sölled doch d'fans no paar aktione meh mache und all andere "chline" uf no meh gäld verzichte, dänn chönds au am Fetscherin sini Aktie chaufe, ohni dass de arm Erb-Milliardär no meh muen zahle...
vor allem wänn mer gseht, wie starch all die Salär- & Kaderreduktione gsi sind, da findi scho, dass mer vom Fetscherin meh entgägecho sött erwarte!!! ![]()