nöd mal so übel, das teil/tool:
Der Dialekt passt mit 90 % Übereinstimmung am besten zu den folgenden Ortschaften:
Stallikon, Zürich-Schwamendingen, Kappel, Meilen, Stäfa
ich bin in oerlike ufgwachse...
nöd mal so übel, das teil/tool:
Der Dialekt passt mit 90 % Übereinstimmung am besten zu den folgenden Ortschaften:
ich bin in oerlike ufgwachse...
Ich lange immer im Turbental. Glaub wäg em Wort "amel". Würdi "amed" säge, wäri de besser Züricher...
Schelling hat eindrücklich bewiesen, wieso er fast nie spielt
Zitat von Mushu
Verrückte Sache.
Auch Stallikon, Zürich-Schwamendingen, Kappel, Meilen, Stäfa...
Aber egal: ZSC bes en tod
Komischi Sieche, wo amigs säged, ehrlich gseit.
Schtimmt scho. Hauptsach integriert...
So eifach no abschlüssend will ich dä ganz Namittag nöd ume gsii bin:
Die Eigenschaften Ihres Dialektes wurden analysiert. Sie wurden verglichen mit den Eigenschaften in 566 verschiedenen Orten in der Schweiz. In der Karte sind jene Gebiete der Deutschschweiz hervorgehoben, die mit Ihrem Dialekt am besten übereinstimmen.
Die Farbe ist ein Mass für die Übereinstimmung. Der Dialekt passt mit 100 % Übereinstimmung am besten zu den folgenden Ortschaften:
villicht chanmer ja im gliiche dialekt au eifach "nöme" und "nüme" säge will sich ja au dä Dialäkt sälber mit dä Ziit verändered....
s'Wichtigst am ganze isch eh, dass dä gysi und ich nöd gliicher meinig sind will das isch in letschter ziit beängstigend wenig dä fall gsii....
nüme und amigs !!!
Schwamedinge olé !
Aaaargauer singed ja au "von der Limmat bis zur Aaaare" . . . debi heisst's "von der Limmat bis zur Rhone". . . verdammt nomal !
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!