Beiträge von Cybi
-
-
-
Ich denke, dass für viele Schweizer Giacobbo / Müller zum Wochen(end)abschluss dazu gehört...
Ich finde die Sketches, Witze und Kommentare schon seit längerer Zeit nicht mehr wirklich witzig. In gewissen Situationen denke ich zwar noch: "Aha, das sollte wohl witzig sein", aber ich musste seit vielen Sendunden nie mehr lachen, nicht einmal schmunzeln. Leide ich unter Humorlosigkeit oder sind Giacobbo / Müller wirklich nicht (mehr) witzig?
Gruss
Cybi -
Schade, schade ist Stanislas Wawrinka nicht als Sportler des Jahres gewählt worden. Hätte es ihm sehr gegönnt. Erstens wegen seinem Australian Open Sieg und zweitens, weil er massgeblich zum Davis Cup Sieg der Schweiz beigetragen hat. Roger hat ja schon genug oft den Titel gewonnen, oder?
-
Autsch, Visp führt 1:0... und spielt mindestens ebenbürtig!
-
Heute ist wieder Cup angesagt. Klar hat der Cup im Eishockey nicht den gleichen Stellenwert wie im Fussball - aber trotzdem noch spannend... endlich mal andere Gegner, andere Fans, andere Stadien...
Den Schweizer Cup im Eishockey gab es bereits einmal von 1957 bis 1966. Dabei wurde unser ZSC in den Jahren 1960 und 1961 Cupsieger.
Mal luege...
Tippe auf ein 7:1 für den ZettGruess
Cybi -
Tippe uf es 4:1 für de Zätt.
Wer isch hüt alles in Fribourg? -
-
must-have: Einer flog über das Kuckucksnest.
Sehr empfehlenswerte Film. -
Ich werde au debii si! Freude herrscht.
Tippe uf es 6:1.Gruess
Cybi -
Bei der Playoff-VF Serie Fribourg - Biel führte Fribourg auch zuerst mit 3:0 Siegen und dann holte Biel 3 Siege in Serie... Chered d'Serie wär ja schön, aber Fribourg ist seit Jahren unser Angstgegner...
-
Ganz schwache Leistung gestern.
Aussage Trainer: "Wenn der Kampfgeist auf der Sonne wäre, würde sich der ZSC ganz weit davon weg befinden, auf dem Planet Pluto..."
Guter Matchbericht: http://www.sonntagszeitung.ch/sport/artikel-…/?newsid=236159
-
Und mich gits au no!
-
Und es git 7 Täg, a dene nur de ZSC spillt, d.h. de Z spiilt a 7 Täg, wo eigentlich kei Spiiltäg sind (vorgezogeni oder nahgholti Rundene)... Schade, denn gits wieder e müehsami/verfälschti Tabälle, i dere nie alli Teams gliich viil Spiil absolviert händ, d.h. es därf wieder nach Verlustpünkt grächnet werde... Au suscht gits nur sälte volli Rundene mit 6 Spiil a eim Abig...
-
-
R.I.P. Steve Jobs, ex-Apple Chef. 1955-2011.
-
Us enem 1:4 Rückstand no es 5:5 z'erreiche, gfallt mer. Hätt leider nöd für enen Sieg glanget. Aber viil Gool hätts geh, das findi scho mal guet, eusi Offensive isch ja scho siit Jahre ziemlich miserabel...
-
Sowas vo gääähn sind die Teilnehmer das Jahr:
- Dinamo Riga (Lettland)
- Wolfsburg (Deutschland)
- Vikovice (Tschechien)
- Team Kanada
- Davos
- KlotenNei, bi dene Teilnehmer löscht's mer ab...
Traumfinale wär natürlich Kanada-Davos... -
-
Klar bestes Spiel (im Sinne vo Unterhaltig) a dere WM:
Spiel um de 3. Platz: Deutschland - Uruguay 2-3 (schaaaade!)Suscht blibet sicher no in Erinnerig:
Schwiiz - Spanien 1-0
Portugal - Nordkorea 7-0Aber suscht wird mer nöd viel blibe vo dere WM. Es isch e WM zum vergesse. Scho nach nöd emal enere Wuche nach em Finale sind d'Erinnerige nur no schwach und de Alltag ikehrt. Guet, isch d'WM vorbii.
Positiv: Schwiiz hätt sich i de FIFA-Wältranglischte um 6 Plätz uf de 18. Platz verbesseret. Wau, mit sind ja u huere guet und jetzt z.B. vor Frankriich und Mexiko...
EM 2012 in Polen und der Ukraine, also ziemlich im Oschte.. hmm, mal luege, wies wird! WM 2014 in Brasilie wird sicher de puri Wahnsinn, druf cha me sich freue...