- Offizieller Beitrag
Wie lange funktioniert das noch?
Oder; wann Platz diese Blase?
(Da meine ich nicht nur Real, sondern diverse Ligen ....)
Wie lange funktioniert das noch?
(Da meine ich nicht nur Real, sondern diverse Ligen ....)
Zitat von MushuWie lange funktioniert das noch?
Bald:
Wobie ja eigentlich grad d'BL Clubs vielfach finanz. besser dahstönd als vieli anderi us de grosse Ligene!
mir chönted ja no meh Bilag zahle, dänn chönted mir sicher au so Stars i d'Schwiiz hole
Kein Verlust:
Veryoungboyst!
Einmal mehr...
Sch....ade.
yb
verlüürerklub für verlüürer.
immer wieder bitter, so Sache für de CH-Fuessball...
Guet, also simmer ehrlich:
Wer gmeint häd, YB hegi tatsächlich gäge d'Spurs e Chance, dem isch nüme z'hälfe!
Lueg mal das Budet ah, lueg mal das Team ah!
Nöd mal s' 3:0 vo de erschte Halbzyt in Bern hetti glanget!
Schwiizer Clubs chönd nur als Meischter ine cho, de zweit häd praktisch kei Chance, Ausnahmen (Thun) bestätigen die Regel.
No e Regle: Wer i d'CL chunt, wird nöd Meischer!
Das Experten-Duo Gilbert Gress/Andy Egli in den Sendungen des Schweizer Fernsehens SF über die Fussball-Champions-League ist Geschichte. SF hat die Zusammenarbeit mit Egli nach drei Jahren überraschend beendet.
Zitat von virusDas Experten-Duo Gilbert Gress/Andy Egli in den Sendungen des Schweizer Fernsehens SF über die Fussball-Champions-League ist Geschichte. SF hat die Zusammenarbeit mit Egli nach drei Jahren überraschend beendet.
Hehe, das wär dänn für mich dä Ufsteller vom Tag !!
Das mit de "Kultfigur" Gress findi im Prinzip au en Witz!
Sorry, isch doch kei Komiksändig!!!!
De häd no nie e gschiidi Analyse gmacht!
Und de Gränni chasch au vergässe!
Zitat von LarryDas mit de "Kultfigur" Gress findi im Prinzip au en Witz!
Sorry, isch doch kei Komiksändig!!!!
De häd no nie e gschiidi Analyse gmacht!
Und de Gränni chasch au vergässe!
de Wicky isch guet, und falls er tatsächlich uf de Egli folgt, isch das erklärbar. Wieso de Gress blibt allerdings nöd.
Allez Lausanne - soo Geil!
Zitat von LarryGuet, also simmer ehrlich:
Wer gmeint häd, YB hegi tatsächlich gäge d'Spurs e Chance, dem isch nüme z'hälfe!
Lueg mal das Budet ah, lueg mal das Team ah!
Zitat von LarryAllez Lausanne - soo Geil! Cool
guet, also simmer ehrlich:
wer gmeint hät, lausanne hegi tatsächlich gäge lokomotive moskau e chance, dem isch nüme z'hälfe!
lueg mal das budget ah (ca. 100 mio. lok. moskau / ca. 3 mio. lausanne...) und lueg jetz das team ah!
tja, wänns immer so eifach wär.
Zitat von Daywalker
wer gmeint hät, lausanne hegi tatsächlich gäge lokomotive moskau e chance, dem isch nüme z'hälfe!
Häd ja au keine gseit!
Kein guete Vergliich!
Kei Ahnig werum die für das Trümmerteam ca. 80 Mio. Euro usgänd!
Usserdem häd mich eifacht gnervt das mer in Bern eso ta häd als ob mer e ächti Chance hetti, mer nännt das au Überheblichkeit oder Naiv.
Echli meh Bescheideheit in Bern würd nöd schade!
Zitat von fäbe
Oh der arme Raimondi. Er fühlte sich auch in der Stadt Zürich nicht so wohl und ging heim zu Mami.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!