scheisse, d.h. ich chan zwar an match, chume aber nüme hei... gits car oder suscht was vo eus?
Beiträge von larlf
-
-
eigentlich scho komisch: gck chasch ja uf de kek au gratis go luege, wännd Z sk häsch
-
gsehn ich das korrekt, dass mer:
- au jetzt no jenschti tickets chan chaufe?
- mit öv nach em spiel gar nüme zrugg chunt (oder isch eifach no z'früeh am morge & ich gsehns nonig)? -
soebe im mail cho & bestimmt en bsuech wert:
Unsere Elite A-Junioren können heute Abend Schweizermeister werden. Um 20:30 Uhr empfangen sie den SC Bern in der KEBO.
Play-off-Final (best of 5)
Freitag, 08.03.13 20:30 Uhr | GCK Lions – SC Bern 4:3
Sonntag, 10.03.13 17:00 Uhr | SC Bern – GCK Lions 0:3
Mittwoch, 13.03.13 20:30 Uhr | GCK Lions – SC Bern
(evtl.) Freitag, 15.03.13 20:00 Uhr | SC Bern – GCK Lions
(evtl.) Sonntag, 17.03.13 19:30 Uhr | GCK Lions – SC Bern
Stand: 2:0
Für die Heimspiele in der KEBO wurden die Eintrittspreise auf CHF 8.00 festgelegt.
Kinder unter 16 Jahren sind gratis
Alle Verbandsausweise sind gültig
Saisonkarten ZSC Lions & GCK Lions sind nicht gültig
Eltern- & Spielerkarten sind nicht gültig -
da s'meiste zum spiel scho gschriebe worde isch: isch eifach nur schön gsi gester & hät mich ändlich wieder a die letschte po erinneret!!! wänns so wieter mached chunts guet...
-
Zitat von Eierchopf
Hoffentlich gibts bald mal eine update von ea.
bim fifa manager händs knappi 2mon. defür brucht! und das obwohl s'spiel bim release total unspielbar gsi isch, wills soviel logik fehler drin gha hät & au immer abgstürzt isch...
dänn händs paar sache korrigiert, gaaanz viel nöd, und sither häts keis update meh geh: absoluti frächheit und zum
-
yups, isch def. so!
aber züri wird wohl ändi saison nöd wiet hinder eus sie, wänns so wieter mached... (& da ja ebe: die vordere scheisse spieled, wieso söll züri nöd dure zieh?) -
das isch wie bi de Papst-Wahl: d'Kandidate bliebed Kandidate, nur die wo mer nie was devo ghört, werdet zum Handkuss cho -> einä für Chlotä

-
ich bin immerno der meinig, dass morn d'hockeysaison wieder früehzietig abbroche wird, aber ich hoffe, dass ihr rächt händ & eusi diszipliniert spieled & s'goal ändlich wieder findet!
wämmer die serie doch no chered, dänn werde mer eh wieder meister (schütz: eine vo de lieblings-usländer
-
wär scho geil, wänn mer gseh wür, wer alles am salis ahbotte wird! nur dänn chasch würklich urteile und au dänn gits immer gründ, wieso en hoffnigsträger die erwartet leistig über e gwüssi ziet nöd bringt...
lashoff isch zbsp so es "rätsel" -
lol, also wänn gc & de Z meister werdet & d'waldbuebe abstieged, dänn chauf mer für nöchst saison es whirlpool saison abo: dänn dörf au de champs mal dri hocke...
hät scho öpper erwähnt, dass mir immerno uf em 1. rang sind?
-
isch leider wie de sloggi seit: absoluti frächheit, vo sehr viele game bude, wo am konsument gnueg gäld us de täsche ziend, zum dänn müese betatester spiele!
...und das am liebste jährlich :-/edit: erst jetzt gseh, isch ja au wieder ea & origin, e absoluti erfolgsgschicht
dörf ich au e entschädigung für de fifa manager? muen zwar nöd zwingend online spiele, aber das game hät meh bugs als features!!! (& wer de manager kännt, de weiss, dass das game brutal viel features hetti)ich wär für en scheisssturm gäge ea & origin

-
tönt understi

game uf pc schient irgendwie immer müehsamer zwerde, wobie ja au für die neu ps all das online zeugs ahsroht worde isch:
ich bin der meinig, dass ich sälber bestimme wett. ob & wänn ich online spiele, aber ich han kei bock uf all die nervtötende "verbesserige". irgendwie gahts nur no drum, dass mer gäld für s'game zahlt & nachher bisch de tubel. so wie bim fuessballmanager: game nur no per download, zteil abartig langsami "gschwindigkeit", game zum release voll mit haarsträubende fehler!, nach ca 2mon ändlich es update verfüegbar, wo paar fehler behobe händ, aber au gaaanz viel offe lah oder gar neui gschaffe händ!!!
sither wartet mer vergäbe uf en neue patch, wahrschinlich sinds die nöchste bugs am entwickle, für s'nöchst jahr...
gemäss fore-bieträg werdet au gaanz viel anderi das game in zuekunft nüme chaufe -
-
Zitat von Mushu
Wobei es schon ein wenig erstaunlich ist, was man von ihm erwartet. Da ist (ein wohl durchaus sehr guter) Spieler über Monate (nicht Wochen) verletzt. Kann endlich wieder auf's Eis und dann gibt es Leute, die erwarten, dass er von der ersten Minute an "der Alte", oder ein "Überflieger" ist. Woher nahm man diesen Optimismus? Kann irgendwer, irgendwen nennen, bei dem das geklappt hat?
Mich überrascht's nicht ...
Nein, aber dann bleibt die Frage: wie lange dauert es, bis er wieder "der Alte" ist?
Nach den PO ist er ja wieder weg... -
das chans ja nöd (scho wieder) sie: http://www.20min.ch/sport/fussball…em-Aus-26253372
-
ach, söll doch de päuli & all heimwehbündner bitz go baggerä und baue, dänn bringeds das scho ane...
-
momentan isch wohl (immerno) alles möglich: 4-0 für davos und es 1-4 für eus.
minere meinig nah händ mir wenigstens alles i de eigne hand: d.h. potential zum davos schlah isch def. ume, das isch überhaupt kei frag! aber es gaht nöd mit weniger als 100% iesatz und solang d'reaktion vo eusnä gnueg früeh chunt, wirds au das jahr wieder en lange po-früehlig... -
Das isch scho so, aber eusi müend sich au mal weckä lah, sprich: afange de Finger useneh!!!
Irgendwie hani d'PO vo letscht Saison anders in Erinnerig, vor allem was Iisatz betrifft: um jedi Puck fighte & sich i jedä Schuss werfe, etc.
Zudem hani letscht Saison lang kei Angst gha, dass eus öpper schlaht/usewirft: momentan gseht das bitz anders us, ich befürchte, dass mir wieterhin am adc sinere Truppe is offne Mässer laufe und eusi liebi müeh mit de konter ha werdet... -
meinsch, die wirsch suscht nöd au los? (falls es findsch)
defür machsch die andere hässig, wo das gar kei frag sondern ehresach isch...