Beiträge von Thomi

    Am Ende wirst du aber nur Meister, wenn du in den Playoffs jeweils das letzte Spiel gewinnst. Und ein Spiel gewinnt man, in dem man min. ein Tor mehr schiesst als der Gegner. Deshalb sag ich fuck it! Holt einen Knipser.....ich gewinne lieber 6:5 als 1:0 :nick:
    Zudem war unsere Torimpotenz mit ein Hauptgrund beim frühen Scheitern in den letzten beiden Playoffs.....wir waren jeweils nicht das schlechtere Team per se!

    Und zu Klein.....der kommt schon gut, davon bin ich überzeugt.

    LGT

    No spannendi Team-Stats (dä SCB hät aber no zwei Spiel weniger, drumm nöd absolut).

    Am meiste Schüss ufs Goal
    Die meiste PP-Goal
    Am meiste Bullies gunne

    es schiint als hettet mir au vor dä letschte zwei Spiel nöd immer alles falsch gmacht.....
    chunt guet ;)

    @Colin
    danke für Din Iisatz im erste Drittel ;) bisch mal rächt pisst gsii (glaub wäg dä Video-Konsultation) ;-o


    absoluti frächheit die shirts. bodelosi frächheit. scheiss lions.

    hey Gysino gib mal im google "hypocrite" ii :nick:

    weisch, wänn du im 2007, so wie es paar vo mine kollege, am Z dä rugge zuegwändet hettisch und sit dänn nütmeh mit dem verein hetsch welle ztue ha, chönt ich din kommentar ja sogar ernst näh.....aber ich gang mal dävo us, dass du sowohl am 01.04.2000, wie au bi dä folgende Titel fliisig mitgfiired häsch und drum --> siehe google :mrgreen:

    das mit dä farb chamer ja gälte lah......ich finds esthetisch eifach nume geil, erinnered mich irgendwie a d'Knights us LasVegas, au wänns Logo ganz anderst usgseht....

    hehe, ich wird mini freud dra ha :geil:


    yups, super Qualität & wenn du mit vpn am richtigen Ort einwählst, hast auch kein "commercial break in progress" Standbild ;)

    abo lohnt sich def!

    gruess, ralf

    Danke euch für die Infos! Welche Frage jedoch noch nicht beantwortet wurde ist, ob es in der Schweiz blackout restrictions gibt?
    Auf VPN hab ich keine Lust....kostet nur wieder und die gratis Versionen sind zu langsam......

    LG Thomi

    Hat von euch jemand NHL.TV und kann mir sagen wie die Qualität und Zuverlässigkeit ist und ob es any blackout restrictions gibt hier in der Schweiz?

    danke schomal vorus!

    Danke Ueli Schwarz für d'Analyse vo dä erst Halbziit! Dä Kommentator isch für d'Füx! "Dar" Shore, Petters"e"n, Zür"i"cher und kein Plan was ufem Iis abgaht........tschiiiis!

    Zum erste Drittel....eigentlich vieles guet gmacht aber im Abschluss eifach unbeholfe wie eh und jeh! Zuedem han ichs gfühl, dass euses Powerplay mit jedem Spiel ungfährlicher wird und mir bald statistisch gseh nüme werded vorne däbii sii.....


    ....
    - no nie e "Kids Bobby Car Race" Siegerin dihei gha :mrgreen:

    was jetzt Ralf?
    d'Melanie wo gunne hät, isch dini Tochter? Hehehe Hammer! Han sie fescht agfüüred! sie hät die beide buebe rächt abtröchnet ;)
    guet gmacht...es tricot, en Hunn-Gartemöbel Guetschii ;) und es unvergässlichs erläbnis....

    lg Thomi

    ohne gross ins Detail gehen zu wollen/werden.....schon ein wenig peinlich finde ich......nein, nicht das Spiel......sondern einige Kommentare hier drinn.....aber hey, das ist bloss meine bescheidene Meinung......die Eure sei euch gegönnt :)

    mal schüch nahfröge öbs da ine au UFC-Fans hät (oder halt Boxfans *gähn* ;))?

    Abgseh vom tatsächlich fragwürdige sportliche Ghalt vo dem Showkampf freu ich mich extrem druff!

    Das wird e geili Show und ich chönt mir durchus vorstelle, dass dä McGregor s'unmöglich glaubti chönt wahr mache.....
    logisch verstaht er nöd halb so viel vom Boxe wie dä Floyd aber er isch zäh, hät unglaublich power i dä Händ, isch es Stuck grösser als dä Maiwätter und hät eigentlich nöd viel zverlüre.....
    no geiler und au no viel rentabler für alli wär dänn en refight im Octagon :mrgreen: natürlich wird das nie passiere, wär aber schono geil :nick:

    also, bin mal gspannt, öb da ine überhaubt eine weiss was UFC genau isch :cool:
    btw. schochli en Witz, dass euse einzig schwiizer UFC-Fighter Volkan Özdemir im Light Heavyweight bereits uf Rang 4 isch, mit grad mal 2 gwunnene UFC-Fights :roll: und somit vor Fighter wie z.B. em Mauricio "Shogun" Rua platziert isch. Ich behaupte, dä wür mit eusem Volkan dä Octagonbode ufwüsche :mrgreen: aber ich freu mich für ihn au wänn er mir e spur z'überheblich überchunt.....wird wohl zerscht mal richtig müesse uf dä Grind übercho bevor er chli humbler wird :)

    Gruess
    Thomi


    ..... Sie liegen ungefähr in der Bandbreite von Arcobello und Conacher. Das garantiert aber natürlich noch nichts, klar.......

    das ist korrekt und was die beiden auf schweizer Eis produzieren können wissen wir ja, deshalb könnte und dürfte man auf ähnliches hoffen bei Pirri....aber eben, noch ist ja nichts bestätigt.....
    ich bin jedoch nur schon extrem froh darüber, dass sich auch bei uns etwas tut in Sachen Transfer und es scheint sich zu bestätigen, dass der Sven weiss was er tut und uns weiterbringen könnte, wie das hier drinn schon einige prophezeit haben.....

    lllllllllets get ready to rumble :nick:

    ZSC und sucht gar nüt!