- Offizieller Beitrag
mein gott, das gschiss wo gmacht wird wäge dene paar pfiff...schwiizer sind so härt verweichlicht. die
pfiife hät ja fascht no brüelet ufem feld.in südamerika hätts no becher und anders züüg uf ihn ghaglet. ich han wenig erbarme mit eme multimillionär
wo halt eifach s'goal nöd trifft.
mir sind ja nöd immer einer Meinig, aber dasmal unterschrieb ich Din Kommentar zu 100%! Huere Susi dä Haris und all wo mit ihm mitbrüelled!
Genau wäg so Susi-Getue fallts mir immer schwerer zum Fuessball luege und ich han viel meh Freud a Hockey oder Football.....au die Szene wo dä Nordire dä Lichtsteiner schüch usem Feld schubst....i dä Ziitlupe häsch sogar no erkännt, dass dä Lichtsteiner no ca. 2m beschlünigt hät und richtig abgumped isch, zum theatralisch halbe über d'Bande zflüge! Ich hetten für das grad vom Platz gno! Aber das sind ebe Fuessballer, bi jedere Berührig händs ganz fescht Bobo und kei Respekt gägenüber em Schiri! Wird Ziit, dass da mal es paar Regeländerige chömed....aber gäll Gysino, da gönd eusi Meinige dänn vermuetlich wieder usenand
Klar pfiiftmer eigentlich nöd aber hey, au Zueschauer dörfed mal emotional reagiere! Han au gflueched vorem TV, will dä Haris-Chancetod eimal meh e gueti Chance vergit! Dasmer gäg die Nordiire schlussendlich nur dank eme gschänkte 11er wiiterchunt isch schwach! Über die ganz Quali hät die Mannschaft aber sehr guet gspielt und hät sich drum verdient für die Endrundi qualifiziert!
mini bescheide Meinig zum Thema.....