Beiträge von Thomi

Zitat von Reto

Die nerved! Aber Radio nervt sowieso irgendwie. Am beschte würd de Moritz all Frequänze abschaffe.

Ich bin froh, das vo eu zläse!
    Langsam han ich nämlich Angst übercho ich werdi zum Misanthrop will mir in letschter Ziit immer meh so dermasse uf dä Keks gaht und ich ächt dänke d'Mänschheit isch schnäller am verblöde als guet wär:-o

Ich lueg scho sit ca. 2 Jahr kei TeleZüri meh will mir die mit ihrer scheiss Doppelmoral dermasse uf dä Sack gönd und am Gilli sin doof grinsende Grind chani erst rächt nöm gseh:-o

Also i dem Sinn chönds vo mir us s'Radio wies hüt bestaht au abschaffe!

Gruess
    Thomi

Zitat von Gysino

hüt z'abig am 8ti uf NASN: Isles vs. Kings :cool: :cool:

sehr guet.

han am samschtig no nhl center ice kauft gha...122 stutz, chasch jede match vo dä ganze saison live und/oder on demand luege.
    da stimmt priis/leischtig definitiv!

thnx für dä Hiiwis uf ESPN!
    han afangs Wuche mal s'Programm studiert und da isch es anders Spiel dinne gsii:-o
    Ja für 122.- chasch nöd meckere....

Scheiss Paparazzis :eek: :cool: :razz:

Es git i dä Schwiiz kein zweite Verein wo so geili Emotione i eim hervorrüeft wie euse ZSC!
    Das isch i dä früehne 80er Jahr so gsii als Liftmannschaft....dänn die Jahrelangi unterlägeheit gäg d'Flüüger womir i jedem Derby eigentlich besser gsii sind aber wägem Pavoni gliich immer verlore händ.....dänn nach ich glaub 36 Jahr ändlich dä Titel.....aber grad 2mal hinderenand.....dänn Championsleague und jetzt das.....fucking unbelievable!

Züri isch die schönsti Stadt uf dä Wält und hät dä geilst Hockeyclub i dä Schwiiz!!!

Gruess
    Thomi

PS: Bin heiser und dä Hals tuet weh aber das ischsmer genau so wert gsii wie dä Horrendi ticketpriis für dä gestrig (zuegegebenermasse geili) Sitzplatz!

öper vo eu au gester nacht Ovechkin vs. Crosby und/oder Blackhawks vs. Canucks glueged?

21 Goal 1 OT und superspannend!

So macht hokeyluege ebe scho spass au wännmer ziemlich neutral zuelueged.

Gruess
    Thomi

Zitat von Draft

==> Tele Züri vo hüt; Hurti Wiedmer - was für en hangebliebne!

wänn Du wüsstisch wie rächt Du häsch:-o
    Ich han i dä Sek 3 Jahr bi dem Weichbächer turne gha...
    Vor allem bi dä Meitli isch er verhasst gsii...

Gruess
    Thomi

Zitat von boe

ich scho ... susch chömti billag und cablecom nie geld über :P

:razz: haaaammer!
    !! you made my day !!

ah ja und no zum Thema, reto seischmer wänn umsattlisch, ich mach mit....es stönd jede Tag Millione vo Tuble uf wo nume druff wartet vo eus usgnoh zwerde :)

Zitat von Draft

Never! Aber au nöd Fribourg oder Davos. Drum: Saison abbräche.
    Aber ich wundere mich ja scho, wieviel sich jetzt no enerviere chönnd.
    Mir sind dusse und somit isch d'Saison fertig. Was interessiert mich jetzt no wer Meischter wird?

Mir sind Europameischter und no immer Schwizermeischter. Das zählt. Alles ander isch Makkulatur.

Wills halt Lüt git wo Iishockey an sich cool finded und freud händ es spannends und guets Spiel zgseh au wänn dä Lieblingsverein nömm däbii isch....tssss
    abgseh dävo (chönd grad mit flame afange) isch mir Chlote als Meister lieber als jede anderi Tubeliverein! Allne vora Davos!
    Sit Chlote eus nömm domminiert und kei richtigi reizfigure hät wie dä gueti alti Fige, han ich nömm würklich es Problem mit dä Flüger...ich weiss, dass das viel nöd verstönd...weiss aber au, dass es no es paar da ine git wo glich dänked..

Zitat von BMW

KLOten verdient im Final???? Lächerlich, denn Genf war mit Abstand das schlechteste Team aller PO-Teilnehmer, Zug war schlicht ausgepowert. Kein einziger der "vier Grossen" Bern, ZSC, Lugano, Davos musste eliminiert werden. Der sportliche Wert dieser Finalquali ist daher ziemlich tief anzusiedeln und das Ganze wohl eher eine glückliche Fügung.

Wenn man nun noch liest, dass die Chlötis der einzig würdige Meister sind, ist das nur noch peinlich. Fribourg hat immerhin den ZSC und wohl auch noch Davos eliminiert, also zwei ganz andere Kaliber.
    Aber die Klubbrille der kerosinverseuchten Hockeyfreunde ist seit jeher getrübt. Ueberheblichkeit und Einbildung stehen stets im Vordergrund, Objektivität ist hier ein Fremdwort.

Aber der sportliche Wert des künftigen Meisters wird sich dann ja in der CHL zeigen. Die Messlatte ist ja bekanntlich gesetzt............

Gruss BMW

sälte sonen Seich gläse!

Wänn dä Chlötis au nur eis Drittel lang zueluegsch gsehsch genau weshalb die im Final stönd!
    Schomal überleit, dass dä Gägner nur immer so guet isch wiemers zuelaht!? Wie chamer schriibe, dass es kein Leistigsuswiis isch nöd gäg en Grosse zgünne, wänn genau die "Grosse" gäg Zug und Fribourg useflüged? Lächerlich!

Wer Chlote nöd zuegestaht, dass sie momentan in absoluter Höchstform sind und so verdient Meister werded hät entweder kei Ahnig vo dere Sportart oder 10 ZSC-Brülle aa und isch so iiversüchtig dass mer d'Realität nöd mag wahrhaa!

So habe fertig!

Gruess
    Thomi

han min PC au vom Steg (Mac chauftmer besser bim HeinigerAG) und chan nüt schlächts über dä Steg säge.

Ich empfiehl dir eifach chli meh als 2GB Ram wänn Du mit Fotobearbeitigs SW schaffsch!

Prinzipiell wür ich Dir uf Dis Aforderigsprofil zumene Mac rate aber die sind eifach z'tür wänn d'Chole au e Rolle spielt.

Gruess
    Thomi

Zitat von Sputnik

Thomi:

Er isch au dä einzig wo irgendwas chan bi dä Isles. Wenn dä Streit nöd dä neu Captain wird, dänn weiss ich au nöd.

Sputnik

Ich gang mal dävo us, dass Du meinsch im Vergliich zu dä andere NHL Verein chan bi dä Isles niemert öpis...

Ich verfolge d'NHL Games jetzt scho sit es paar Jahr.
    Ich weiss nonig so lang wie einigi da ine und ich wet mich uf kein Fall als NHL-Experte oder so darstelle aber ich bin dä Meinig, dass kei schwiizer
    Mannschaft gäg d'Isles (s'schlechtischt NHL Team notabene) ime best of seven ä Chance het:-o
    leider wird mer das nie usefinde ;)

Mit dere Ussag wirsch am Mark ebe nöd ganz gerächt...er wär au bi dä Habs iflussriicher und besser gsii wämmer uf ihn gsetzt het.

Gruess
    Thomi

Zitat von Reto

Die isch halt vor allem au luschtig, wobi das eher eis vo de bessere Bilder vo ihre därft si.

nei ich find sie ebe würklich sexy und sie hät e gwüssi Usstrahlig wo mir extrem gfallt.
    Du würsch Di no wundere was für schöni Bilder es git vo ihre:-o

hehe, die gefallen mir beide sehr gut aber die gehen bei mir eher unter die Kategorie "klassisch schön".

Nein ich dachte eher an (weiss nicht ob sie vielen gefällt, mir gefällt sie sehr gut)

Hi roli

danke für Deine ausführliche Antwort. Genau so eine Erklärung hab ich mir erhofft.
    Es ist wie mit vielem im Leben, Dir ist sie symphatisch und Dir gefällt sie und ihr acting.
    Mir eher nicht. Aber das ist gut so....wo kämen wir hin, wenn allen das selbe gefallen würde ;)
    es gibt übrigens diverse Frauen, welche auch nicht dem Ideal entsprechen und mir trotzdem ausserordentlich gut gefallen.....die haben dann für mich persönlich einfach das gewisse etwas ;-o ;)

Gruess
    Thomi

Zitat von Reto

Das mit der wahren Geschichte habe ich nirgends im Film gelesen, deshalb hatte ich so meine Zweifel.

Hat sich zwar etwas in die Länge gezogen, aber das gehörte schlussendlich irgendwie dazu. Fand den auf jeden Fall auch sehr gut und der ist definitiv zum Weiterempfehlen.

"Sieben Leben" mit Will Smith sei auch gut, habe ich aber noch nicht gesehen. Dürfte aber von der Art Film her in eine ähnliche Kategorie gehören wie Changeling.

Sötsch halt im Kino dä Film luege und nöd immer umeknutsche ;)
    Nei, isch ganz am Afang gstande...
    Da en Usschnitt us imdb..
    "Inspired by actual events that occurred in 1920s-era Los Angeles, Clint Eastwood's "Changeling" tells the story.....[no spoil]"

Gruess
    Thomi

Zitat von Larry

Habe den Trailer von "Gran Torino" gesehen.

In dem Fall werde ich mir den reinziehen!

Mach das, GranTorino ist grosses Kino!
    Du wirst es nicht bereuen.

"Changeling" ist aber ganz deftige Kost:-o
    Ich war noch nie nach einem Movie so niedergeschlagen.
    Das hat sicherlich auch damit zu tun, dass der Film auf einer wahren Geschichte beruht.

Gruess
    Thomi

Ihr wollt 2 gute Filme sehen.....

- "Gran Torino" von und mit Clint Eastwood (läuft erst an, hab ihn in der CinecardNight gesehen)

- "Changeling" von Eastwood mit Angelina Jolie

Gruss
    Thomi

PS: snowcat
    Eine Frage hätt ich da noch ;)
    Wie um alles in der Welt kommt bei Dir Helen Hunt in die beste Kategorie noch vor Schauspielerinnen wie z.B. CateBlanchet, Nicole Kidman, Angelina Jolie uvm. ?
    Kannst Du mir den Film nennen in dem Sie herausragend performt hat?
    Ich persönlich finde sie gaaaanz gaaaanz schwach....sie hat genau einen Gesichtsausdruck, den sie in jedem Film bringt (erklären kann man den nicht aber ich könnt ihn Dir zeigen ;-)))
    Janu, über Geschmack lässt sich bekanntlich nicht streiten aber ich hät halt gern gewusst, weshalb Du die so toll findest :-o

Zitat von Mushu

Ehrlicherweise?

Vor dem Wettbewerb hat mich dieser Wettbewerb eigentlich gar nicht allzugross interessiert, bzw. ich habe ihn gar nicht richtig realisiert. Die Erwartungen, aber auch das Interesse daran waren - nicht nur bei mir (siehe Anzahl Fans beim ersten Auswärtsspiel) - nicht sehr gross. Aber ich lies mich auch positiv überraschen und sogar begeistern.

Gestern ist ehrlicherweise genau das passiert, was ich irgendwie erwartet, oder sagen wir "erhofft" habe. Die unsrigen waren bereit, die Russen nicht. Dadurch hat sich die Tür für die Sensation geöffnet. Und irgendwie war ich ab der 40. Minute überzeugt, dass es so wird, wie erhofft. Aber eben .....

Und nun:
    Du kannst mich nächsten Donnerstag an meinen Erwartungen messen. Ich würde mich sehr freuen, wenn du mich auslachen kannst. Und: ich werde dich sicherlich nicht auslachen ......

Ich weiss diese Ehrlichkeit zu schätzen und glaube mir, es liegt mir nichts daran irgendjemanden auszulachen. Ich will einfach, dass man den ZSC für das erreichte lobt anstatt ihn für die vergebene Riesenchance zu tadeln.

Im Hockey geschieht viel aufgrund dessen was in den Köpfen der Spieler abgeht und da haben wir garantiert einen Vorteil.
    Der ZSC kann nichts aber auch gar nichts verlieren, denn er geht schon als "Sieger" dieses Turniers hervor. Gewinnen können sie hingegen "alles"
    Die Russen hingegen können praktisch nichts gewinnen weil es eigentlich klar war, dass sie Europameister werden und man dies von ihnen erwartet. Verlieren können sie hingegen sehr viel.

So gesehen haben wir einen mentalen Vorteil und der ist imo nicht zu unterschätzen.

Gruess
    Thomi