Beiträge von Thomi

Zitat von virus

wetsch du mir jetzt säge, dass du a mir umenörgelisch, dass ich umenörgele?? dänk mal drüber nah. ;)

nööö duu, ich wür doch nie a dir irgendöpis umemache au nöd nörgele ;-o
    aber uf das thema gömmer mal bimene bierli ii ok? :bier:
    seeiiuuu....

Zitat von ZSColin

Hämmer vor em FCZ/GC es neus Stadion?

Zahner orientierte kurz über den Stand der Dinge punkto der neuen Eis- und Sportarena in Zürich Altstetten, dessen Fertigstellung für das Jahr 2017 geplant ist. «Wir liegen im Zeitplan. Es läuft viel im Hintergrund», erklärte der Geschäftsführer.
    unquote

geil im 2017 :applaus:
    dänn langeds ja no vor dä Pensionierig :nick:

Zitat von virus

weshalb äh sorry... warum isch jetzt das au scho wieder guet? abgseh devo, dass alles guet isch wo us "dr'än-ha-äl" chunt? ;)

spätzli, tueschmer schnäll zeige wo ich gschriibe han, dass es guet seg? hä hä hä woseliwo? ;)

es git sache die wärded gändered und dänn ischs eifach so. isch doch würkli sowas vo banane öb die fucking uhr jetzt füre oder hindere zellt! wänns vo afang a hindere gsii wer und jetzt wür nach füre wächsle fändsches au en seich wills vorher anderst gsii isch....weischwanimein?

mir gaht eifach uf dä sänkel, dass immmmmmer bi allem muess reklamiert werde! mir sind sone extremi Nörgeli-Gsellschaft worde, dass es weh tuet!
    aber hey, das isch eifach nume mini bescheideni meinig :wink:

:winke:

Zitat von Brave New World

Jenen Tag werden viele Kassiers der Vereine verfluchen. Nicht nur wegen den Rund CHF 100'000 netto jährlich vom SC.

wieso? gasch nüme i d'halle wänn da HCD nüme vorne mitspielt?
    Und dä SC isch öpe so nötig wie e dritti Brustwarze!

Zitat von Edgar

......
    wir lagen mal gegen Chaux de fonds weit hinten, trotzdem anfeuerung und gesang,
    ohne ende ohne piffe, keine doofe unterbrechung mit irgendwelchen doofen songs,
    kein mühsamer Pausenclown a la Beni, keine werbung auf trickot, banden und eisflächen,
    man spielte hockey statt fahrenende werbesäulen auf grossen werbeausflächen ...

blablabla :roll:
    und mir sind nie meister worde.....
    ich chan das ewige "frühner isch alles besser gsii" nüme ghöre!
    wänns dir hüt kei freud meh macht gang halt go Hornusse luege, das spielets bestimmt no wie vor 100'000 Jahr !! und erstno ohni Maskottli from hell....
    pffffffffffffffffff..................... :kotz:

Zitat von Larry

Bin da voll beim Coach:

Wenn Down aus Sicht vom Coach einen Platz im Team hat soll er spielen, und dann hoffe ich dass er skort.

Gut gebrüllt Löwe, genau Diner Meinig und das gillt für all Spieler inkl. Goali....

Für mich isch dä Down sit je her dä, vo dä Fans, meischt unterschetzti und zwenig gschetzti Spieler!
    was mir zuedem no uffallt isch, 6 spiel, 4 sieg (Sulo), 2 niederlage (Flüeler)...ich bin froh, dass dä Sulo jetzt schwiizer isch und bin däfür, dass eifach dä besser jewiils spielt au wänn ich find, dass dä Flüeler en guete goali isch.
    ja chunt guet und ich freumi uf dä Tambellini wo miner meinig nah wird iischlah bi eus!

Mushu = Chef-Urinleser !

Haha was für e geils Spiel :-o

Fink und Frei uf 180....oh wie isch das schön, sowas hat die Welt noch nie gesehn soooo schön...sooo schööön...

Zitat von virus

fuck, mini grafikcharte isch zschwach für das schpil...

:geil:

musch halt d'uflösig chli abefahre und nöd 8 fachs AA ischtelle, viellicht bringt au s'reduziere vom schatte öpis......und suscht tuen halt linux druff das hilft immer!

Zitat von Gysino

wow, älter als gott. das hämmer ois damals no zuegfaxt gha so alt isch das. :rofl:

hmmmm, jetzt find ich doch glatt die stell nüme wo ich gschriibe han das seg neu......tssss :roll: