no öppis für de Draft?
http://www.ricardo.ch/kaufen/sammeln…/v/an675738974/
...das gseht au älter us: http://www.ricardo.ch/kaufen/sports/…/v/an676134592/
no öppis für de Draft?
http://www.ricardo.ch/kaufen/sammeln…/v/an675738974/
...das gseht au älter us: http://www.ricardo.ch/kaufen/sports/…/v/an676134592/
git immer wieder paar wenig tix...
herrlich: jetzt isch dänn grad usverkauft!
supi, was macht eusi ticket siete wieder?
Zitat von Caro
es hät relativ vil berner im sektor gha...![]()
sie händ ja en chline bereich bi de berner abgsperrt und det dänn jenschti duregschleust, was ich au richtig find. ha dänn die einte bi eus druf ufmerksam gmacht, sie söllet doch bitte au wächsle. häts nöd interessiert... under anderem, wils ihne z'wiit gsi isch![]()
aber sie sind dänn sehr schnell gange i de overtime
zum glück händs de "sektor" ufgmacht: vorher isch ja voll gsi, mit dem pack!!!
& jenschtes touristinnä, wo lieber mit ihrem partner chli quatscht händ, statt de match luege ![]()
Zitat von RetoAu geil, so elei dihei i de Schtube mit volle Konzentration uf de Match. Ziemliche Nervekitzel gsi...
Lol, wärsch gschieder uf Bern cho, wännd scho allei gsi bisch ![]()
Aber in Bern isch d'Stimmig ja au nöd andersch als bi eus:
gröschteteils es PO-Final-Event Publikum, wo d'mannschaft mit klatsche chan understütze & meh nöd... han also meh erwartet ![]()
hauptsach mir händ nomal es spiel
hauptsach mir gönd ![]()
Zitat von JokeritIhr wisst aber schon dass wir seit 2 Spielen kein Tor mehr erzielt haben? Das ergibt so quasi eine Chancenauswertung von 0.00% - egal wieviele (oder wiewenig) Chancen wir hatten.
Logisch, aber es gaht ja drum, wie die 0.00% z'stand chömed:
- wännd 1 chance vergisch häsch 0.00%
- wännd 100 chance vergisch häsch au 0.00%
aber ich finde die zweit variante schlimmer au wänn s'resultat s'gliche isch...
was anders: gits am do. eigentlich wieder en äxtra zug?
hät also zw.dure immer wieder einzelni (steh)plätz: han mir jetzt au grad 1 stehplatz gno...
Zitat von Blackstar
sah immerhin gut aus.
yups, def.! und will mir ebe nöd klar gsi isch, wie die das mached, hani vor luuter stuhne leider nöd gfilmet... de paar plätz näbed mir hät gfilmt, aber das sind glaubs scho kei sk plätz meh, dh hüt wird wahrsch wieder en andere näbeddra hocke...
ich hoffe, dass mini befürchtig hüt nöd ietrifft & eusi manne wieder uf em iis vollgas gänd!!!
![]()
Zitat von Lolowenn das trocheisrauch gsi isch den isch es halt so, also ich ha doch es paar glüehwürmli gseh brenne und ganz ehrlich stört mich das au nöd so lang mer die nachher nöd uf Zuschauer schmeisst. Aber de Sicherheitsdienst hät gar nüt underno oder isch go luege und hät ebe es paar ufbrachti Fans wo sich ab de Aktion ufgregt händ verprüglet, vertstahsch jetzt was ich mein?
Gruss Lolo
sidi isch soviel mir isch ziemlich nöch gstande, aber nöd "inegange":
drum gahn ich devo us, dass die das vorher scho gwüsst händ (au, dass es harmlos isch).
wänns öpper verprügled, isch es sowieso nöd rächt (d.h. ihre job wohl falsch verstande), egal welli fans dass es trifft...
Zitat von Blackstar
Ich sass in der Kurve N. Also Vis-a-Vis. Ersten gabe es wähend 58 min. lang provokokationen und zeugs geschmissen. Zweiten war es schlicht und einfach Pyro. Nix Discolicht.
ob sie "provoziert" händ oder nöd isch mir weisch wie egal: mir wäred nöd anderscht/besser! das macht ja s'ganze us...
Aber du häsch scho rächt, du gsehsch es vom N us sicher besser, als ich vom I2....
und dänn zeig mir doch bitte mal die pyro wo nöd stinkt & so schön glichmässig lüchtet, wie das teil im letschte spiel.
mir chönd gern um 100.- wettä, dass es nöd pyro gsi isch (dänn hani scho fast wieder mini sk für nöchst jahr
)
Zitat von Lolound de Rauch isch vom Hageholz cho...... ha ha ha
Gruss Lolo
troche-iis kännsch?
ich han s'tolle los zoge, dass ich ziemlich nöch bim pack hocke & drum sit em letschte spiel en halbe ohreschade han. das aber, will die komische meischtens so luut gschroue händ!
wie mer so liechter & strom i d'halle bringt, hani mi au gfröged & nach rauch häts def. nöd gstunke: drum tipp ich uf troche-iis...
Zudem hämmer no gfühlti 3 jahr pause gha, vor dem spiel... es chunt scho guet & falls nöd: dänn hämmer immerhin en schöne abschluss gha, für die kack quali!!! gits öppis schöners als d'affe mit 4-0 verabschiede? (ok, logisch: d'waldbuebe! ...aber suscht?)
ob mir oder bern gester schlächt gsi sind interessiert grad au niemer: mir händ verlore, also isch bern besser gsi!
wänn mir morn die richtig reaktion zeiged, dänn chunts scho guet. au mir dörfed dra glaube, nöd nur d'mannschaft...
![]()
gsehn ich ziemlich ähnlich, nur mit de hoffnig, dass mir de lang lulatsch im griff händ & drum gwünned:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/W…/story/30096543
isch öppe ziet wänns ändlich wieter gaht!!! ....huere pause isch mir fascht länger vorcho, als d'summerpause ![]()