So isches. De offensivi Output isch eifach extrem Mangelware - mer chans nume Spiel für Spiel wiederhole.. Das Powerplay wieder… Hemmer 1 Chance gha?? Glaubs nöd.. Und ja, en Ghetto und Hollenstei fehlet i dere Hisicht scho, aber au mit dene werdet zwenig gueti Chancene usegspilt. Wemmer Meister werde wennd, denn muess öpis passiere in offensiver Hisicht. Entweder mer holet nomal en usländische Skorer wasi bevorzuge wür, (mit viel Glück chunnt no de Malgin, Suter sehr sehr unwahrschindli bis utopisch, hetti aber auno en Contract bim Zett das Jahr sötti er zruggchere) oder Lüüt wo sich rein Skoringmässig unter ihrem persönliche Wert verchaufet uf di ganz Saison gseh wie bispilswiis en Texier, Roe, Sigrist, Bachofner, evtl no es bizli de Ghetto und Hollestei würet wieder uf ihri „alti Punkteform“ zruggfinde bis zu de Playoffs. Letzteres isch reini Spekulation, ob die erwähnte Spieler das schaffet..
Ich han übrigens emol en 1 zu 1 Verglich gmacht vode ganze offensive Spieler vo Genf und ZSC anhand de Vergangenheit in Sache Produktivität. Han en riesige Text vorbereitet, aber schlussendlich nöd posted. Aber eis chani euch vorweg säge: Es isch nöd überraschend, dass Genf zum jetzige Ziitpunkt 28 Goals meh gmacht het trotz 2 Spiel weniger - sie hend rein produktivmässig ohni Wenn und Aber die bessere Stürmer.
Oise Vorteil isch, dassmer die besser verteidiget und de besser Goalie hend, aber das wür höchstwahrschindli nöd länge um de Gap zur bessere Genf-Offensive wettzmache, wenn nöd öpis passiert in offensiver Hisicht.
Ich rede immer vo Genf, will minere Meinig na Genf oise gföhrlichsti Konkurrent isch hinsichtlich de Playoffs und minere Meinig na au Titelfavorit Nummer 1 isch, au wenns nöd eifach isch zum das säge als ZSC-Fan.
Und wie gseit: Eifach druf verlah, dass insbesondere die erwähnte Spieler wo uf ihri ganz Karriere hinweg gseh ehner zwenig Pünkt lieferet plötzli meh lieferet, isch sehr en heisse..
Jänu, Ich hoffe de Sven Leueberger gseht das glich wien ich. Für ihn isches meh oder weniger fast es muess Meister zwerde. Es sind Nuance wo fehlet, will mer hend prinzipiell es sehr starchs Kader - in defensiver Hisicht sogar s‘Beschte minere Asicht na. Ich han eifach kei Luscht wieder so knapp am Meistertitel zscheitere ufgrund vomene lösbare Problem - die Offensive.
Nur so als chline Hiwis:
Am Texier sis Talent in Anbetracht vo sim Alter isch unbestritte und dass er meh Skore müssti bi ois isch au unbestritte, aber vo sine 20 Pünkt (11 Goals) i 36 NHL-Spiel sind vieli is leere Goal gsi bzw. het si numeno müesse Ischiebe. Villicht het mer offensiv gseh au echli zviel vo ihm erwartet? Und ob und wie viel Ifluss de mentali Aspekt dur d‘Familievorfäll het chani au nöd beurteile.
Leone isch positiv ufgfalle hüt - au abseits vo sim Goal.