Torverhältnis nach 4 Spiel 14:14, nur scl hät meh übercho und nur lugaNo hät meh gmacht...
wow, erst jetzt gseh, hüt händ mir 45 Torschüss gha?!? krass
Beiträge von larlf
-
-
hmmm, schient doch ganz guet, wänn mer mal es Spiel nöd live chan luege...
aber ich fühl mich def. wieder x Jahr(zähnt) zrugg versetzt, wo mer Fuessball/Hockey nonig gross hät chöne live im TV luege... -
ich finde es auch für CH Verhältnisse genug, 25.- für 2 getränke & 2 würste!
Wenn ich das als Familie min. verdopple + noch der Eintritt dazu kommt, dann ist auch ein Hockeyspiel nicht günstig.
Was kostet Bier/Wurst bei euch in den Arenen?
Allianz ist ja wahrsch eher bei den teureren und glaubs au fast bei unseren Preisen... -
ich finde es auch für CH Verhältnisse genug, 25.- für 2 getränke & 2 würste!
Wenn ich das als Familie min. verdopple + noch der Eintritt dazu kommt, dann ist auch ein Hockeyspiel nicht günstig.
Was kostet Bier/Wurst bei euch in den Arenen?
Allianz ist ja wahrsch eher bei den teureren und glaubs au fast bei unseren Preisen... -
bi Bayern ja, bim Z: nei!
wie viel anderi Alti da drin, bin au ich zu andere Ziete zum Z cho...
-
gaht wohl nüme lang, bis au da s'eigne mitgnoh wird?!?
Food/Getränk find ich langsam a de obere Gränze: 7.- für e Wurst? -
also vo dene paar wo schriebed, sinds wahrsch fast 50/50 wo "NA isch s'Best" und "mir egal woher" Gruppe bildet, aber au 70-80% wo jetzt scho weiss, dass die Saison nüt wird + sogar de Grund scho kännt; Und ich frög mich, wieso so Lüüt nöd wüchentlich im Lotto abruhmed....
-
Zitat von Larry
Gegen Langnau übrigens der schlechteste Besuch seit 4 Jahren!
Habe mal bei meinen Kumpels rumgefragt wer am SA in der Halle sei.....kommt niemand!

Darüber würde ich mir als ZSC Gedanken machen.....
Häsch öppis anders erwartet?
Es isch September, mir händ zum 2te Mal innert chürzester Ziet gäge Langnau, wo sälber nöd meh als 50 Lüüt bringt und mir im Hiespiel mit Ach und Krach gwunne händ.
Und, ja: mir sind die letschte 2 Jahr i de PO nöd würklich wiet cho (zum's positiv usdrucke).
Das isch alles bekannt + für mich def. kein Grund zum Sorge mache.
De Leueberger wird sin Job scho mache und Nachfolger für eusi aktuelle Trainer sueche; Wie aktiv und akut die Suechi isch, das weiss vor allem er sälber und ich glaube au dra, dass mir die 2 nöd vor Ändi Saison gah lönd....Finds au komisch, wänn niemer Fortschritt gseht, für mich trätted einzelni Spieler mit meh Engagement uf, händ zTeil iestudierti Ahgriff und mir sind viel weniger i de Egge. Mir händ sogar 1-2 Lüüt vor em Goal, das sind alles Sache wo mir die letschte 2-3 Jahr gfehlt händ.
-
scho lustig, de September schient wieder all Pessimiste gweckt z'ha:
momentan DE trend da drin, zum ufzeige, dass mir:
e verweichlichti, mental total underentwickleti Truppe vo Verlürer (wo nöd mal Chlote/Langnau überfahre händ)
ufstelle müend.
aber ich find die sachlich Kritik total gerächtfertigt, will mir gopfertelli nach all dene Qualispiel immernonig Meister sind oder zumindest so ufträtted, als ob mir kei Gägner hetted; Mich schiesst das ah, ich wird morn mis Gäld für d'SK zrugg verlange!
ah ja, vom Intro fangi gar nöd ah redä, nöd mal so absolut grundlegendi Sache bringed mir z'stand -
-
-
Suter dörf nochli bliebe:
https://mobile2.tagesanzeiger.ch/articles/59b6a206ab5c3744f9000001
-
isch au nöd ganz eifach, zum immer gliche Thema e neui Show erfinde und all Gschmäcker triffsch au nie.
Zudem gsehts uf em Monitor mängisch besser us, als uf em Iis...
die aktuell hät mi def. nöd vom Hocker grisse! -
Zitat von Thomi
was jetzt Ralf?
d'Melanie wo gunne hät, isch dini Tochter? Hehehe Hammer! Han sie fescht agfüüred! sie hät die beide buebe rächt abtröchnet
guet gmacht...es tricot, en Hunn-Gartemöbel Guetschii
und es unvergässlichs erläbnis....lg Thomi
Sali Thomi
Ja, isch mini Ältischt:
han sie scho druf vorbereitet, dass mitmache Alles isch + gwünne nöd so wichtig und dänn das...Thx für s'afüüre: han's e hammer Stimmig für die 3 Kids gfunde, isch def. es unvergässlichs Erläbnis gsi vor so viel Lüüt und mega Applaus!
Sie isch au nach em Spiel no vo jenste ahsproche worde [emoji3]s'Trikot isch zudem vo jenste Spieler Unterschriebe, das gfallt grad so guet wie s'Erläbnis uf em Iis!
@Colin, brucht jahrelangs Training (uf em chline Brüeder sim Car) + macht Papi's nervöser als d'Kind [emoji23]
LG,
Ralf -
En schöne Abig:
- Inti macht herrlichs Solo, leider ohni Goal
- Chlote wieder in Wald gschickt
- ich han s'Gfühl, d'Spieler überleged mängisch sogar öppis (im Gägesatz de letschte Jahr)aber unvergässlich machts:
- no nie so es Goal gseh! (oder mag mi zumindest nöd dra erinnere...)
- no nie e "Kids Bobby Car Race" Siegerin dihei gha
-
mhs gseht nacht ggamaur us, mit denä hani jahrelang gueti erfahrige gmacht.
-
Robbie isch no im Letzi, div. Chilbi i de Dörfer + es isch no früeh i de Saison, gaht um rel. wenig für de normal Zueschauer...
-
Bewirbt sich de Blindi für en Platz näbed em Segi?
(Glich komisch ihn 2min vor Spielbeginn in Zivil z'gseh) -
Danke Teleclub, ich han gmeint, dass es Abo bis 31. Aug. au am 31.Aug. no lauft, aber isch en wietere Grund zum alles andere usprobiere!
-
rein vo de Resultat her, wär ja eigentlich en Fortschritt erkännbar gsi, zudem hät mer die erste Spiel gäge die erste us de Tabälle verlore.
Klar, Yakin söttsch wohl neh, wänn er chunt, aber Art + Wies passt eifach zu de letschte Chaosjahr...