Beiträge von ZüriBueb

    Zitat von Mirko

    Aber genau Davos und Chlote zeiget, das mer au mit eigne ufbaute Juniore chan ade Tabellespitze stah!

    Fakt isch dass de ZSC aber kei Erfolg hät!!! Und dass es doch ätzend isch, wie mer jede Herbscht drüber muss rede, wer na alles müsst gholt werde und was mer alles anderscht muss mache ide Zuekunft, will de Verein nöd so gfüehrt wird, dass er au mal überzügend cha ishockey spiele.

    Das ganze wird dänn na mit Playoffleischtige wie letscht Jahr abgrundet und das chas eifach nöd sii. Wieso chan nöd au uf de Ebeni vo de Gschäftsleitig s Leischtigsprinzip gälte? Wieso immer das umegeplämperle? s isch nöd zum ushalte, wänn mer scho afangs saison merkt, dass praktisch nüt dine liit und sich nachher nüt änderet währed de saison.

    Zitat von Simms


    Vo 36 Spieler sind genau 5 no da, und defo isch eine zwüschedure no bimne andere Verein gsi. Im Schwizer Ishockey muesch ets bim beschte Wille nöd langfristig plane!

    Das mit em langfrischtig plane isch möglicherwiis eifach en vorgschobne Grund damit mer e Usred hät bide Vereinsleitig, dass mer scho s 5. Mal ide letschte 6 Jahr nöd s Optimum us de Mannschaft useholt.

    Weiss det überhaupt öper, was mer macht? Dass de ZSC so im hinterträffe isch gägenüber Klubs wie Davos, Chlote, Zug und Bern müsst eigetli bedänklich stime. S einzige wo sit em Titel 2008 immer läbt, isch de glaube dra, au us schlächte Situatione na chöne Meischter z werde.

    Zitat von Messier

    Ich glaub er liest da im Forum und macht dänn e Zämmefassig. . .wie billig :rofl:

    so abwägig isch das dänn gar nöd, dass er regelmässig bim Artikel schribe na dur paar Fore gaht!

    Zitat von Mirko

    Geht mir genau so... Vor knapp zwei Monaten beim 1:0 Sieg bei den Klötis wurde von viel Glück etc. gesprochen, beim jetzigen 1:0 mit Sulo soll dagegen alles nur wegen Sulo zustande gekommen sein... :roll:

    Es wird sicher interessant sein, wie das in den Play-Offs rauskommen wird. Der fünfte oder sechste Platz wird realistisch sein. Ich denke, ohne ein Transfer, wie wir in der Meistersaison deren zwei mit Pittis und Sejna hatten, wird es nichts zu holen geben. Mit einem solchen Toptransfer könnte es allenfalls noch interessant werden, eine Top-4 Mannschaft rauszuhauen.

    Das Beste muss halt versucht werden, wäre schade, wenn man am Ende der Saison merkt, dass man genau das erreicht hat, was schon anfangs Saison absehbar war, nämlich nichts.

    Zitat von Reto

    Dänn verzichtet mer halt mal us Vernunft uf die internationale Schpiel in Züri, will's für so Schpiel nötigi Mätch ja grösseri Schtadie git.

    Ah, du meinsch ja evt. gar nöd Länderschpiel. Ja, klar. Für zwei CL-Mätch, wo s'Schtadion mit Schönwätterfäns gfüllt wird, würdi au so vill meh inveschtiere... Sinnlos!

    Für die paar CL Mätch würed 25'000 wohl lange, wobi ich nöd weiss, was d Gränze isch, damit es Stadion zueglah wird!

    Mol ich ha Länderspiel und so gmeint aber für die elei bruchts käs nois Stadion.

    Ich gseh eifach nöd, was mer es Stadion für 16'000 wet baue wämmer nachher glich in Letzi muss für alles wo chli Zueschauer alockt.

    Zitat von Larry

    Ja, isch aber beschämend! :oops:

    Die gröscht Stadt i de Schwiiz bring das nöd ane wo Basel und Bern chönd, und bald wird wohl au Luzern vor ois stah.

    Güllen und Sion sind ja im Momänt au no vor ois..... :?:

    Naja, grad letscht Wuchenänd in Bern han ich mich gfragt, obs so viel geiler wär, immer mit 15'000 so Würscht ad Spiel gah? Isch ja nöd zum ushalte! Mängmal isch weniger meh!

    Und Züri isch halt nöd z vergliche mit chlinere Städt, es hät viel Zuezügler und Lüt, wo sich gar nöd mit de Stadt und de Mannschafte vo da identifiziered. Das isch ganz anderscht in Luzern oder Basel.

    Es isch ganz in Ordnig so wies isch, aber es grosses Stadion bruchts glich für internationali Spiel. Sälbscht wänn für so Spiel au künftig na de Letzi chönt here hebe, müsst scho mindeschtens es 25'000er Stadion here für einzelni nationali Spiel.

    edit: wobi ich gar nöd sones bedürfnis ha, dass de FCZ d heimspiel nüme im Letzi ustreit!

    Zitat von Brave New World

    Klar machts Spass, aber absteigen dürfen Sie nicht. Ich würde die Derbies vermissen.
    Und so Kackclubs wie Bellinzona, Thun und Xamax brauchen wir nicht.

    Momol die söled nume abstiige, macht doch kän unterschied. Die nimmt mer gar nöd wahr.

    Ein äusserst ernüchternder Abend. 6 Gegentore, ohne dass der Gegner brutal geil gespielt hätte, das gibt zu denken, und zeigt, dass es viel zu früh war, um optimistisch zu sein.

    Und man hat noch 2:0 geführt. Erinnert mich ein wenig an letzten Winter, als man auch begann Führungen dümmlich zu verspielen. Durch die Erfolge der letzten Wochen wurden viele Probleme verdeckt, das ist eine gefährliche Ausgangslage.

    Zitat von ZSColin

    So isses..!!!
    Aber jetzt wär's dänn wiederemal Ziit, dass er sini Duftmarke ufem Eis und nöd in coole Interviews hinterlaht.
    Glaube aber defnitiv au, dass er es ähnlichs (wichtigs!) Mosaiksteinchen si chan, wie de Pittis damals für eus!

    Die jetzige Situation verbreitet auch das Gefühl, dass man tatsächlich wieder einmal eine Playoff-Serie gewinnen könnte und daraus sich eine grosse Dynamik ergeben würde.

    Es brauchte wirklich gewichtige Veränderungen, zum Glück wurde das eingesehen! Einen Spieler wie Nolan zu holen, brauchte auch Mut. Er steht in Nordamerika auf dem Abstellgleis, ist nicht der Schnellste, das konnte schiefgehen und kann auch noch schief gehen, falls er plötzlich zu wenig bringt. Vorerst jedoch, ist es ein kluger Zug. Dazu kommt noch der neue Trainer. Es ist gewagt, ein Schwede zu holen, nachdem man 4 Jahre lang kanadisch gefahren ist.

    Nicht zuletzt hat das 80. Jubiläum irgendwie auch gut getan.

    Zitat von larlf

    Korräkt und drum stun ich au, wie viel lüt ernschthaft meined, dass bi US-Wahle gross drueber entschiede wird, was ide Wält künfig passiere wird und jetzt bispielswiis ide Wahl vom Obama oder em Sieg vo de Republikaner i dene Wahle grossi Wächsel und Änderige gsend.

    Die gross Mehrheit vo de Politik (nöd nume ide USA) isch vo de gliche Iflusschreis kontrolliert (Mit Gäld + Rohstoff chönd Privati nunmal alles regiere) und wänns all paar Jahr hin und her vo de Demokrate zu de Republikaner wächslet isch das nöd viel meh als es Chasperlitheater.

    Aber natürlich isches paranoid das klar z analysiere und ghört drum au uf kän fall id öffentlichkeit.

    Zitat von zsc79

    Gegen ein Genf Servette in Genf zu verlieren wäre ja nicht schlimm, wenn man aber bedenkt, dass Genf auch nicht in Form ist und zudem 2 Ausländer nicht hatte, frage ich mich schon, mit was für einer Einstellung unsere Spieler eigentlich zu ihrer Arbeit stehen.
    Ich denke, dass es an der Zeit ist, erste Spieler zu entlassen und damit ein Ausrufezeichen zu setzen, sonst sind wir bald als Playout-Kandidat gesetzt, weil die Mannschaft nicht mehr aus dem Tief finden wird -> böse Erinnerungen an 2005/06 werden bei mir wach !

    Eigentlich ein guter Beitrag, jedoch ist es nicht so, dass die Erinnerungen zu 2005/06 erst wach werden. Wir stehen ziemlich genau da, wo wir 2005/06 standen und momentan deutet praktisch alles auf Playouts. Es ist nicht wie 2006/07 wo irgendwann einfach ein Befreiungsschlag kam, nachdem sie Mannschaft lange Kreide fressen musste. Es liegt eine Situation vor, wo alles kaputt ist und wo es nicht einfach besser wird. Ich sehe keine Dynamik im Verein, die eine Wende möglich macht. Darum auch bereits nach dem ersten Spiel in Lugano grosse Skepsis von meiner Seite.

    Zitat von sandro_sf

    Wie Santala immer Pittis provoziert ist eine Sauerei. Und wer sich die Szene gestern genau anschaut, sieht, das Santala zuerst Anzeichen für einen Angriff macht. Im Nachhinein sieht Pittis in dieser Aktion schlecht aus klar. Santalas theatralsiche Nummer am Boden war aber auch unterste Schublade.

    chlote isch und blibt halt en dräcksverein

    Zitat von Messier

    Maaacht die Tooore auf. . . macht die Tore auf. . . !!!
    Aso es isch scho so; je meh Asprüch und Erfolg, umso chliner wird de Spassfaktor, leider.
    Isch halt s'hüt und jetzt. Nichts desto trotz; handle und s'Fäld vo hine ufrolle.

    Ich dänk dass es normal isch im sport, dass alles wo beliebt isch aber nanig viel gäld abwirft halt automatisch mit de ziit kommerzialisiert und verchauft wird und irgendwänn erreichts en punkt, wos eifach gar nüme s gliche isch und drum viel weniger beliebt als am afang.

    und irgendwänn gahts wieder vo vorne los, evtl ime andere sport oder sogar au im ishockey.