Beiträge von larlf

das isch dänk am Canepa sini Taktik zum d'SK us em Stadion z'bringe :mrgreen:

da wär no en Artikel, wo wahrsch. am Roli besser gfallt (au mir, will er seit halt meh us, als nur irgendwelchi riesserische Überschrifte):
    http://www.nzz.ch/sport/aktuell/…immt-1.18545891

ZüriBueb: säg mir e anderi (besseri) Alternative, falls s'Herrscherpäärli de Meier wett ersetze, als de Tschiri.
    Ihm würi def. e Chance geh, nachdem wo er jetzt die letschte 2 Jahr zeigt hät.

stimmt, de tschiri hät ja nöd verlängeret, aber ich glaub, er wär momentan bi jedem ch-klub es thema; au mangels alternative...

aber offtopic: dänke dass es de journi vo früener hüt fast nüme git, eifach us gäldmangel etc.
    aber was da zteil niedergschriebe wird, isch mängisch würklich völlig erfunde, nur damits öppis händ chöne schriebe. und ja: summerloch staht unmittelbar bevor, es chan nur schlimmer werde....

ok, aber das isch hüt ja leider normal worde: riesigs gschrei im Titel & im Artikel gsehsch, dass nur en Bruchteil devo evtl eso chönti sie...
    Schad, aber irgendwänn gwöhnsch dich dra, wie au dass jenstes nur no 1:1 kopiert wird

han irgendwie nonig usegfunde was du meinsch, eigentlich seit de Artikel ja genau nüt us.
    evtl. no dass Blick nur genau 2 CH-Trainer kännt, wo allefalls für anderi Club chönted in Frag cho:
    de Fischer und de Tschiri. aber sogar sie sälber gsend d'Wahrschienlichkeit bi < 40 % und wänn mer dänn Din Faktor no dezue nimmt, dänn isch d'Wahrschienlichkeit wohl bi weniger als 0; aber Hauptsach sie händ en Artikel chöne schriebe... (ich nimm ah, das häsch du demit gmeint: sie hetted gschieder nüt gschriebe. Aber das isch ja bi vielne Artikel so + mittlerwiele nöd nur no bim Blick)

frög mich momentan no, wer sich wellem Niveau ahpasst: d'Journi am CH-Klubfuessball oder umgekehrt?

ich verstahn nöd ganz, was s'Problem isch, wägem "über die Art + Weise": wänn er vo eusem Gsamtpaket so überzoge isch, wieso söll er sich dänn es zweits ahluege?
    Wärs besser, wänn er eifach alibimässig no gange wär, aber sich scho für de Z entschiedä hät?

Ich glaub a de Enttüschig us Bern chan mer scho chli abläse, wie er Iigschätzt wird...

ja ebe, wänn mer gseht was so Schnösel absahned: brutal krank!

und glichziitig wännds Meister werde, was mit sonere Truppe wohl kaum möglich isch, aber schmeissed mit em nichtvorhandene Kohle um sich...

Zitat von Iceman

Der Nationaltrainer wäre aber auch bei prominenterer Besetzung dazu nur bedingt in der Lage. Der nächste Entwicklungsschritt muss aus dem CH-Hockey kommen. .

so ähnlich hett ich das au dänkt, d.h. die eigentlich Entwicklig muen scho vo une und vo de Klubs cho.
    Was ich gmeint han, isch: dass mer zum au international chöne mithebe, einersiets gwüssi Qualität und Erfahrig brucht.

Da de Hanlon aber (so gsehn ich's) d'Qualität eher mit "isch i de NHL" glichsetzt, fehlt halt d'Quantität (siehe 3 Linie) und d'Erfahrig vo dene wo nöd lang/regelmässig zum Iisatz chömed, wird au nöd viel grösser.
    D.h. wänns evtl. mal nöd soo drufa chunt, wahrschienlich sälte bi eusne Spiel, dänn chönt mer au die weniger Erfahrene chli meh laufe lah und somit au amne Streit mal chli Erholig geh...
    Wännd nach "isch i NHL" Kriterie gasch, händs die Junge eher schwer zum Erfahrig sammle.

Drum findi de Crawford bi eus geil, wie er immer wieder de Junge sie's Vertraue gschänkt hät.

sölled doch de Verein ändlich sterbä lah... oder suscht halt wenigstens de wo nöd chan los lah und immer wieder drie schnurrt!
    sowas vo truurig, was da abgaht, sogar d'Spieler misched mit und bestimmed, wer bliebe dörf und wer nöd

ja, zbsp: Veterane oder Schiintot?
    -> die Mannschaft, wo mit 10 Libero ahträtte wird :geil:

wänn ich nöd so untrainiert wär, würi gern mit öpperem mitspielä, aber so bringts es leider nöd: da machi jedes Team schwächer...

wohl au für eusi Vollidiote: die chönted doch zäme mit em Canepa en Klub gründe (am Beschte wiit weg vo da), evtl. gäbts dänn in Züri irgendwänn wieder guete Fuessball?

Ok, da brüchts näbed ere kompetänte Füehrig au no es richtigs Stadion; Aber wer weiss, evtl. würeds ja au das anebringe?

und da de nöchst Entscheid, wo mis Gfühl halt wieter verstärkt: es isch halt eifach nume Iischätzig vo dem wo jewiels muen es Urteil mache!
    Oder gits da gwüssi Skalene, à la: easy, krass, ultra krass, voll krank, chlote, etc?

http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/19707340
    gaht um die Ussag: «zwar sportwidrig, aber nicht krass sportwidrig»

naja, wird Ziet dass wiedermal gspielt wird (dänn hämmer wieder neui Themene zum nöd einig werde :)

sägi ja au, vo de Versicherig her: ok.

I de 5. Liga/Juniore hettsch gseit: übermotiviert in Kombination mit Antifuessballer. Ab de 3. Liga erwartisch, dass sowas nüme passiert.
    Wie gseit, es isch es schlimms Foul gsi, aber wänn das eine als Profi absichtlich macht, dänn isch er für mich kein Profi + drum wür ich ihm das nöd understellä.

Uf dem Level isch es schnäller, drum muen mer schnäller entscheide + somit chönd au söttig falschi Entscheid troffe werde. Aber er wird ihn glich nöd wellä verlätze, sondern eifach um sin Platz im Team kämpfe wellä und de verdammt Ball zrugg hole.
    Ich chönt no stundelang wieterschriebe + ihr dänk au, aber mir werdet glich all bi eusem Standpunkt bliebe.