Beiträge von Thomi
-
-
mal e ketzerischi frag, wieso übernämed mir nöd d'spielfeldgrössi vo dä ennhaaell?
isch die nöd zume grosse teil däfür verantwortlich, dass die spiel äne am teich so schnäll und spannend sind?nurso e idee wo mir bim luege die nacht in sinn cho isch....
was dänked ihr drüber?
ich mein nur wills bi eus anderst isch muesses ja nöd so bliibe oder? ich bin pro sinnvolli neuerige.
chunt no däzue, dass im fall vonere apassig sich eusi junge wo id nhl wächsled sowie die alte nhl-säck wo zu eus chömed nüme müend umstelle....
also ich gsehn nur vorteil und kei nachteil abgseh vom umbaue vo dä iisfälder was ja wohl nöd so dramatisch wär....?!gruess
thomi -
was für es geils spiel in chicago :-o
d'habichte drucked wie blöd während 40' !
28 : 8 Schüss aber 0:1 goal
im letschte drittel mached coyotes chli meh und erhöhed auno grad uf 0:4....bitter für chicago, die hettet das game i dä erste 40' müesse heibringe....
zum zueluege als neutrale hockeyfan en läckerbisse....gruess
thomi -
Zitat von Reto
Chasch rate, wieso ich das weiss ;o)
Mich regt a so Ort aber uf, wänn nöd fair de Reihe nach bedient wird. Au voll denäbet oder, wänn eifach e Kasse ufgaht und paar "Neui" schtönd rasch dete here.
Egal...
klar das isch bitter und en scheiss aber mir im endeffekt egal, han eifach schnäll reagiert und han jetzt mis ticket

was au für d'füx gsii isch, dass sie kei absperrig gmacht händ. weisch wie ischs es ghetto gsii für die wo a dä mittlere kasse billet kauft händ und dänn händ welle wglaufe.....wie wänn rundume lüt stönd?! völlig dilletantisch! han mal churz müess platz mache und 2-3 so schnudergofe chli bös luegend aschnautze, dass mal es paar lüt wieder händ chöne vo dä kasse weglaufe! hani aber nur gmacht will e netti lady use hät welle und chli angst übercho hät
geil isch die gsii wo am 11:15 mal grüeft hät "singed mal chli! was singeder amigs a dä mätch?" hahaha playoff-toury par excelence!
-
Zitat von Elitekeks
bin am 10 vor 11 dete gsi und han auno billet becho. aber es isch doch no recht knapp worde, s biigeli isch nüme soo höch gsi...

min kolleg isch sit am 1030h det gstande und genau dä erscht gsii wo kei meh übercho hät a dä mitlere kasse. ich has glück gha, dass sie die dritt kasse am 11:30 ufgmacht händ (bzw. azeigt, dass sie det au wänd verchaufe) und schnäll reagiert han. vom gsammtbild isch er am punkt 12i also öpe i dä mitti gstande vo dä ganze truube! klar isch, dass wänn am 10i scho det gsii bisch au zu tickets cho bisch....
ich bliib däbie es sind keini 150 nase gsii wo det tickets übercho händ!
egal ich han mis
und reto häsch scho rächt, ich mach immer dä fähler no für all tickets z'chaufe wos sälber nöd anebringed, so bini halt 
-
nach 10' isch dä spass fertig gsii! niemals sind das 600 gsii! ich han 4 übercho aber mir wäred 7 und dä kolleg isch genau dä gsii wo als erste ghört hät 'mir sind usberchauft' skandal!
-
-
Zitat von vancouver
McCarthy würde ich auch halten, Kolnik nicht, ausser er schiesst uns jetzt noch zum Titel.
Ich nehme an, dass der Z momentan mit einem Strike in der NHL rechnet und dann 2-3
top shots reinziehen möchte. Kann aber auch gut in die Hose gehen, falls dann doch kein Strike ist oder nur für 2 Monate!?? Baseball ??
-
Zitat von Ari
teleclub losi wo nöd an match chönd und i daem pampa wohned: wo/wie chan mer das spiel huet gseh?
falls es swisscom-abbo häsch da via pc für 5 hebel
-
-
-
die trailer sind scho anderst geil gmacht !! au dä sound isch dä burner!!
-
super, bi spiel 6 bini ame polterweekend in münche :-o
also bitte sweep in the final !!!!!!!!! -
wo isch bitte dä "Gefällt mir"-Button?!
dä druck ich jetzt halt virtuell
-
hahaha hock-ei chan soo geil sii....da rännt en ambühl die ganz saison sinere form hinenah, spielts zwar stets ambitioniert aber eifach frucht- und glücklos und dänn sind playoff und alles wird anderst
das selbe mitem bärtschi, wahnsinn!
am sa. willi fäschte !! -
-
-
sinder hobbylos?
aber jetzt woners säged
er hät tatsächlich g'antwortet :-oes isch eso, dass ich d'wett verlore han

au profifuessballer händ muskelkater! er schriibt zwar, dass es nöd dä muskelkater seg womer heb wämmer lang nütmeh gmacht hät aber ich hebi d'wett wohl verlore.da er wohl weiss vo was er redet han ich minere kollegin dä z'mittag zahlt :-o
gruess
thomips: funny, virus und reto händ das wohl irgendwie gspürt :-o chum schriibeds chumi scho d'antwort über....sind ihr garamänd no berater vom üse?! ;-o
-
Zitat von Brave New World
snowcat Kann man auch bei Siegen zugeben, dass es keine Spitzenleistungen waren, sondern nur knapp gute ?
Jaaaa mir händ nur durch viel Glück gunne und ihr nur wäge gaaaaanz gaaaanz viel Päch verlore!
Eigentlich isch dä HCD viiiiieeeeel besser als mir und wär ohni das unsagbare Päch Meister worde und zwar das Jahr und die nächste 100 no däzue!
Dä SC isch das mit Abstand wichtigste Turnier und eigentlich au dä wichtigst Sportevent uf dä Wält!
Isch jetzt guet? Chasch jetzt bitte eues eigne Board mit Dine Weisheite behellige? Du verstahsch viel zviel vo Hockey für euses Board und mit Dinere Kompetenz chan sich da ihne suscht niemert mässe!
Danke!
-
Zitat von Brave New World
Die ZSC Lions müssen sich massiv steigern, wenn Sie im Halbfinal nur den Hauch einer Chance haben wollen. Aussert der Jussi spielt wieder solche Playoffs wie letzte Saison.
jaja tuen nochli brüele du dödel!
dä spruch chuntmer zuedem bekannt vor, hani glaub scho vorem viertelfinal gläse und wie das usecho isch weisch du murmeli ja mittlerwiile au