Beiträge von Thomi

    hahaha hock-ei chan soo geil sii....da rännt en ambühl die ganz saison sinere form hinenah, spielts zwar stets ambitioniert aber eifach frucht- und glücklos und dänn sind playoff und alles wird anderst ;) das selbe mitem bärtschi, wahnsinn!
    am sa. willi fäschte !!

    Zitat von Larry

    Mir chömed grad zrugg vom Hüüser / Wohnige ahluege mit em Bsuech..... :cool:

    hehe, ich chum dänn ines paar jahr viellicht mal uf dich zue zum ratschläg ihole ;)

    Zitat von Larry

    Nein, der Herr W. liegt am Pool und geniesst die Morgensonne :cool:

    Bleiben noch bis am Wochenende.

    wänni bi dir uf bsuech wär gächti au nüme so schnäll wieder wäg ;)

    sinder hobbylos?
    aber jetzt woners säged ;)
    er hät tatsächlich g'antwortet :-o

    es isch eso, dass ich d'wett verlore han ;)
    au profifuessballer händ muskelkater! er schriibt zwar, dass es nöd dä muskelkater seg womer heb wämmer lang nütmeh gmacht hät aber ich hebi d'wett wohl verlore.

    da er wohl weiss vo was er redet han ich minere kollegin dä z'mittag zahlt :-o

    gruess
    thomi

    ps: funny, virus und reto händ das wohl irgendwie gspürt :-o chum schriibeds chumi scho d'antwort über....sind ihr garamänd no berater vom üse?! ;-o

    Zitat von Brave New World

    snowcat Kann man auch bei Siegen zugeben, dass es keine Spitzenleistungen waren, sondern nur knapp gute ?

    Jaaaa mir händ nur durch viel Glück gunne und ihr nur wäge gaaaaanz gaaaanz viel Päch verlore!

    Eigentlich isch dä HCD viiiiieeeeel besser als mir und wär ohni das unsagbare Päch Meister worde und zwar das Jahr und die nächste 100 no däzue!

    Dä SC isch das mit Abstand wichtigste Turnier und eigentlich au dä wichtigst Sportevent uf dä Wält!

    Isch jetzt guet? Chasch jetzt bitte eues eigne Board mit Dine Weisheite behellige? Du verstahsch viel zviel vo Hockey für euses Board und mit Dinere Kompetenz chan sich da ihne suscht niemert mässe!

    Danke!

    Zitat von Brave New World

    Die ZSC Lions müssen sich massiv steigern, wenn Sie im Halbfinal nur den Hauch einer Chance haben wollen. Aussert der Jussi spielt wieder solche Playoffs wie letzte Saison.

    jaja tuen nochli brüele du dödel!

    dä spruch chuntmer zuedem bekannt vor, hani glaub scho vorem viertelfinal gläse und wie das usecho isch weisch du murmeli ja mittlerwiile au ;)

    hät sich schomal öper überleit wie paradox das isch?
    en davoser haut ame linesman unabsichtlich dä stock i d'frässi so dass dä muess mit 4 stich nähe und jetzt usgseht wie am frankenstein sin chranke brüeder und nüt passiert. dänn haut dä domenico ebefalls unabsichtlich amene bergaff sis arbeitsgrät i d'visage und was gfolgt isch wüssemer all......schochli schräg das ganze....übrigens am virus sini überlegige bez. gitter vorem face findi au no spannend....sölleds doch all sones teil müesse alegge ;))

    playoff isch dänn wänn sogar en playout match langnau-ambri spass macht will intensiv, emotional und spannend!! so sch hockey dä geilst sport wo gits!!!
    und nach eusre meischterschaft chunt dänn dä stanley dra :)))

    Zitat von Larry

    Ja das isch eso!

    Wänn d Belaschtig immer gliicht gross isch!

    Das isch sie ebe dänn nöd wänn uf tüüfem Terrain no e Verlängerig (Cup!) dezue chunt.

    Isch e blödi Wett, hetsch besser müesse definiere! :razz:

    ja sogseh chani das nahvollzieh und so usnahmesituatione hani natürlich au nöd gmeint sondern ebe es 0815 meisterschaftsspiel.....
    hetmer würklich besser müesse definiere....