Finde ich Scheisse!
Beiträge von Larry
-
-
Partykiller Stadtregierung:
-
De Egli isch eifach en eifache Siech, wie scho uf em Platz.
De Schilbäär chasch doch nüme bringe!
De Jogi Stil defür macht uf Profässer und meint, nur siini Meinig seg die richtig.
Ich han halt lieber so Type wie de Netzer, söttig hämmer halt nöd i de Schwiiz.
-
He,he! De FCZ i de CL = leere Hallen im Hockey!
Nöd mal de CB häd volle gha!
Isch aber au blöd a dem Termin z'spiele!
-
Ich han gliich de Plausch gha.
OK, han mich abem Leoni gnervt, aber de Guatelli isch ja no viel die grösser Pfiife, de muesch jetzt gar nie meh bringe!
Ich hoffe es klappt no mit de Überraschig!
-
Mit em Stefan chönt ich läbe, hett aber au am liebschte eine wie de Caron.
-
A propos Flüeler:
Er isch nöd min Sulo-Ersatz, hani scho paar mal gseit.
Rappi, Zug und Servette händ uf em Goalie Märt zueglanged, ich hett de Tobias Stefan zum Z gholt, aber de isch jetzt halt in Genf glandet.
Ich will kein Genoni, kein Berra und kein Flüeler, ich will en fertige Top Goalie!
-
-
Das wär übrigens au s'erscht mal de Tipp gsi: Kasse Hallenstadion! Null Lüüt!
-
Ja,ja....hans nöd vergässe!
-
Die Unterhaltung wird immer besser!
Diesmal sogar mit Sieg!

Die Trainer werden das ganz anders sehen und jedesmal dürfte es auch nicht aufgehen.....vorne Top, hinten Flop!
Aber eben: Funktionieren muss es im Frühling, bis dann kann man noch einen ausländischen Verteidiger oder Goalie holen, wenn Bedarf ist.
Schaun mer mal!
-
Ha,ha...de Blick wieder.
Ich mach übrigens e Wett das er nöd dört ihzieht - Grücht!
-
Sieg!
Ja und wenn ich so auf die groossen Meisterschaftsfavoriten schiele...... :twisted:
Habe zwar einen grausamen Stress: FR Halle / SA Letzi / MO Halle / DI Letzi aber es macht Spass!

-
Warm-up gelungen, wenn auch mit zu vielen Chancen/Toren für die Hoppers.
Aber jetzt ist es halt umgekehrt wie früher: Wenn du vorne bist gewinnst du auch solche Spiele!
*warten-auf-dienstag*
-
....bi DEM Kader....
-
Natürli!
Ich hoffe echli uf e Krise bi Milan....
-
Am Ziischtig isch es nach 32 (!) Jahr und de Spiel gäge Rangers und Liverpool wieder e sowiit: De FCZ staht im Rampeliecht und wird gäge Real, Milan und OM a drü Öbig im usverchaufte Letzi de ganz grossi Fuessball nach Züri bringe. Ich freu mich und bin au debi, ich hoffe uf die eint oder die ander chlii Überraschig....
-
Hüt warm-up gäge Niederhasli und am Ziischtig dänn s'grosse Spiel.

-
D'Bea hätt so ziemlich alles usprobiert und dänn es Buch dört gmacht.
Sie hätt mir au mal zeigt was mer alles chan mache dört.
Ich finds guet und s'Buech isch super und gar nöd tür.
-
Zitat von Reto
Ach chum.
De erscht Match vo de Saison hät doch scho einiges a Emotione botte und das und s'Erreiche vo mindeschtens Rang 8 isch es, wo ich i dene füfzg sinnlose Quali-Schpiel will gseh!
Chunnt guet!Zitat von BlackstarAlles anzeigenwar ein unterhaltsames spielchen mit viel auf und ab. gute stimmung und
am schluss sogar noch emotionen dank landtubel beat f.
gut waren pittis, seger. der rest mittelmass. angriffsauslösung gleich null.
bärtschi naja.
duo stoffel/müller langsamer gehts nimmer und kein nati a format. und der
gelobte neuzugang reist spielte 20 sek......
ich denke. im verlaufe der saison wird das wohl noch ein ch verteidiger dazustossen...
:roll:Sehe es auch so: Gute Unterhaltung (auch dank der Dummheit von B.F.), hinten gibt es noch viel Arbeit, vorne müssen mehr Tore kommen.
Mann! Wir können nicht jedes Jahr Meister werden! Ende Saison laufen 10 Verträge aus, der Umbruch beginnt! Ich hoffe allerdings, dass dies so gut über die Bühne geht wie beim FCZ in den letzten Jahren, genug fähige Leute haben wir ja in der Teppichetage.
Ich habe mich gut unterhalten!