Schwiizer Nati

  • Findi guet, sött mer im Fuessball au so mache:


    Die Schweiz wird an den Olympischen Winterspielen 2010 in Vancouver im Look der 20er-Jahre spielen.
    Erst vor einem Jahr hatten die Schweizer ein neues Trikot kreiert und schon muss ein neues her. Grund: Das Internationale Olympische Komitee akzeptiert an den Olympischen Spielen nur nationale Symbole, nicht jedoch Logos oder Kreationen von Sportverbänden.


    http://www.hockeyfans.ch/news_portal/news.php?id=25619

  • Rächt so. All die Fählkreatione, wie s'aktuelle vo Pume (d'Nummere sind scheusslich, s'Chrüüz muesch go sueche usw.) chasch rauche.


    Gruess an Gysino a dere Schtell. Er findet's sicher guet.

  • Beim Fussball und England würde ich das massiv scheisse finden. Das England Shirt ohne den 3 Lions wäre schrecklich.


    Aber was das Schweizer Shirt betrifft muss ich meinen Vorschreibern recht geben.

  • Die drü Leue chamer ja näbed de Flagge no uf em Shirt lah, das wär ja keis Problem. Es gaht ja weniger um d'Länderflagge, als um d'Tradition.

  • Schwache Vorstellung, so wie ich nebenbei gesehen habe.


    Streller auspfeifen ist allerdings sinnlos. Sollen sie doch den FCSG schauen gehen und ihre Arena Cards dort einlösen, die Tublen, so lange mindestens dieses Stadion noch nicht einbricht.

  • du bisch ja au en FCZ-Fan und zahlsch nöd Iitritt für d'Nati, dänn chasch das vo mir us au geil finde.


    Die Tuble wo an Match gönd, zum dänn eine vo de eigene, wo er i dem Momänt halt isch, uspfiffe sind eifach nur blöd, bzw. fähl am Platz.

  • Klar, ich würds ja au nöd mache wänn ich im Stadion wär.


    Das "mei mei mir spieled nüme in Gülle" vom Hitzfeld hani aber au doof gfunde. Ignoriere wär s'bescht und schiinbar hätts ja au Pro Streller Fans gha.


    Rofl....hüt isch für viel Schwiizer en guete Tag zum go schaffe:


    Die Tütsche händ verlore! :cool:

  • geili gruppe im facebook...also ich bin debi! :rofl:


    "Kann-dieses-Huhn-mehr-Fans-haben-als-Marco-Streller"


    gruess roli c.

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein

  • Ich wird wohl amel chli Musig lose während de Mätch. Die cheibe Iigebohrene.


    De geilscht isch aber eine us eusem Dorf, wo tonnewiis so Teils bschtellt hät und meint, er chöni dänn a de WM (bim Public Viewing oder so) es guets Gschäft mache mit dene.


    Ah, da chunnt mer in Sinn, dass ich no paar Auto-Fähli im Chäller han ;o)

  • Wer stürmt eigentlich für die Schweiz?


    Frei flennt zur zeit ja mehr rum
    Streller supporte ich aus prinzip nicht, elender stürchel.
    derdyok go for it
    wer noch?
    Doumbia dürfte ja wohl kaum noch schweizer werden in den nächsten monaten


    Jesus Vonlanthen?

  • Ich glaube, sogar 1986 habe ich vor der WM mehr für die Schweizer gefiebert vor der WM als dieses Jahr ;o)


    Hoffe aber, dass der Funken noch überspringt und wir ein paar coole Nachmittage und Abende im WM-Studio zu Hause erleben werden.

  • Quote from Reto

    Ich glaube, sogar 1986 habe ich vor der WM mehr für die Schweizer gefiebert vor der WM als dieses Jahr ;o)
    Hoffe aber, dass der Funken noch überspringt und wir ein paar coole Nachmittage und Abende im WM-Studio zu Hause erleben werden.


    Von Fieber kann keine Rede sein!


    Ich werde genau am Tag der Eröffnung anfangen, mich mit der WM zu beschäftigen, sprich, Spiele zu gucken.


    Dabei nervt mich das getrööte jetzt schon....

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!