Ich has nöd welle säge, aber er häd kei gueti Biispiel gno! :razz:
Beiträge von Larry
-
-
Ha, ha...de Ottmar:
Ottmar Hitzfeld war ob der Leistung des Unparteiischen erzürnt. Im ZDF sagte er: «Es sollen die besten Schiris der Welt an die WM und nicht nur die, die am Strand pfeifen.»
-
Genau de Eren aber versiebt kläglich die 100% ig Usglichschance....die muesch eifach mache!
-
Dank em Sensationssieg über Spanie hämmer trotzdem no e Chance, obwohl mer i dere Gruppe beschtefalls s'Nummere drü sind....
-
-
Das muesch Du au nöd!
-
-
Ha,ha....der nächste beisst ins Gras!

Favoritensterben....aber (fast) alle haben ja noch eine letzte Chance!
Showdown!

-
Zitat von Mushu
Das isch aber kei gwagti Prognose. Vo de drüü meischt gnännte Favorite isch nur eine Europäer. ....Miini Rangliste vo de Wettanbieter isch so:
ESP, BRA, ENG, ARG, NL, ITA, D, F, POR....
Jetzt stönd div. Teams mit em Rugge zur Wand, ev. chunt au für all de grossi Befreiigsschlag, mal luege.
Bis jetzt uf jede Fall jene Müllspiel, aber isch ja nüt nois....
-
Wer häd das vor de WM gseit? Irgend en Schwiizer:
D'Spieler vo de Europäische Top Teams sind mit de Doppelbelaschtig Liga & CL total dure!
Es wird kein Europäer Weltmeister!
Spieled all Müll!
-
Zitat von Draft
Larry: Wieso frögsch de Reto? Läbsch nachli i de Vergangeheit?Häsch ja gseh: Es funktioniert! :razz:
-
Das isch au so e Müllidee vo de FIFA, das us jedem Trümmerland en Schiri dörf go pfiife und das nöd die beschte Schiris de Job mached.
-
De chunt uf d' Watch List!
-
Häsch ghört Draft!
:razz: -
Zitat von Draft
...isch das übrigens en Fake, dass de Reist zu Lausanne wächsled? Oder wieso mues mer das da erfahre und uf de offizielle Page staht nüt?
Chan mir das mal öpper erchläre?Das isch miin Spruch!!! :razz:
Uf hockeyfans.ch und uf Slapshot.ch (sogar mit Kommentar vom Zahner!) isch es au druf.
De Reto häd sicher wieder e gueti Usred......
-
Tja!
Ich säge nur: D - A, Die Schande von Gijón
-
Wo blibt de Gysin?
Git warschiinlich kei Internet in SA.....würd mi nöd wundere! :razz:
-
A de Langstrass isch es schiinbar gröber abgange! :razz:
Eui Mueter....
-
-

Nun beten sie zu zweit. Al Qaida hat wohl rausgefunden, dass es zwei Leute braucht um die FCZ Garderobe in die Luft zu jagen.