Beiträge von Thomi
-
-
-
ah cool, solang er d'nummer treit isch ja alles palletti, ich hoff er laht sie nie gheie

-
wo chan ich mir hüt El Clásico aluege ??
-
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-schweiz-192293
"Doch die Zürcher sagten, sie hätten nur einen Platz bei den GCK Lions frei."
hani dazumal gar nöd mitübercho das mitem crosby
aber bitte dä malkin augrad mitnäh!!
-
Zitat von larlf
rs & jdownloader findi fein:
würklich genau das, woni im momänt grad gsuecht han! (das wird sicher luschtig, mit "rtl samstag nacht" und paar andere, alte seriä
säg ich (und dä reto) doch

wänn dir jetzt die ganz wält vo movies, serie, e-book, music etc. wetsch erschlüsse unds au dörf änglisch sii:mini alaufstell nummero uno für meh oder weniger alles ussert dütsches züg...
seged das ami-sportarte wie UFC, handbüecher für mini Nikon D5100 oder serie wie modern family, the walking dead...u name it!gruess und viel spass i dä wiite wält vom downloade

-
2 sache ralf, lös halt es rs-konto, choscht nöd alli wält und häsch bereits nach 1 staffel vonere serie wieder dine und verwänd dä jdownloader....
ich han es konto vo rapidshare und eis vo filesonic und chum e so ganz günstig zu allem wo chasch luege serie, movies, dokus etc. u name it
es git halt die gratis eierleggendi wollmilchsau au nöd zum serie oder movies abelade
gruess
thomi -
-
-
-
Zitat von Reto
Ja, macht natürlich auch Sinn, wenn man kein Geld hat, aber im Budget war noch eine Ausgabe vorgesehen.

ich will endlich über d'verpflichtig vom Kolnik läse!
han es ähnlich guets gfühl bi ihm wie ich bin jeff scho gha han!

sölled d'deppe vom schlumpfwäg doch all eusi für nicht tauglich befundene usländer ufs mal verpflichte hu käärs?!
ich will dä Kolnik und zwar subito....go salis mach öpis... -
Zitat von Reto
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-franken-191678
Und da uf em Bild gseht mer mal, wie seriös so Sache ufbereitet werdet:
hahaha und im Bricht ine sinds dänn nurno 120'000

blick halt
-
no risk no fun....pro Kolnik!

-
Mathias Seger bleibt ein Löwe
09.01.2012Die ZSC Lions freuen sich, die Vertragsverlängerung von Mathias Seger bekannt geben zu dürfen. Mathias Seger hat seinen 2012 auslaufenden Vertrag um 3 Jahre verlängert.
Der 34-Jährige spielt seit der Saison 1999/2000 für die ZSC Lions und ist seit der Saison 2006/2007 Captain der Mannschaft. Der Verteidiger absolvierte bisher insgesamt 799 Spiele in der National League A, davon 657 für den Stadtklub. In den 799 Spielen erzielte Mathias Seger 341 Skorerpunkte (91 Tore / 250 Assists).
Der Rekordnationalspieler hat insgesamt 263 Partien mit der Schweizer Nationalmannschaft bestritten (17 Tore / 45 Assists) und ist seit 2009 auch Captain der Nati.
und ich finds guet so!...... -
25' gspielt, Barca über 70% Ballbsitz, führt 2:0 Santos hät kei Chance. Dä Neymar mag so guet sii wie er will, wänn er kein Ball gseht chaner au nüt dämit afange

Nachem 3:1 letzte Sa. gäge Real bewiised Katalane iidrücklich welles Team das Jahr s'beste isch uf dere Wält!Das isch so ziemlich dä einzig Fuessball wo ich mir über 90' chan atue

Gruess
Thomi -
hi larry, gnüsses! freumi mit dir!
min grosse traum ischs au mal im sb däbii zii :-o
im 2007 bini im usverchaufte qualcomm stadium gsii...was für es erläbnis!gruess
thomi -
Ja genau und dä Sulo als Verteidiger, dä chönt dänn am Luki während em Spiel Tipps gä!
Ihr sind genial....müend unbedingt e Trainerlizenz löse, dänn sind mir alli Sorge los! -
-
-
lueg ich die spiel eigentlich dur zsc-brülle oder isches würklich so, dass mir sälte die schlächter mannschaft sind sondern eifach die wo kei goal schüsst? ich mein au hüt müesstet mir günne mit dene chance und mich nimmt ja dschuss-statistik wunder...ich weiss mit dere günntmer kei spiel aber ich chan am z eigentlich nume vorwerfe, dass sie zwenig chaltblüetig sind vor dä chischte! iisatz isch top, d'moral au bimene 1:3 stand vorhande aber wänn immer nur 1, 2 goal schüssisch günnsch eifach kein bluemetopf!