huere verdammt ungerechti Straf, wo zu enem völlig unverdienti Zuger PP Goal gführt hätt... ZSC ganz klar besser gsi im 2. & 3. Drittel.... ZSC isch klar dominant und überlege gsi
Beiträge von Cybi
-
-
Es ALLERLETZTE MAL Hallestadion, ich glaubs nöd 🥺😔😭😭😭
-
Morn Abig alli Wundercherzli aazünde und jedes Mal binere EVZ -straf "Chum, chum... und sitz du.... usw" rüefe!!!
-
Bin unsicher ob einer die Tickets verschenkt::-)
Natürlich Ticketpriis, es Nötli (i wellere Farb au immer) und Bier! Han im Fall no es e echtes ZSC (ohni Lions) Trikot... aber das gibi niiiemals her!
-
Hoi zäme
Ich würd mich sehr freue und wär sehr froh und dankbar, wenn no öpper es Tix hetti für mich 🙂🤗🙏... am beste 3. Rang links, aber eigentlich egal wo... nach über 25 Jahr no en würkli allerletzte ZSC Match live i de Halle wär en Traum 😀🥳.
. Em edle Spender git meeeh als eis Bier🍻
Lg Cybi
-
Guet nach zä,me... wo gite gutr gras?
-
Endlich wieder mal freii sa di und do abige.... kino bowling billaRD halbs jshr halle isch oke xi
-
Die super geile fczsc jahr sind vorbii
-
-
Guets gras!
-
Simmer doch ehrlich... hüt fascht 20 grad, blaue himmel, sunneschii, früelig... fertig iishockey!
-
Tschüss crawford, tschüss mattews
-
Saisonende. Ist ok so. Immerhin hoch überlegener qualisieg mit super +/- bilanz. Ab jetzt kann man sich wieder um das wahre leben und wichtige sachen konzentrieren (familie, kollegen, arbeit, freizeit, sport)... wünsche en schöne summer, lg cybi
-
-
Auftrag an den Coach: Der Mannschaft mitteilen, wieviele Eishockeyspieler während einem Eishockeyspiel auf dem Feld sein dürfen.
-
-
GOOOOOOOOOOOOOOAL
-
Gits de hütigi match irgendwo i enem live tv?
-
-
Die Lions wieder mit einem Mann zu viel auf dem Eis. Das heisst die dritte ganz ganz ganz ganz ganz dumme Strafe für die Lions. Dreimal weil sie zuviele Spieler auf dem Feld hatten. Das kann doch nicht wahr sein.