Kommt gut, das 3 Drittel gehört uns. Hab ein gutes Gefühl!
ZSC vs EVZ, Final Spiel 6, Freitag 29.04.2022
-
-
Das Resultat isch fasch chli en Witz… Was für Chance mir händ
-
Pedretti, du hettisch nome höch müesse schüsse😏
-
Muess de Dräcks-Kovar eigentlich nie use?!??
Nei, er hät e „chum-wieder-usem-gfängnis-charte“ uf lebzite becho 🤬
-
Das holemer no!!! Irgendwenn gheit sie ine
-
[quote='Supreme','https://forum.zscfans.ch/thread/2827-zsc-vs-evz-final-spiel-6-freitag-29-04-2022/?postID=145113#post145113']
Muess de Dräcks-Kovar eigentlich nie use?!??
Nei, er hät e „chum-wieder-usem-gfängnis-charte“ uf lebzite becho 🤬
[/quote]Sicher müesstet mer die Kischte endlich mache, aber das chans also ächt nöd si…
-
Mit 0 Toren wird es schwierig. Chömed Jungs!
-
-
Schon praktisch wenn man in der dritten Minute so ein Glücksgoal erzielt und dann mit einem Konter alles klar machen kann
-
So eh verfiggti scheisse
-
Guet gspielt, aber wenn kes Goal anebringsch wirds schwierig.... jetzt wirds en harte Sunntig...ZSC und FCZ Meischter! Come on Boys!!!!!
-
Mit 0 Toren wird es verdammt schwierig zu gewinnen.
Falls wir die Belle gewinnen intressiert es keine Sau was vorher gelaufen ist
-
4 mal nacheinader wird der Puck nicht für Zug laufen. Totgesagte leben länger!
-
Was tut mehr weh als 0:4 zu verlieren? 3:4 nachdem du die Serie ausgeglichen hast
-
Mir verlüred nöd viermal gäg die Affe, agfüehrt vo dem drecks Hofmann
-
huere verdammt ungerechti Straf, wo zu enem völlig unverdienti Zuger PP Goal gführt hätt... ZSC ganz klar besser gsi im 2. & 3. Drittel.... ZSC isch klar dominant und überlege gsi
-
Mir verlüred nöd viermal gäg die Affe, agfüehrt vo dem drecks Hofmann
Sicher nöd!!! ZSC suscht gar nüt
-
4 mal nacheinader wird der Puck nicht für Zug laufen. Totgesagte leben länger!
Genau so isch es
-
Ich hab einen im Arsch. Wi trinke ich jetzt meinen Frust weg?
-
Das Resultat isch fasch chli en Witz… Was für Chance mir händ
Es ist lustig...erinnert etwas an den Beginn der Serie als Zug drückte und wir die tore schossen...Umgekehrte welt! Obwohl ich enttäuscht vom Ausgang des Spiels bin, bin ich stolz auf unser Team! Sie haben eigentlich ein riesen Game gezeigt und Zug sicher 35 Minuten an die Wand gespielt!
Sollen die Zuger nur denken sie hättens nun im Sack! Sie werden am Sonntag in die Röhre schauen! Da bin ich sicher!
ZÜRIII SUSCHT GARNÜT!!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!