Beiträge von Thomi

Zitat von larlf

rs & jdownloader findi fein:
    würklich genau das, woni im momänt grad gsuecht han! (das wird sicher luschtig, mit "rtl samstag nacht" und paar andere, alte seriä :)

säg ich (und dä reto) doch ;)
    wänn dir jetzt die ganz wält vo movies, serie, e-book, music etc. wetsch erschlüsse unds au dörf änglisch sii:

http://www.warez-bb.org/

mini alaufstell nummero uno für meh oder weniger alles ussert dütsches züg...
    seged das ami-sportarte wie UFC, handbüecher für mini Nikon D5100 oder serie wie modern family, the walking dead...u name it!

gruess und viel spass i dä wiite wält vom downloade ;)

2 sache ralf, lös halt es rs-konto, choscht nöd alli wält und häsch bereits nach 1 staffel vonere serie wieder dine und verwänd dä jdownloader....
    ich han es konto vo rapidshare und eis vo filesonic und chum e so ganz günstig zu allem wo chasch luege serie, movies, dokus etc. u name it
    es git halt die gratis eierleggendi wollmilchsau au nöd zum serie oder movies abelade ;)
    gruess
    thomi

Zitat von Reto

Ja, macht natürlich auch Sinn, wenn man kein Geld hat, aber im Budget war noch eine Ausgabe vorgesehen.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ich will endlich über d'verpflichtig vom Kolnik läse!
    han es ähnlich guets gfühl bi ihm wie ich bin jeff scho gha han! :nick: :nick: :nick:

sölled d'deppe vom schlumpfwäg doch all eusi für nicht tauglich befundene usländer ufs mal verpflichte hu käärs?!
    ich will dä Kolnik und zwar subito....go salis mach öpis...

Mathias Seger bleibt ein Löwe
    09.01.2012

Die ZSC Lions freuen sich, die Vertragsverlängerung von Mathias Seger bekannt geben zu dürfen. Mathias Seger hat seinen 2012 auslaufenden Vertrag um 3 Jahre verlängert.

Der 34-Jährige spielt seit der Saison 1999/2000 für die ZSC Lions und ist seit der Saison 2006/2007 Captain der Mannschaft. Der Verteidiger absolvierte bisher insgesamt 799 Spiele in der National League A, davon 657 für den Stadtklub. In den 799 Spielen erzielte Mathias Seger 341 Skorerpunkte (91 Tore / 250 Assists).

Der Rekordnationalspieler hat insgesamt 263 Partien mit der Schweizer Nationalmannschaft bestritten (17 Tore / 45 Assists) und ist seit 2009 auch Captain der Nati.

und ich finds guet so!......

25' gspielt, Barca über 70% Ballbsitz, führt 2:0 Santos hät kei Chance. Dä Neymar mag so guet sii wie er will, wänn er kein Ball gseht chaner au nüt dämit afange ;)
    Nachem 3:1 letzte Sa. gäge Real bewiised Katalane iidrücklich welles Team das Jahr s'beste isch uf dere Wält!

Das isch so ziemlich dä einzig Fuessball wo ich mir über 90' chan atue ;)

Gruess
    Thomi

hi larry, gnüsses! freumi mit dir!
    min grosse traum ischs au mal im sb däbii zii :-o
    im 2007 bini im usverchaufte qualcomm stadium gsii...was für es erläbnis!

gruess
    thomi

lueg ich die spiel eigentlich dur zsc-brülle oder isches würklich so, dass mir sälte die schlächter mannschaft sind sondern eifach die wo kei goal schüsst? ich mein au hüt müesstet mir günne mit dene chance und mich nimmt ja dschuss-statistik wunder...ich weiss mit dere günntmer kei spiel aber ich chan am z eigentlich nume vorwerfe, dass sie zwenig chaltblüetig sind vor dä chischte! iisatz isch top, d'moral au bimene 1:3 stand vorhande aber wänn immer nur 1, 2 goal schüssisch günnsch eifach kein bluemetopf!

eifach z'günne isches nie!
    weshalb jedoch dä blindi wienen vollpfoste in zweikampf gaht und so straf nimmt wo zum 2:1 führt weiss wohl nur er...völlig unnötig!
    dä flüeler gseht bim 2:2 schlächt us aber hät suscht sehr guet ghebet.....also völlig unabracht die bemerkig vo wäge guetem tag iizieh!

am Streit sis Grosi hät sich en schlächte Match usgsuecht zum s'erstmal im läbe us dä schwiiz use zgah und zum zweite mal im läbe z'flüge :(
    d'isles verlüred 0:3 obschons eigentlich besser gsii sind....

sit 10 jahr händs niemeh so wenig goal gschosse bis zu dem ziitpunkt vo dä regular!

dä Streit hät e fehlerfreie performance abglieferet, isch aber glücklos gsii im abschluss. zuedem het er einigi assists chöne verbueche wänn sini zuespiel verwertet worde währed....

@Ralf
    ich lueg so guet wie nie live ufem iPad, wänn dänn ufem PC aber meistens eher chli spöter.