Beiträge von larlf

hehehe, dänn bin ich ja froh. evtl isch nöimed gstande, dass de UF ab jetzt brutal härt trainiere laht und au s'mentale am pushe isch?

und ja, wänn de UF sim bisherige Standard treu bliebt, dänn bruched ihr def. en guete Start, sust gits dänn glich no s'Derby um de Abstieg...

hani öppis verpasst, sind ronaldo/messi/neymar scho glandet?

mängisch frög ich mich, ob das nur die rosa Fanbrüle isch oder ob gwüssi inere Art Parallelwält läbed...

provozier doch nöd scho wieder :)
    wänn mir scho bim thema sind: wo sind all die hämische kommentar wäg eusem mega erfolg?
    bin scho so fest pinnwand prägt, dass ich's scho fast vermisse; ehrlich gseit isch es ja au es brutals armuetszügnis, die knapp 3,5k wo's verkauft händ...

Bi denä Priesä no fast verständlich, muesch ja nöd viel (zum normale Pries) go luege, bis die 200.- wieder drin häsch.

Aber nach denä Testspielergäbniss und im Exil?!?
    Verzichti (no) gern druf...

Zitat von Balz

Kommt darauf an, wie man "Fans" definiert. Für mich als ausschliesslich Hockey Fan ist das ein grosser Fortschritt: Nicht nur Schweizer Liga, sondern auch noch U20 WM, KHL und SHL. Für Hockey Fans ein Traum (NHL habe ich ja ohnehin schon über das NHL Abo). Fehlt nur noch Champions Hockey League und AHL. ;)

klar, wenn Du nur Hockey schaust, aber sie schreiben ja: Hockey + Fussball.

Ich werde in Zukunft auch alles vom selben "Anbieter" konsumieren, aber halt def. nicht UPC oder TC/Sky

En wietere Bietrag:

http://www.tagesanzeiger.ch/sport/weitere/…/story/26082880

Wo au das ufzeigt:

Ein Rückschritt für die Fans

Für die Fans ist das neue Angebot ein Rückschritt – trotz des attraktiven Preises. Wer nämlich zu Hause die nationalen Fussball- und Hockeyligen live schauen will, braucht ab der neuen Saison zwei Abonnemente, eines von My Sports Pro und eines von Teleclub. Und, das ist seit heute klar: Menschen in Gemeinden ohne Kabelnetzbetreiber haben keine Möglichkeit, das UPC-Angebot zu buchen. Im Gegensatz zu Swisscom-TV bietet UPC kein Streaming über den Computer oder eine App an, die auch Nicht-Kunden zur Verfügung stünde.

----
    Da ich vor x Jahr vo UPC entnervt zu SC gwächslet han, wird ich jetzt bestimmt nümm zrugg gah. Da gits gnueg anderi Agebot und TC Paket spari au grad debie :mrgreen:

ist schon so, wobei bei der CL noch der Faktor "Image" eine grosse Rolle spielt, aber ist nicht schon die Kirch-Gruppe daran gescheitert?

Mal schauen wie lange es gut geht, irgendwie muss es wohl quersubventioniert werden, dh sobald es nicht mehr durch das eigentliche Spiel gedeckt werden kann...

Zitat von Larry

Klar isch in Asie Potential ume, es wär aber scho en Witz wänns in Europa nur no wenig chönd luege!

Mir persönlich aber egal!

ich bin au nöd Fan vo dem Modäll, aber ebe: Gäld regiert + es wird (leider) immer meh defür in Chauf gnoh. Au de lokal Supporter isch immer weniger Wert, zumindest so lang wie d'Bilanz stimmt...

Beträffend TC:
    CL Deal isch ok, hani aber ja scho bisher via Sky (über TC) gha und EL gfallt mir no weniger als CL Quali. Drum hani TC vorsorglich kündet + luege spöter, wie ich CH Hockey + guete Fuessball (Insle, BuLi, etc) i 1 Agebot luege chan.
    Ich bin def. nöd bereit, zum de tür Grundabo-Pries vo TC für Fuessball zahle + dezue no öppis für Hockey. Erst rächt, sit TC Qualität dur Quantität ablösed...

ich dänke, dass d'Überfluetig vielne in Europa z'viel wird + d'Lüüt wieder eher diräkt as Spiel gönd, statt täglich es Spiel am TV luege. Aber wänn das nöd die gross Masse isch, dänn wird d'Zitrone usquätscht, bis zum bitteren Ende....

naja, beträffend Trainergespann bim Z häsch Dich glaubs gnueg fest dezue güsseret, oder tüsch ich mich?
    USA interessiert mich genau vom Sport: NFL, NHL und vo de schöne Landschaft. Was für ein Idiot a de Spitze isch, isch mir da eigentlich egal, da ich das als Schwiizer nöd chan beieflusse....

Aber s'Thema sind ja eigentlich d'Asiate gsi, wo CL lueged

de mit de USA isch halt de Iedruck wo du (bi mir) i letschter Ziet hinderlah häsch, sorry.

die 300mio sind vomne Hoeness imne Interview gnännt worde und da staht zbsp., dass allei China 500 Mio Fussballfans hät, klar, sie werde nöd all s'Spiel luege/zahle, aber es sind ja au nur die paar Chinese und isch au nur d'BL, nöd CL

http://www.sport1.de/fussball/bunde…r-eins-in-china

die Möglichkeit gäbts ja au:
    https://www.tz.de/sport/fussball…zr-6818312.html

Zudem find ich's lustig, dass vor allem söttig sich drüber "ufreged", wo eh kei CL Vorrundi lueged oder nur dänn, wänns grad per Zuefall lauft.
    Egal ob da drin oder bi andere Kommentär, 90% schriebed (chli überspitzt): "ich han de Seich eh scho lang nüme glueged und so wirdi au erst rächt nüme luege und sowieso verdiened d'Schwalbekönig z'viel, sölleds doch de Bach abe gah..."

klar, wänn 300mio schnäuz für 1 usd en Match lueged, dänn interessiert das bestimmt niemer...
    scho mal beobachted wie die uf die europäische Ligene abfahred?
    und wieso ächt fanged CL bald am 19:00 ah?
    ich weiss, isch halt nöd USA + drum au nüt Wert...

träum wieter, evtl mal dra dänkt, dass Asie de Märt mit viel Potential isch und nöd Europa? Solang die döt ppv mached und pro Spiel zahled, wird das Modäll laufe...
    de Asiate isch au egal ob/wie d'Stimmig i de Stadie isch, wahrschienlich ersetzeds d'Zueschauer no dur virtuelli + spieled chli Jubelgsäng ie...