Beiträge von Thomi
-
-
-
haha 4 Sieg in Serie und no immer sind die übliche Verdächtige am umebrüele "buähhhh keis schöns Spiel....buääääähhhhh unterirdisch.......buääääähhhhh mit Glück.......buäääähhhh und überhaupt".....
solang sie am Schluss günned, 3 Pünkt iifahred und das mit Kampf und Engagement mached isch mir egal wie dä Sieg zustand chunt.
Abgseh dävo sind die Spiel immer spannend bis am Schluss
Was wänder eigentlich ?
En Hockeyverein woner immer chönd zrugglehne und zueluege wies zu Null günned ?
hehe da müender viellicht mal dä Verein wächsle :-o han ghört in Chlote nämeds HüülSusi-Fans mit Handkuss !Das isch dä ZSC und wänn eim da nöd nach jedem Spiel mindestens 3 neui graui Haar gwachse sind ischs nöme dä ZSC und das wet zumindest ich nöd :-o
Das isch scho immer so gsii und wird hoffentlich immer so bliibe !
Emotioneee ! ZSC und suscht gar nüt !!
So, habe fertig...Gruess
Thomi -
Shutout 5:0 !
-
Zitat von Gysino
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/15035290
grösse? nännt mer hützutags grösse zeige? sich quasi useschnurre und unschuldig tue?
läck dä busacca isch en schafseckel.
hör doch uf gysino, dä sForza isch und bliibt e Rieeese-Susi !
was wetsch immer und nach jedem Fehlentscheid (wos immer wird gä im Sport) go umebrüele ?! Das isch dä Sport, eimal laufts gäg und eimal für Dich....Basta !
Wänns nämlich um en Entscheid gäg Züri oder en andere Club gange wär, hetsch wieder eine uf Gähn, Wayne oder Serviette gmacht...stimmts nöd ?!
-
hmmm....richtig en geile Typ, dä isch mir echt sympathisch !
hät gueti Asichte :-o
Uf dass ihn keis NHL-Team meh will, zumindest die Saison....
Cools Interview...Gruess
Thomi -
Läckmeramarsch sind die GC-Fritze bescheuert....
Dä Ich-Bin-Humorlos-Sforza brüeled letschti fascht im Interview will er gfröged wird öb er froh seg, dass GC "ändlich" wiedermal gunne hät.....s'Forza:"mir gfallt das -ändlich- nöd i ihrer Frag:-o"
und jetzt chlööned irgendsone Stürmersusi (ich känn kei Spieler bim Name vo dem TubbeliClub), dassmer dä Penalti für Sion, wo zum 2:0 gführt hät, nöd het müesse pfiife will, und jetzt chunts, er ihm ja nöd absichtlich uf dä Fuess gstande isch :-o :-))) hahaha als Trainer wür ich glaub mine Spieler verbüte Interviews z'gäh......aber halt, dä Trainer isch ja genau sone Spielersusi gsii........
Guet gits Hockey !!
Ich weiss nöd, viellicht gsehn ja nur ich das so, aber irgendwie dunkts mich als wänn d'Hockeyspieler nöd so Loser sind wie eusi Fuessballer...Gruess
Thomi -
Ihr sind mängisch scho komischi Sieche !
Was wänder eigentlich, biser mal ändlich ufhöred stänkere ?
Isch doch en geile Match gsii mit viel Goal, eme fightende Z und 3 Pünkt nach regular....isch das nonig gnueg ?Mir langed das, ich bruchs nöd, dassmer jede Match 6 zu 0 günned ! Ich han lieber en spannende, enge Match so lang mir 3 Pünkt iifahred isch das bene....ich will Kampf, en huch Genialität und meh als 2 Goal pro Spiel. Alles han ich gester für mis Gäld übercho !
Aber viellicht bin ich ja au eifach nur mit wenig zfriede, und müesst au zu eim vo dene ewig Nörgelnde mutiere, wos da ine leider zu Hauf git :-o
Abgseh dävo, dass no immer einigi Spieler Verbesserigspotential bez. ihrer Form händ, isch Biel gester kein schlächte Gegner gsii, und jede wo öpis anders behauptet nur will dä Name vom Gägner "EHC Biel" gsii isch, dä hät nöd würkli viel Ahnig vo Mannschaftssport im Allgemeine.
Ich wür ja gern mal wüsse öb all die Nörgelis da ine bim Schaffe au jedesmal "perfäkt" sind, nie Fehler mached und immer absolut s'maximale useholed ? Müend ja rächti TopShots sii wo sich jede Arbeitgäber däna d'Finger abschläckt.
Nomal churz zum Spiel, ich bliib bi dem wo ich sit Afang Saison säge, lönd dä Down spiele ! Dä isch quirlig, stark a dä Schiibe, wagt mal öpis, hät Zug ufs Goal und chunt ame "Knipser" i eusem Team am nächste !
Ich han dä Westcott ämel nöd vermisst gester will solang mir vorne 1 Goal meh schüssed ischmer eigentlich rächt egal wieviel mir hinne kassiered !Ah ja no öpis, eimal meh gueti Leistig gsi vom Lukas ! Genauso wenig perfäkt wie die vom Rest vo dä Mannschaft aber das erwart ich au nöd, will ich bins bestimmt au nöd !
Nur dä SchwarzStern und Konsorte da ine sind perfäkt und die händ halt höcheri Asprüch als Kampf, Iisatz, Teamgeist und Moral......pfffff
Gruess a all nöd Ewignörgler
Thomi -
Was isch bloss mitem Seger los ?
Dä spielt sackschwach und macht Fähler um Fähler :-o
Und das nöd erst sit hüt
-
Gut gebrüllt Löwe !
Danke James Bond, dem gits eigentlich nömm viel hinzuezfüege......
Es chunt guet......
-
Ich finds vor allem so geil will innerhalb vo dä letschte 2' s'Spiel no um 180° chan cherä ! d'Schlussphase chan extrem Spannend sii...
-
Zitat von Mitsch 2006
ob zulegen oder nicht: nolan und pittis passen einfach super zusammen und deshalb ist es eine hammerlinie, mit einem spielerisch stärkeren wie bastl evtl sogar eine traumlinieWarum das mitem Bastel nöd 100% öpis wird ischmer jetzt au klar....uf sinere SpielerCard staht bi meine TV-Sendung: "Fashion-TV" lol....sone Susi !
Min Vorschlag, Westcott uf Tribühne und Down näbed em Domenico und em Owen..... :twisted: -
Zitat von Gysino
nfl isch für mich s'hinderletschte, ganz grausam.
wettsch mich richtig fescht quäle fesslisch mich vor dä fernseh bimene american football spiel. das isch horror für mich. :razz:hehe, guet z'wüsse.....chumi bestimmt mal druff zrugg :razz:
Bi mir erreichsch übrigens s'gliiche mit VeloFahreLuege....sone Tour de was au immer würmi töde wänni meh als 20" müesst aneluege :twisted:
-
Am 6. Februar, isch SuperBowl das Jahr, in Arlington Texas.
NFL isch cool...Du Banause! wie au NHL, däfür chasch Baseball rauche
-
und Gysino, häsch jetzt ESPN au in HD ?
Isch absolut geil für NFL und NHL
sin wälte zum luege... -
Heute 18:00 live auf ESPN
Broncos vs. 49er @ Wembley
und aschlüssend gits am 21:00 no Vikings @ PatriotsGruess
ThomiPS: zum letschte mal in SD nacher gits NFL @ HD
yipiiii -
-
Chöntmer da nöd öpis organisiere ? Da ine öper wo das chönt ?
A somene unterschriebene Nolan-Shirt wäri also au no interessiert !Gruess
Thomi -
Zitat von Gysino
ah yes!!! ich hätts nöd dänkt das sie da grad vo aafang ah mitmached! muess mer was zuesätzlichs abonniere oder isches im sport paket drin?
Bin mir nöd ganz sicher aber da ich EuroHD und MTVHD au han glaub ich dass es i mim Abbo drinn isch....
es isch eher im HD-Abbo als im Sport-Abbo drinn -
Geil, ab 02.11.2010 gits bi CC "ESPN America HD" :razz:
Endlich Football und NHL in HighDefinition :-o so muesses sii