Beiträge von larlf

    cool, vielä dank!
    vor allem de tipp de rutscherli (oder ebe nöd) findi guet:
    han au gmeint, dass mir gschieder mit de richtige schueh afanged, als mit de rutscherli & das häsch du mir ("zum glück") bestätigt.

    naja, mal luege für was sie sich spöter dänn würklich begeistere wird: es hät glaubs gnueg zur uswahl (wo sie sich druf freut ;)

    rössli (pony riete) sind scho aktuell, ski fahre & schlittschueh probiere mer i dem winter und dänn gits sicher no paar sache im nöchste summer...

    btw. was mich scho lang interessiert:
    chasch in usa eigentlich über sat d'ch sänder au luege? (d.h. müesst ja eigentlich möglich sie, falls du d'sat-charte häsch & de sat. ahvisiert werde chan...)

    äähm, isch halt nöd so es thema wie suscht, aber ghört (für mich) irgendwie no am ehnschte da ine:
    vom läse her weiss ich, dass es da ine viel vätere ha muen, wo entweder sälber gspielt händ oder juniore händ wo spieled (oder beides).

    chönd ihr mir en tipp geh, ab wänn mer mit de chline ufs iis chan?

    d'tochter wird i 2 wuche 3 jahr alt und mir würed gern mal go schlittschueh fahre probiere.
    d'frag isch: isch das no z'früeh und chan sie scho mit normale usprobiere oder währed no d'rutscherli ahgseit?

    -> hälfe chömmer scho bim fahre lerne, das isch nöd s'problem (zumindest für die erschte schritt) und zudem gits ja au no kürs & d'pinguine zum umeschiebe...

    thx im vorus!

    Zitat von Gysino

    guets spiel gsi vo de isles. wieder schwach isch jedoch de streit gsi, gar kei gueti saison vo ihm. viel fehler, turnovers, schlächti entscheidige uf em iis. schad. siini beschte ziite sind wohl verbii.

    und fetts LOL de streit zum all-star game...sinder uf droge?

    sorry, aber wänn eine uf droge isch, dänn öpper wo seit: dass em Streit sini Ziet verbie isch, nur will er nachere lange Verletzig nöd grad wieder döt isch, wo er vorher gsi isch! häsch ja chum s'gfühl gha, dass er bi sim comeback grad wie de Crosby ieschlaht, oder scho? au wänns geschter es schlächts spiel vo ihm gsi isch...

    klar sind scho paar Spiel gspielt, aber döt wo die andere schlächt gspielt händ, hät er immer wieder sini Klass ufblitze lah, au wänns i de Ändabrächnig kein Sieg bracht hät...

    interessant findi, dass de nino für 2 gägeträffer "mitschuldig" isch, das wird bi eus i de medie niened erwähnt...

    Zitat von dantheman

    îsch scho usverchauft, häts no billet?

    ticketmaster???

    schrieb mir doch churz falls du interässe häsch:
    für 3'000.- würi dir es guets agebot mache und mini saison-charte abühte, also natürlich nur für hüt abig:
    wirsch gfötelet, tättowiert & chunsch e fuessfessle über, damit ich dich nach em match wieder finde :winke:

    ach ja: hüt abig wär no GCK uf de KEK für all die, wo die zuekünftig Meischtermannschaft gseh wännd :wow:

    ...und als Tipp für die wo no nie uf de KEK gsi sind: es wird bestimmt chalt werde!

    das hani nöd so ernscht gmeint, das isch uf de Teil vom Artikel bezoge:
    "Weiter sind weniger Parkplätze projektiert. Die Quartierverträglichkeit soll so angehoben werden."

    Es isch sicher besser für s'Quartier, wänns z'wenig Parkplätz hät & all ume fahred und im Quartier (oder so nöch wie möglich) sueched... :spinneli:

    Zitat von Simms


    1. Hend das ja diversi anderi Teams probiert (Zug, Fribourg) und zwar ohni Erfolg. Wenn eine wottsch, wo würkli usesticht, denn spielt de ide NHL.
    2. Mitem Sulo isch en absolute Glücksfall gsi, nämli, dasser gar nöd id NHL het welle, i sine beste Tage het de problemlos au imne NHL-Team chöne spiele. Dasmer nomal so Glück hend isch d Chance sehr sehr chli.
    3. Wellem alte het de ZSC en Rentevertrag gäh? Sie hend ja bed (Nolan, Nylander) ein Monat testet, s Problem isch meh, dassmer nacher gfunde händ, dass gnueg guet sind. Aber erstens hends keim vo dem meh als 6 Mönet Vertrag gäh (drum chamer bim beschte Wille nöd vo Rentevertrag rede) und zweitens verstani eh nöd gnau, was das mit de Goaliediskussion z tue hät.

    1. ich weiss nöd, ob scho all i de NHL sind, aber da d'Schwiiz für Goalie ja mittlerwiele bitz bekannt sie dörft (kei ahnig obs so isch, aber chönt ja sie), wär's ja evtl. es Sprungbrätt? (ok, isch au doof wänn eine nur 1-2 jahr cho wett...)
    2. wänn mer nöd suecht, findet mer au keine...
    3. ich han eigentlich gmeint: amne Räntner en Vertrag geh ;) wobie mir i de letschte Jahr au paar alti Manne im Team gha händ. au wänns nöd soo schlimm isch wie bi rappi oder lugaNO


    ach ja, das wäg de "alte vo andere Verein überneh", hät nüt mit de Goalie ztue, aber mit Spielerbasar allgemein. da dörft mer ruhig au chli experimentierfreudiger sie...

    Zitat von Simms


    Man bekommt auf nächste Saison sowieso keinen besseren.

    wieso nöd?
    Mir händ glaubs scho mal en Usländer im Goal gha und de händ die meischte au nöd sooo schlächt gfunde!
    D.h. mer chönt ja au mal en "Vorrieter" sie und en Spieler im Usland sueche, statt nur die alte vo de andere Verein (oder us Übersee) mit emne Räntevertrag us z'rüschte...

    ok, defür müesst mer no Fremdsprache chöne und je nachdem es chlises Risiko iegah, aber de Bob chönt ja sicher au hälfe bimne Goalie ieschätze ob er guet isch oder nöd...

    Zitat von Champs-de-Mars


    Häsch rächt mit dim Bricht, dä Canepa söll dä Giovi Marti entlah und dänn d'Kommunikation amene Spezialischt gäh. Aber ab dänn söll er dänn würklich sini Zürischnure zue hebä und sich max. 1x pro Monet mälde :wink:

    ich glaube eher, dass s'Problem isch, dass de Canepa eifach immer sin Sänf dezue git!

    Da chasch de bescht Mediäbeuftreit ha wo du wettsch:
    solang de nöd gfröget wird, chan er au nöd hälfe... (aber ich dänke, dass er am Ursli gnueg hilft)

    das isch ja de vorteil, wänn mer alt isch: mer vergisst so schnäll :mrgreen:

    wahrschinlich simmer jetzt halt au d'generation "früener isch alles besser gsi", aber ich mag mich eifach nöd dra erinnerä, dass mir döt au so monotoni ändlos liedli trällered händ!
    a dem nerv ich mich ändlos, nöd dra, dass alti lieder nüme gsunge werdet... (aber evtl. müesst mer das de junge glich mal wieder zeige? villicht känned die das züügs gar nonig?)

    Zitat von Simms

    12'000 Sitzplätze, wow :shock:

    Wenn das 2015 steht, wäre ja wunderbar. Denke, das könnte auch den Zuschauerschnitt wieder deutlich in die Höhe treiben... Neues Stadion, evtl. doch auch mal Stimmung an Heimspielen (wobei ja nur Sitzplätze geplant sind), wenn dann noch sportlicher Erfolg kommt, könnte der ZSC vielleicht sogar endlich mal ohne die Hilfe von Onkel Walti durchkommen.


    2015 wär hammer, das chönt ich evtl. sogar au no miterläbe :geil:

    aber was das mit de Sitz- & Stehplätz und de Stimmig genau mit sich hät, verstahn ich nöd:
    sorry, es isch (vo mir) immer wieder die glich Leiher: also ich han d'Stimmig i de alte Halle meischtens grandios gfunde, aber irgendwie mag ich mich gar nüme a d'Stehplätz erinnerä...

    ich hans am letschte Spiel in Rappi wieder dörfe erläbe: solang d'Kurve uf s'Spielgscheh "iegaht" und nöd ihri 2 eländlangändlosmonotoni Liedli singed, dänn isch au Stimmig vorhande. Aber sobald (wie in Rappi ab em 2te Drittel) nur no monoton trällered wird, dänn isch das für mich teletubbies & nöd Fangesang!

    ich bin defür, dass mir e Initiative mached: pro alti Fan-Liedli!!! (ab em HF chumi glaubs sälber mal übere & fange s'Buurebüebli ah, das isch eifach s'geilschte gsi, wänn e ganzi "Wannd" mitmacht!)

    naja, ich bin ebe au einä, wo lieber mal amne Junior wür de Vorzug geh, als en tüüre Usländer chaufe, wo nöd viel meh bringt & d'Position über Jahre weg blockiert.
    ABER, es git für mich min. 1 Usnahmesituation wo das vorgehä (en fertige Spieler chaufe) rächtfertiged und das isch sicher uf de Position vom Goalie und vor allem no dänn, wänn vorher e Legände uf dere Position gspielt hät!
    Mer häts bi Bayern und bim Z gseh: en interne Nachwuchs wird immer mit dere Legände vergliche und so emne Verglich halted praktisch kein Junge stand.

    vor allem hett ja dänn au de Favre i de BL kei Erfolg, wänn das alles nur danke em Bickel zstand cho wär...
    bin de Meinig, dass de Favre gnueg über Fuessball verstaht, dass er au weiss, mit wellne Spieler er sie's System chan spielä lah und dementsprächend wird en Sportchef d'Ahwiesig vo ihm übercho!

    macheds doch eifach wie Bayern: es Team mit de Ahsprüch vom Z hät halt nunmal eifach kei Ziet (& d'Fans kei Luscht) zum en Goalie ufbaue, also wird en fertige kauft!
    ...das hett eus evtl. mänge Ärger chöne erspare...

    Zitat von Mushu


    Würd mir aber überlegge, wie ich us dere Kommunikationsfalle usechume, wo doch hauptsächlich vom Chefe verursacht worde isch. En sinnvolle Transfer bi dem Team wär sicherlich en Medieschprächer/Kommunikationsbeuftreite.

    gits doch scho bim fcz... oder wettsch en neuä?
    aber er isch glaubs nur da, zum am ürsel z'säge was er besser nöd seit und was er säge dörf...
    (ich nimm ah, de scheff redet eifach, wänn er scho mal dörf! ...gahn devo us, dass de huusdrache s'säge dihei hät :)