ich hoffe eifach, dass die richtige lüt d tix bechömed oder becho händ... allne wo eis händ, viel spass.
Infos Tickets Spiel 7 / Public viewing
-
-
- Offizieller Beitrag
chasch keine uftriibe, wo vor d'Halle gaht?
30 x 4 git erscht 120 Tickets...
-
-
-
-
also nach minere chälte-erfahrig:
ich bin mega froh, händ mir die andere die 2 tickets überlah (will die vor mir all 4 händ welle), damit ich us dere chälti cho bin!wänns nöd so scheisse nass/chalt wär, würi scho nomal hine go ahstah. aber nomal 1h use? nei danke...
-
- Offizieller Beitrag
demfall chasch bi de Halle jetzt scho Tickets ha?
-
-
- Offizieller Beitrag
Ja, hoffen wir's.
-
-
Zitat von Jea
ich hoffe eifach, dass die richtige lüt d tix bechömed oder becho händ... allne wo eis händ, viel spass.
aso wänn mr mal uf ricardo lueged, wie vill tickets det jetzt scho zu horände priise verchauft werded, dänn händ wohl wiedr eimal meh au die glück gha, wo dämit nu wänd chohle mache und die wo tatsächlich an match wänd, chönd jetzt iiluege odr tüüf is portemonnaie lange.
-
- Offizieller Beitrag
Das isch kei Glück, behaupt ich jetzt mal.
-
Zitat von Aysha
aso wänn mr mal uf ricardo lueged, wie vill tickets det jetzt scho zu horände priise verchauft werded, dänn händ wohl wiedr eimal meh au die glück gha, wo dämit nu wänd chohle mache und die wo tatsächlich an match wänd, chönd jetzt iiluege odr tüüf is portemonnaie lange.
Das hani ebe au gseh gha, da muesi mi eifach scho fröge, wie chömet die immer a soviel tickets? das chas doch eifach nöd si! -
- Offizieller Beitrag
Findi au.
Finde persönlich aber au, dass es mir für de eint Match au egal wär, wänni mal chli meh für s'Billett würd zahle, au wänn's nöd fair isch.
-
Zitat von Reto
Das isch kei Glück, behaupt ich jetzt mal.
das isch eifach e huere mafia... sorry.bin süscht nöd sonen fan vo verschwörigstheorie...aber da händ doch eifach gwüssi mitarbeiter d finger drin oder die gönd süscht eifach unter dä hans wäg...
es neeervt mi.
aber da chan mer wohl nix mache... -
140.- für stehplatz? isch scho grad bitz viel, vor allem da's nur 60.- choschtet, aber ich würs wohl au zahle, wänni suscht nöd inecho wür!
edit: sie händ ja au wieder 100 pro person use lah!
oder häsch online nöd chöne meh als 4 bstelle?-> 1 uf ricardo büüted au grad 6 stk ah...
-
Zitat von Jea
das isch eifach e huere mafia... sorry.bin süscht nöd sonen fan vo verschwörigstheorie...aber da händ doch eifach gwüssi mitarbeiter d finger drin oder die gönd süscht eifach unter dä hans wäg...
es neeervt mi.
aber da chan mer wohl nix mache...
Das gfühl han ich ebe au, isch eifach truurig.. -
Habe um 10.00 bei der Post 10 Tix bekommen. 2min später war aus die maus.
-
-
die wärded mehreri email accounts ha und villicht es paar kredit chartene mit verschiedene nummere.
villicht gahts au mit diversi accounts und einere cc.
andersch chan ich mir das nöd vorstelle.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!