Gester niemer gsi go luege?
Han nur bi Kommentär gläse, dass sich paar fürchterlich ufgregt heged, will s'Spiel 1h spöter agfange hegi.
Und vom Spiel sälber hät mer (bi dem Resultat wohl verständlich) au nöd viel gläse...
Gester niemer gsi go luege?
Han nur bi Kommentär gläse, dass sich paar fürchterlich ufgregt heged, will s'Spiel 1h spöter agfange hegi.
Und vom Spiel sälber hät mer (bi dem Resultat wohl verständlich) au nöd viel gläse...
damit mir das langsam chönd abschlüsse und mit andere Themene afange (ihr werdet da ine morn eh wieder es anders Thema ha):
Du häsch scho rächt, häsch paar Sache verzellt wo ich nöd gwüsst han.
Aber das hät mich weder gschockt, no isch mis Argument en "Lückefüller" gsi, will ich nöd wieter gwüsst han: es isch eifach das, wo mini Meinig isch.
Es isch zTeil truurig was früener passiert isch, aber ich chan nüt defür (oder degäge) und drum fühl ich mich au nöd Verantwortlich defür.
Klar muen mer d'Gschicht känne, zum nöd all Fehler nomal mache, aber ich (probier) halt sowieso immer Sport und de Rest z'tränne. (Usser wänn ich anderi muen Chützle ![]()
Sport söll en Usglich sie, e Ablänkig, öppis wo Spass macht: im Gägesatz zu andere Bereich im Läbe.
Aber leider wird de Sport i diverse Arte vo de dümmschte Vollidiote missbrucht, zum ihri Chrankheit usz'läbe (damit mein ich jetzt nöd en FCZ Fan, sondern: Politik, (früeneri) Präsidänte/Spieler, Hooligans, etc)
wäg de 2. Chance mueni jetzt glich no nahfröge: wer isch eui aktuell gröscht Hoffnig und woher chunt er scho wieder?
Als Tipp: Ich meine öpper wo nöd uf em Fäld staht und us em Chick en Leader kützled hät ![]()
hehehe: das isch nur gsi zum s'Summerloch fülle und natürlich au zum zeige, dass die andere Tuble nöd ruhig bliebed, nur will ihr jetzt wieder mal en guete Start verwütscht händ ![]()
Zitat von Larryaber ... häsch Narrefreiheit! :razz:
neinei hoff's mal nöd. das isch ja s'schöne a dem Forum (wie de Reto scho gschriebe hät):
mer chan enand chli "ahseiche" und probiere us de Reservä locke, aber im Normalfall bliebts ahständig und (meh oder weniger) sachlich. Es sei denn, d'Fanbrüle überwiegt wiedermal und genau drum freu ich mich uf d'Antwort (+ d'Kopie vo sim S04-Ustrittsschriebe, zum zeige, dass er konsequänt isch) vom Roli ![]()
falsch: sport isch sport und döt zellt für mich einzig & allei die aktuelle resultat & die erfolg/titel, wo ich sälber miterläbt han.
sorry, wayne interessiert, ob en früenere tubel mal gwüssi lüüt us em klub usgschlosse hät?
das gaht i d'richtig, dass sich all DE müend s'läbe lang rächtfertige, will dazumal en chranke a de macht gsi isch...
mit dem argumänt dörftisch wohl nöd en einzige BL klub supporte.
siehe bsp: http://mobil.stern.de/sport/fussball…ste-539131.html
wie gseit: das trifft wohl uf 90% vo de BL Verein zue; Bisch jetzt ab hüt nüme S04 fan? ![]()
danke roli: aber jetzt mueni doch nochli schaffe, nach dinere gschichtsstund ![]()
mich interessiered (im sport) halt die alte gschichte nöd gross & erst rächt nöd, wänn ich's nöd sälber miterläbt han.
aber da zeigt sich eimal meh: wie überalteret euses forum isch und ich mich mit knapp 40i scho fast zu de junge zehlä chan ![]()
![]()
mängisch han ich s'Gfühl, dass ihr es riesä Problem mit de Vergangeheit händ, was euä Klub betrifft.
Worah lieht das? Sind da die wenige Erfolg dra Schuld?
Jajaaa, ihr sind im 06, 07 und no im 09 Meister worde: all andere Meistertitel werdet wohl 90% vo da ine nöd live miterläbt ha...
Ihr säged dem wohl "die goldene Jahr" (nimm ich mal ah) und all andere säged dem wohl eifach "Usriesser nach obe, wägemne guete Trainer / Sportchef".
morn rappi - bvb am 18:00 in rappi, hät no stehplätz.
naja, sicher en geniale schachzug gsi, ihn i d'verantwortig z'neh!
aber d'frag bliebt glich: wie lang gahts, bis er wieder verletzt isch?
hoffe mer mal, dass er chli spielt, sust isch basel scho im winter meister...
mini Meinig:
Mer müesst halt öppis mache, zum:
- klar zwüsched Profi/Amateur underscheide (und zwar so, dass d'Amateure kei finanz. Handständ mache müend und au nöd ufstiege chönd!)
- evtl. Farmteam / Junioreliga (à la "U20"), damit d'Profi gnueg Nachwuchs händ
aber wer hät scho Gäld für zuesätzlichi Farmteam/Juniore?
alles andere als e Niederlag wür mich hüt (leider) verwundere!
Zum Glück gits no die warm Stube, damit ich mir das nöd im Räge ahtue muen....
http://www.sport1.ch/sport1ch/gener…7677000000.html
naja, grundsätzlich nöd soo schlächt, gmacht werde muen wohl öppis.
nur frög ich mich: bringts öppis, wänn Dübi + GCK i de gliche Liga und sogar i de gliche Gruppe spieled?
cool wär au, wänn mer öppis chönt mache, zum die Junge (länger) i de CH z'bhalte, aber gäge die jewielige Junioreligene werdet mir chum e Chance ha.
cool, mal luege, ob er sich für d'BL empfehlä chan:
http://www.20min.ch/sport/dossier/…-zu-GC-22784547
welles turnier häsch du glueged?
ganz klar am roli sinere meinig!
ob all die hf au nur zuefall gsi sind?!?
die dütsche werdet die nöchste jahr regelmässig so wieter mache, soferns d'talänt wieder als mannschaft mit hammer stimmig forme chönd...
Düütsche händ de Sieg meh als nur verdient und was d'Schirileischtig ahbelangt: sorry, d'Argentinier händ genau glich, wänn nöd no meh, zueglanged!
Schön, dass Jogi, Klose, Lahm, Schweini ihri Karriere händ chöne vergolde!
guet, imne Turnier (und erst rächt bi dene Temp.) muesch/chasch nöd all Spiel dominierä: siehe all die Favorite!
aber isch halt scho so: 1-2 gueti Spiel chönd au über die schlächte hinwegtüsche.
Bin de Meinig, dass alles i allem das usegholt worde isch, wo mit dem Team realistisch isch; Nöd meh und nöd weniger.
Bin au nöd Fan vom Hitzfeld i de Nati und zwar drum, will er (mir) z'lang a gwüsse Spieler festghebed hät, wo im Club nöd spieled oder au döt d'Leistig nöd regelmässig bringed. Erst rächt drum nimmts mich wunder, wie de Petko abschniede wird.
Und au er wird hauptsächlich vo dene Faktore abhängig sie:
- Wieviel Spieler sind inere guete Liga und spieled regelmässig?
- Wieviel Spieler haued evtl. glich no ab?
- Wieviel Schlüsselspieler sind am Turnier voll im Saft (d.h. länger nüme verletzt und regelmässig am spiele)
Mir händ nunmal nöd so e Uswahl wie anderi Länder, drum simmer no (z')fescht vo gwüsse Spieler abhängig. Aber au das isch sich langsam aber sicher am ändere.
Zitat von snowcatund doch hat mushu zu 100 prozent recht! der deustche reporter gestern brachte es auf den punkt: schon beim ersten drmic abschluss (diesem versuch eines hebers, der aber schlussendlich die intensität eines 3-jährigen mädchens hatte) meinte der reporter dass die schweizer zwar ganz gut spielen aber die letzte entschlossenheit fehle. er brachte dann das noch bei 1-2 anderen abschlussversuchen. und genau um das gehts...absolute entschlossenheit!
Das mag evtl. einzelni Spieler beträffe, aber ich bin der Meinig, dass sie kämpft und relativ viel us ihrne aktuelle Fähigkeite gmacht händ. DAS Argentinie wär schlagbar gsi, wänn mer en super Tag inkl. en notwändige quäntchen Glück gha hetti.
Aber will das nöd de Fall gsi isch, häts halt nöd glanged.
Ich bin au ähnlicher Meinig wie der Larry:
Wänn mer (einigermasse) z'friede isch mit dere Leistig, dänn schlüsst das nöd us, dass mer sich in Zuekunft nöd steigere chan/muen; Aber ich dänke, dem sind sich die doch eher junge Spieler bewusst!
D'Schwiiz isch au erst am Afang vomne Umbau, drum find ich au d'Ussag schwach: "mir händ die letschte 8 Jahr nüt erreicht". Sorry, so es chlises Land muen au zerscht mal en Abgang vom aktuelle Rekordtorschütz und sin Lulatschkumpan im Ahgriff "verdaue" und das hät de Hitzfeld überraschend guet anebracht.
De Empfang i de Halle isch scho bitz übertriebe, im Gägesatz zu de HockeyNati händs ja nöd würklich öppis erreicht...
Isch logisch, dass jedä wo chan, zu Basel gaht go Gäld verdienä und CL spielä.
Schad isch er nöd direkt is Usland gange, aber Basel ghört ja eigentlich au scho nüme zu de Schwiiz...
wieder mal Ziit für es "Scheiss Basel!"
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2948255.html
was einem positiv stimmen kann:
- sie sind (trotz Hitze) viel + füreinander gelaufen
- vorne können sie auch kreativ sein und Tore schiessen
- ARG wird hoher Favorit sein, niemand erwartet was von CH
als negativen Punkt muss man x-mal unsere Innenverteidigung nennen, welche anfällig ist.
Deshalb erhoffe ich mir ein enges Spiel gegen Argentinien!
Ich fänd halt de Schiri uf de Linie vor allem für Fouls, etc im Strafruum sinnvoll: will er dänn en andere Blickwinkel als de Schiri + normal Linierichter chönt ieneh...
Logisch: git chum en Schiri, wo kei Fehler macht! Aber d'Chance isch bi de "unerfahrene" (wichtigi Spiel, wie Eröffnigsspiel, etc) halt def. grösser, dass sie en Seich mached, als bi eim, wo scho viel wichtigi Spiel gleitet hät...
und s'lustige isch ja glich: egal wieviel Zietlupe mir ahluege, nöd mal dänn simmer glicher Meinig. (Siehe Diskussione um d'Penalties)