Das isch eifach numme lächerlich und uuunglaublich erbärmlich.
Ich behaupte mal sie händ am Samstig d Hose voll gha i dem Bern, es riese Ufgebot und bis a Zäh bewaffnet staht det di ganzi Elite parat und den... chunt eifach niemert 
Die werded so richtig enttüscht und trurig gsie sie, dass sich eifach kein einzige Schnauz ussert es paar Hopper uf Bern begeh hät.
Ich find die Aktion immerno zimmli Witzig und glunge. Dass d Hoppers nöd di ganzi Wuet zgspüre übercho händ, verwunderet mi immerno.
Wäred recht armi Säui gsie 
Nächstmal mälded d Gruppierige sich den wieder z Bern ah und fahred aber uf Bern, Basel, Luzern, Züri oder St.Galle, jedi Grupierig ime andere Kreis vo de Stadt. Heja Nausi das werded den wildi Festspiel.
Wenn mer de Fade vom Nause KKJPD usw. wieter spinnt/spannt, vermuet ich, dass durch die "10-0 Niederlag" am Samstig in Bern, Konsequenz devo gsie isch, dass de ZSC/ LB am Sunntig alles hät dörfe usbade. Würd natürlich vo Staatsmacht her, nie eine zuegeh.
Leider au s`Pech für die paar FCZler + ZSCler und d Derbystimmig im Schlumpfweg.
Wür mi nöd wundere wenn zig vo dene Turtles am Chlotematch, am Samstig z Bern gsie sind, sich uf paar Gummischrot-Chöpfschüss gfreut händ und den trurig und unverichteter Ding wieder zrugg uf Züri/Basel/Luzern abzottlet sind.
Z Chlote händs ja den gwüsst dass d Zettfäns 100% chömed und da sind doch au no 1-2 Rechnige offe gsie.
Wenn nur e Stecknadle an Bodegheit wär, währeds zu de Büsch us gumped mit eme 3-fache: Tataa, da simmer, lueged mal wie parat mir sind!
So hät sich au de ganzi Ufmarsch für sie vo Züri uf Bern wenigstens irgendwie no "glohnt".
Mini Meinig, aber heeej villicht ligg ich ja au komplett denäbe