- Offizieller Beitrag
Gut gebrüllt, ZüriBueb!
Bin grad echli baff....
Edit: Back to Topic!
Morgen FCZ - Bellenz
Werde die Truppe erstmals diese Saison Live sehen, bin gespannt.
Hoffe, das Wetter macht einigermassen mit...
Gut gebrüllt, ZüriBueb!
Bin grad echli baff....
Edit: Back to Topic!
Morgen FCZ - Bellenz
Werde die Truppe erstmals diese Saison Live sehen, bin gespannt.
Hoffe, das Wetter macht einigermassen mit...
Nei, ich gange sowieso!
Aber Fuessball macht am meischte Spass im Summer!
Aber mir händ ja keine...
http://www.blick.ch/sport/fussball…-grieche-153593
Würde ich ins leere Griechenland wollen? Eher nicht!
Diese ständigen Wechselwünsche dürften auch der Grund sein, warum er nicht mehr spielt, kann ich sogar nachvollziehen.
Johnny war nicht fehlerfrei, aber mit ihm wurde wir 3x Meister!
Das soll ihm der Guatelli, der mich noch nie überzeugen konnte, erst mal nachmachen....
Tschüss Johnny, machs guet!
leere Griecheland? wie meinen?
Keine Kohle, Stutz, Pinke Pinke!
de isch aber au luschtig.
Han au gar nöd gwüsst, dass de Rochat au dete schpillt:
Die Liga find ich Müll, und ich persönlich würd ganz sicher nöd i das Trümmerland wächsle!
Aber Hauptsach is Ussland...
Eventmässig sicher Top, Griechenland kann da locker mit dem Rest von Europa mithalten.
Kann den Wechsel nachvollziehen.
Zitat von LarryDie Liga find ich Müll, und ich persönlich würd ganz sicher nöd i das Trümmerland wächsle!
Aber Hauptsach is Ussland...
D'Liga isch aber kei Müll, sie isch einiges besser als oisi Liga, eb Griecheland jetzt bankrott isch oder nöd, das isch en Fakt. Wahrschinli verdienter sogar no meh, würd mi gar nöd wundere.
http://de.wikipedia.org/wiki/UEFA-F%C3%BCnfjahreswertung
Platz 11 und CH 16...soo viel besser isch es nöd!
Und zu dem Club wo er gaht, da bini mer mit de Chole au nöd so sicher.
Aber ebe: Jede söll gah wo wott!
dä klub hät wohl grosses vor, sind 6te gsi letschts jahr...usserdem bisch im schaufenschter für Panathinaikos, Olympiakos, PAOK usw...und natürli au für dä ganz rescht vo Europa. Ich gseh jetzt z.B. dä Wechsel vomene von Bergen zum Seria A uufschtiiger Cesena keinesfalls als besser ah.
Aber ebe, sowieso alles fcz tuble, mier egal wo die spieled.
übrigens no interessant mit dere 5 jahreswertig...gseht schlächt uus für ois das jahr, mier verlüüred wohl dä 2ti CL platz so wie ich das gseh.
warum hät öschtriich scho dopplet soviel pünkt das jahr gholt wie mier? oisi mannschafte händ doch bisher fascht alles gunne?
Ha ha, lueg mal das Lölistadion, die beschissene Zueschauerzahle:
Zitat von LarryHa ha, lueg mal das Lölistadion, die beschissene Zueschauerzahle:
ALLES isch besser als dä roschtig Letzigrund...
Zitat von Gysinoübrigens no interessant mit dere 5 jahreswertig...gseht schlächt uus für ois das jahr, mier verlüüred wohl dä 2ti CL platz so wie ich das gseh.
warum hät öschtriich scho dopplet soviel pünkt das jahr gholt wie mier? oisi mannschafte händ doch bisher fascht alles gunne?
Die Tabälle stimmt glaub nöd, isch nöd aktuell, wänn ich DA de Vergliich CH/AUT mache:
komplizierti sach. defür weisi jetzt wer i dä schwiiz futsal meischter isch:
Croatia Appenzell
das mit dä wertig 2010/11 muess definitiv dra liege, dass gwüssi länder scho früehner händ müese schpiele...wännt sortiersch isch momentan wiisrussland no. 1 knapp gfolgt vo zypere, öschtriich und schwede.
Zitat von Gysino
wird alles da erklärt:
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!