öpper da ine, wo scho kontakt gha hät mit http://glicerink.com/de/ ? d.h. allefalls sälber scho druf gsi isch oder kollege kännt wo's tested händ?
tönt irgendwie scho verlockend, e 20m2 bahn im bastelruum...
öpper da ine, wo scho kontakt gha hät mit http://glicerink.com/de/ ? d.h. allefalls sälber scho druf gsi isch oder kollege kännt wo's tested händ?
tönt irgendwie scho verlockend, e 20m2 bahn im bastelruum...
Zitat von snowcat
synonym für grottenschlecht war der 17-er vom pack (wie immer der auch heisst, mag jetzt nicht googeln…). könnte der fussballspielen und würde nicht nur auf den feld rumstolpern hätte gcn heute nach 15 minuten 2:0 geführt.
das isch genau das Ärgernis, wo ich gmeint han: ich chan nöd verstah, wie öpper hüt no chan Profi werde, wo nur 1 Fuess hät!! Han gmeint, die Ziete seged sit em Andy E. verbie ![]()
Zitat von ZüriBueb
Interessant waren die Interviews! Letzten Dienstag hat Crawford im Interview gesagt, dass es gar nicht so schlecht gewesen sei und der Puck für Zug gelaufen sei. Und im Interview nach dem Ambri Spiel sagte Wick, dass es so wie gegen Zug nicht gehe. Da scheinen die beiden wohl nicht ganz gleicher Meinung gewesen zu sein.
oder: de Crawford hät nach em Spiel nöd möge d'Wahrheit i d'Kamera säge (zum Team schütze), aber de Wick hät dänn nach am Ambri Spiel gseit, was de Crawford i de Kabine gseit hät? (Wür für mich bitz meh Sinn mache, au wänn sie natürlich nöd glicher Meinig sie müend.)
anderi Frag(e):
- sind eusi au Profi?
- chunt de Anatole würklich Gäld über für das wo er da abliefered?
weiss nöd, aber nach 2-3 min. zueluege find ich's schlimmer als en 3./4. liga match:
vor allem was eusi zum Teil für Fehler mached, da hett ich mänge Junior defür zäme gschisse. (au wänn mir momentan grad i füehrig gange sind)
scho wieder so en gschiede Bietrag: DANKE SIUCS!!!!
...und Meister im Schluefweg
Ich gahn mal devo us, dass die Ussag vom Chlaus stimmt und wänn dem so isch, dänn isch es natürlich nomal en guetä Punkt für eusi Junioreabteilig:
Wohl nichts zeigt so sehr die Stärke dieser Organisation wie dieser Einsatz: Niklas Schlegel ist in der Nachwuchsorganisation der ZSC Lions ausgebildet worden. Er kam gestern zu seinem ersten NLA-Einsatz, weil er am Vorabend in Visp im Tor des Farmteams (GCK Lions) beim 3:4 n.V famos gehalten hatte. Auch deshalb sagte ZSC-Trainer Marc Crawford: «Es ist ein grosser Sieg für unsere Organisation.»
....oder gits für en Junior e grösseri Motivation, als wännn er als Belohnig i d'Halle dörf go spiele?
ich hoffe, dass es d'Spieler ernst nehmed und tippe uf es: 1-3
Wobie ich mich dänn glich fröge: sind die 50 Mio. würklich en Grund, dass SPS das nöd rentabel mache chan?
Wänn sie doch jedes Jahr 6-8 Mio. usschütte chan (a Beidi?), dänn müesst doch über (säge mer mal) 50 Jahr au möglich sie, die 50 Mio. no abzahle?
vo dem Standpunkt her, würi meine: die sölleds sälber zahle.
aber als Fuessballfan: wetti ändlich es Stadion, wo für de Fuessball gmacht wird in Züri!!!
btw. hät scho mal öpper Duplex erwähnt? ![]()
aber ich gahn mal devo us, dass es zu 99,9% gar nöd drum gaht, ob/was und wie tüür es Stadion würklich wäri, sondern nur:
WER chan sich nachher demit brüste, dass er's gmacht hät!
en artikel wäg de früene Transfer, inkl. Zahner Ussag:
interessant, zu was mer alles e Statistik chan (sälber) mache: nur frög ich mich, was bringt dir "Bericht pro goal", wännd zwei völlig verschiedeni Sportarte verglichsch?
zum glück händs gester nöd no hand- oder basketball zeiged, das hett dänn e rächnerei geh
weiss jetzt nöd wer "schuld" a eusem sieg isch: de roli oder de salatic? [emoji12]
naja, aber so schlimm wie jetzt han ich's bisher nonig empfunde!
d.h. vor allem in Bezug uf s'eigentliche Thema: Fuessball.
Klar hät de ander Joggel mit sinere Family-blablabla Gschicht au nüt bracht, aber döt häts nöd d'Mannschaft betroffe.
Chasch doch nöd inere Firma 2 Wuche lang en riese Striit zwüsched 2 Kaderlüüt eifach so vor sich hiedampfe lah?!?
http://www.nzz.ch/meinung/kommen…ldig-1.18382593
isch def. so und bestimmt nöd förderlich für d'resultat...
wobi gester ambri au nur mit viel päch pünkt abgeh hät.
aber 3 pünkt wäred glich guet...
guet gschriebe + vor allem: passt genau zu dem wo's verahstalted!!!
chas doch def. nöd sie, dass die tuble so lang umejoggeled, zeigt wohl, wie chopflos d'füehrig momentan isch...
"...luegt echli skibbtisch dri"
mir gfallt eifach das Bild: