Beiträge von larlf

    wämmer scho bim thema sind, dänn seit au mal no ARSEnal wie's in ängland isch, viel spass & vor allem viel ziiiit bim läse vo all dem wo mer nöd dörf mache:

    http://www.bvb.de/?i%E2%82%ECZ%1B%E7%F4%9C_m%E7%85%98

    so als usschnitt:
    "Der FC Arsenal hat unseren Fans leider fast alles verboten, was in Deutschlands Stadion üblich ist. So sind lediglich Zaunfahnen (es ist allerdings nur wenig Platz vorhanden), kleine Fahnen (bis 1 Meter und nur mit dünnen, Kugelschreiber-dicken Fahnenstangen) und kleine Trommeln erlaubt worden. Alles weitere ist in Englands Kurven nicht üblich und daher auch beim FC Arsenal nicht erlaubt."

    oder wänn eim eine nervt:
    "Im Stadion des FC Arsenal gibt es einen SMS-Service mit dem Heimfans Stewards herbeirufen können, wenn in ihrer Umgebung zu viel gestanden, geraucht oder sonstiges gemacht wird, dass den Regeln widerspricht."

    guet, du argumentiersch jetzt natürlich rein wüsseschaftlich (da mal no die esoterisch sicht :):
    gfühlt isch es verbot doch wie e straf & bimne verbot isch ja meischtens nöd nur öpper betroffe, drum d'kollektivstraf :floet:

    ...wännd weisch wasi meine :roll:

    und zum glück bin ich mittlerwielä papi und dörf s'fernsehverbot sälber usspräche :twisted:

    Das müesst doch eigentlich ohni grossi Problem gah: im Liechtathletik Stadion 100 Kameras installiere wo jede cm überwached:
    -> muesch ja nur bim Iegang paar Hiewies Tafle mache und dänn chan de Zueschauer sälber entscheide ob er sich das will ahtue oder nöd...

    oder tüsch ich mich da?

    das bedüted ja nöd, dass mer jede grad is Internet stelle muen, wo öppis gmacht hät, aber d'Polizei (oder de Klub oder d'Stadt) hetted Bewies und mer chönts dementsprächend verurteile...

    also mis isch eigentlich ziemlich ironisch gmeint gsi...

    wieso sind verbot kei kollektivstrafe?
    ich find das chan mer zum teil scho so uslege: wänn öpperem es verhalte vomne andere nöd passt, dänn versuecht er halt es verbot z'erfinde...
    (siehe: rauchverbot, parkverbot (oder parkplatz-neubau verbot), dick sie, etc)

    ach ja:
    ich bin au de Meinig, dass es nöd es Fuessball-Fan sondern es gsellschaftlichs Problem isch! (d.h. bin glicher Meinig wie de Rost-Präsi)

    aber was ich nöd verstahn: wieso wehred sich all "nöd gwaltbereite" Zueschauer, wänns um Videoüberwachig im Stadion gaht?
    -> wänn s'ganze Stadion überwacht wird und en Straftäter innerhalb vo 15-30min gfunde & verurteilt wird (und zwar so, dass er nöd am nöchste Tag wieder go schaffe gaht & niemer öppis merkt) dänn hört das minere Meinig nah schnäll(er) uf... (oder es verschiebt sich i anderi/underi Ligene)

    Zitat von snowcat

    - gege sippehaftig!
    das isch im moment s'übelschte wo plötzlich alli forderet. isch aber eso herrlich populistisch. chunt guet ah, wämers nöd fertig tänkt...wieso söll buess 500'000.- si und d'kurve 10 spiel nüme an match cho? wege 10 wo über bande kletteret sind, 3 wo am schluss vorem pack sektor acho sind und eine wo dänn no e petarde abgführet hät? wänn's en balkanraser verwütschet wo mit 150 uf de zürcherstrass dur schliere fahrt und es renne macht, bin ich defür, dass alli wo i dem moment au uf de zürcherstrass sind de brief ebefalls uf unbestimmti zit abgänd...selbverständlich au dänn, wänns korrekt mit 60 gfahre und nöd am renne beteiliged gsi sind! :warnix:
    gruess roli c.

    da verstahn ich dich nöd würklich: "...wo plötzlich all forderet."
    -> kollektivstraf isch doch sit immer s'beschte zum all bestrafe: siehe all verbot wo mir händ & all verbot wo no in planig sind...
    nur so chan mer de mänsch erzieh :galgen:

    Im Tagi-Interview (Bickel) tönts aber scho wieder toll: "er isch enttüscht, dass s'Spiel forfait gwertet worde isch! es hett min. müese die 13 min oder s'ganze Spiel wiederholt werde..."

    Gemäss ihm händs jetzt (Mo. ab 14 Uhr) ihri Kafi-Wohlfühl-Gspührschmi-Rundi und tüend drüber pläuderle wie's wännd vorgah...

    nimm ja nöd ah, dass mir da hüt abig scho öppis neus ghöred, aber ahluege chan mer's ja glich:

    Derby-Urteil: Die Präsidenten im Gespräch
    Im "sportlounge"-Gespräch bei Paddy Kälin diskutieren FCZ-Präsident Ancillo Canepa und GC-Präsident Roland Leutwiler das Derby-Urteil.
    Die Sendung wird heute Abend ab 22.25 Uhr auf SF 2 ausgestrahlt.

    Zitat von snowcat

    gcn war der heimclub und dessen fans die ganz grossen provokateure...

    das mit dem heimclub (& somit für die Sicherheit verantwortlich) stimmt natürlich, auch dass sie mit den alten Fahnen provoziert haben.
    ABER und das steht auch im Urteil so: keine Provokation kann das Verhalten (die Reaktion) des Petarden-Werfers gutheissen, egal wie schlimm die Provokation war!!!

    da ja diese Saison sowieso CC & der Russe in die Niederungen geschickt werden (müssten), ist es aus sportlicher Sicht nicht schlimm: finanziell ist jeder Franken für GC schlimm & jede x-Tausend für den FCZ; evtl. wurde ja deshalb GC nicht mit einer Kurvenschliessung bestraft? (ist trotzdem idiotisch & dürfte eigentlich kein Argument sein)

    Was den Landolt betrifft: von dem hab ich auch nur (viel) schlechtes gehört!
    Der muss wahnsinnig von sich überzeugt sein und hat wohl leider zu viel Macht (zumindest zu GC Zeiten war das so! er durfte praktisch grundlos Leute schikanieren....)

    hmmm, ich habe gemeint, dass beide clubs beim nächsten Heimderby die Fankurven schliessen müssen: das hätte ich gerecht gefunden!

    so kommt gc schon besser weg: aber schlussendlich gehts hier um ca. 200k und da bin ich der meinung, dass der canapé nicht so ein geschiss machen & die Strafe gefälligst akzeptieren soll!
    die 200k haben sie in diesem jahr eh schon an punkteprämien gespart, statt den spielern erhält jetzt halt der verband die kohle... :floet:

    aber ist ja wie vorausgesehen: beim Ereignis, ein mega Aufstand (auch von Canapé), mit jedem Tag der vergeht wird die Erinnerung daran kleiner & bei der Urteilsverkündung wird schon wieder von "Einsprache" gesprochen! Was hat man gelernt???? NICHTS!!!!!!

    Zitat von Champs-de-Mars

    Das Derby-Urteil wird auch noch heute erwartet.

    Nach neuesten Informationen von Tagesanzeiger.ch/Newsnet verzögert sich die Bekanntgabe des Entscheids.
    Er wird zwischen 15 Uhr und 16 Uhr erwartet.

    Zitat von Mirko

    S'Ziel vo some Spiel sött ja au si, das mer so e Ufstellig macht, wie dänn z.B. gäge Island oder so.

    genau das hani ja demit gmeint: oder trätted mir gäge island mit 1 stürmer ah???
    sorry, aber dänn chum ich meh als nur chrämpf über...

    klar simmer momentan nöd grad mit internat. fähige stürmer gsägnet, aber d'wm quali gruppe hät ja meh als nur 1 vo denä sogenannt liechte gägner & es passt ebe zum konzept vom otti, dass er gäg en gägner wie spanie glich spielä laht, wie gäge e amateur mannschaft!

    naja, wieso nöd? all redet devo, dass mer de umbruch söll / muen mache & wänn dänn, wänn nöd imne fründschaftsspiel gäge e wältmacht?!?
    und ob die paar glöhn gäge d'spanier ghulfe hetted isch die ander frag...

    aber ich verstahn scho nöd, wie mer nominell mit 1 stürmer chan gäge e amateurmannschaft ufträtte???
    sorry, aber da stellsch doch öppe gfünlti 11 mah am gägner i d'helfti & devo 10 i d'nöchi vom strafruum!!!

    ah ja: de bescht hani de reporter gfunde, wo churz vor schluss gfröget hät, a wen wohl d'spieler ihri prämie spände werdet :applaus: