Nei willi nöd.
Für mich isch de Fall abgschlosse, has ja 2x gseh und Bern hett mich sowieso echli ahgschisse....so wichtig isch mir das halt doch nöd.
Nei willi nöd.
Für mich isch de Fall abgschlosse, has ja 2x gseh und Bern hett mich sowieso echli ahgschisse....so wichtig isch mir das halt doch nöd.
Es will ebe gar niemert UNBEDINGT gah.
Susch wär ich am 7ni vor de Poscht gsi und hett Tickets.
Ich will au nüt zahle für en AC/DC Fanclub oder de beschissni VIP-Club vo Good News, wos d'Lüt bim Konzert im Hallestadion verarscht händ.
Mir doch glich, mues ich nöd uf das beschissene Bern fahre mit em beschissene Zug!
Wänn ich nöd so en fuule Siech wär, dänn wär ich so am 07:30 da bi mir i dere Poscht gstanden und hett jetzt 2 Tickets.
Isch echli blöd gsi erscht am 08:15 ufztauche.
Allerdings hetts ja au so chöne si wie in Chloote wos grad mal 2 Tix useglah händ.
Es git kei sicheri Methode!
Ich fröge mich werum mer bi ticketcorner.com immer nonig dure chunt? ![]()
Ja super.....
Eben im Radio André Béchir: innert 10 Minuten waren die 40'000 Tix weg!
Ha,ha,ha!
Mini Poscht da in Bäch häd 12 Stehplätz gha....aber dänn hetti halt nöd erscht am 08:15 dörfe cho!
Jetzt isches scho usverchauft....Scheissegal, mues ich nöd uf Bern, hett mi eh ahgschisse!
Ich gang mal uf oisi Mickey-Mouse Post da in Bäch, das isch ja e Ticketcorner-Verchaufsstell, die händ sicher en andere Zuegang.
Und suscht chani no de ganz Tag "Aktualisieren" drucke.....
Bi 40'000 sötts für jede lange!?
Bi ois schlächt gsi, s'letscht mal gueti Stats häd er 07/08 i de AHL gha, überhaupt sind die Jahr i de AHL wohl sini beschte gsi, de würd gschider wieder dört ane gah:
Zaugg und Slettvoll sind Intimfeinde.
Also er noch beim "Sport" war schrieb er mal einen ganzseitigen Artikel über Slettvoll mit dem Titel "Der Totengräber des Schweizer Eishockeys", und dies zu einer Zeit wo einem jeder erzählen wollte was Slettvoll angeblich alles für unser Hockey gemacht habe.
Bin weder vom einen noch vom anderen besonders angetan.
Wenn beide Recht haben:
Lakers-Trainer John Slettvoll (65) ist ein Pendant zu Arrigo Sacchi: Auch er macht alles anders. Er versucht mit einem bizzaren Beton- und Standhockey unsere Spektakel- und Tempoliga zu revolutionieren. Lugano hat er so im Februar 2008 bereits in die Playouts versenkt. Jetzt ist er auch mit den Lakers auf gutem Wege dorthin.
Und was sagt nun John Slettvoll zu meiner Analyse? Er hält mit seiner Meinung nicht zurück und sagte mir, umringt von ein paar Reporter-Kollegen: «Sie sind ein A****loch, eine Katastrophe und der dümmste Journalist in diesem Land.»
Stimmt, aber nöd nur oises Problem, sondern es generells Problem i de Schwiiz: Trotz grossem Ufwand chunt nur Durchschnitt use!
Aber stimmt, bi ois hämmer kein Josi, kein Nino, etc., warum?
Im Fuessball händs das chöne ändere (ev. will dört alles Ussländer spieled?), im Hockey nöd.
Interessant: Kanadier und d'Amis gsehnd ihre Selektione als definitiv, nur im Verletzigsfall gits änderige, d' Europäer gsehnd das ganz andersch.
Jetzt händ d' Kanadier bim OC nachgfröged wie das es jetzt usgseht.
Also wämmer quasi alli Spieler no chan ustusche, werum dänn es Ufgebot jetzt? Irgend e Deadline mues es geh!
18 x NHL
4 x KHL
1 x IKEA
0 x Finnland
Interessant!