen nur noch Hardcore Fans, und mit denen verdienst du halt kein Geld!

Die orangen Leibchen waren wegen dem Hauptsponsor, der sicher schwer nach hinten gegriffen hat für dieses Spiel!

Stimmung in der Halle gegen Chicago war in der Tat viel besser!

Und Reto: Das Spiel des ZSC gegen Chicago wird für immer ein Meilenstein in der Geschichte des ZSC bleiben! Und jedes mal wenn ein NHL Team in Europa ein Spiel verliert wird die Liste updated, und wir sind immer dabei! Für alle Zeiten!

Congrats Zug, ich sehe euch als Topfavorit auf den Titel!

De Gysino verstaht das sehr genau, aber er wott halt echli provoziere. :razz:

Und ich weiss au sehr genau dass i de Staate nöd alles besser isch (eigentlich nüt!), aber mir gfallt s'Land und ich han meh Freiheite.

Usserdem kännt de Ami de Niid nöd, das isch en sehr sympatische Zug!

Ich find US Sport geil, wie er organisiert isch und alles drum und drah.

Die wo säged: Kei Stimmig, denen mues ich säge: Mir doch gliich!

Ich finds zig mal geiler als bi ois.

Aber bim ZSC und bim FCZ hani halt meh Emotione als weni Tampa gang go luege, isch ja klar.

Mir werded da jetzt kei Lösig finde, aber es mues sich öppis ändere.

Ich bin halt no nie en Kurvegänger gsi, nöd im Letzi, nöd i de Halle.

Mit 21 hani i de Halle scho e Saisoncharte im 1. Rang gha.

Hockey isch mir immer wichtiger gsi als Stimmig.

Bim FCZ simmer au scho früe usswärts immer uf Tribüne, häsch chöne hocke und häsch es besser gseh.

Usserdem häd de FCZ früener usswärts es paar Nase hinderem Goal gah, nöd meh.

Bim ZSC bini usswärts au immer uf de Sitzplätz gsi wänns gange isch.

Ich bruuch kei Kurve, ich bruch kei Stimmig, ich bruch nur Hockey und Fuessball!

Es chunt au niemert wäg de Stimmig, susch wär s'Hallestadion leer!

Und im Letzi chömed d'Lüt sofort nüme wänn d'Leischtig uf em Rase nöd stimmt.

Wäg de Südkurve chunt nur d'Südkurve sälber!

Mini schlimmschte Erläbnis hani all i de Schwiiz gha!

Mir sälber isch nie öppis passiert, aber i de 70er Jahr simmer am Central vonere Italo Gang mal dra cho, min Kolleg händs zämegschlage, er isch grad KO gange.

Natürli häd ois niemert ghulfe....

In Chloote (ja!) und in Bern bini uf de Tribüne scho übelst ahgmacht worde.

Wänn elei bisch chasch nur d'Schnurre hebe und/oder gah.

Au dört hilft dir niemert, im Gägeteil!

Vo de Zürcher Veloterroriste wo der as Auto hämmered, ginged, etc. gar nöd z'rede.

Zitat von Gysino

ich finde nur das mit em finger uf d'schwiiz zeige ziemli falsch. wie wänn das es
    schwiiz only phänomen wär.

Du als ex Capo vo de SU weisch aber genau dass es i de Schwiiz i dere Beziehig ziemli im Arge isch.

Ich säg jetzt nöd dass das gwüsse Gruppierige no so Rächt isch....

Im Verglich mit de Bundesliga oder England simmer Jahre im Rückstand.

Zitat von Gysino

Defür chani in Amerika dur Detroit, St.Louis oder Buffalo laufe und muess
    jederziit demit rächne aagschosse z'werde.

D'Chance a de Langstrass ahgschosse oder abestoche werde isch grösser!

Ich bin i praktisch jedere Grossstadt i de USA gsi, am Tag, z'Nacht, i üble Gägende, aber ich han nöd emal en Gangsta vo wiitem gseh.

In St. Louis hämmer ois z'Nacht vomene Taxi in es Viertel bringe lah wos mir weiss Gott nöd wohl gsi isch, will mit ihn gfröged händ wos es geils Lokal mit Live Music gitt. Die hämmer dänn au gha, open air i de "Gartewirtschaft" näb de Gleis....aber ebe....nöd miis Viertel gsi. Passiert isch natürli nix.