Beiträge von larlf

    also mir hät rappi hüt guet gfalle:
    - spiel isch ok gsi, solang mir 3 pünkt holed... (aber gäg fascht jedi anderi mannschaft hetted mir hüt wieder verlore!)
    - de sitzplatz isch herrlich gsi: ändlich wieder mal es spiel vo nöchem chöne luege!
    - eusi stimmig hani au nöd schlächt gfunde, vor allem wänn mer's mit em andere eggä verglicht (d'fans händ sich döt wohl au ihrem team ahpasst....)
    - sie händ sogar 1 ec-grätli (wo's mitenand für all kasse teiled)

    isch nöd de schnyder da amigs dra cho?
    ich han en hüt guet gfunde!

    Zitat von esposito77


    c1 und c2 sind natürlich no einiges besser als die hinder em goal, hald eifach chli tüürer. ich bin 1x im c2 zimli wiit obe gsi und det isch d sicht iiwandfrei und bisch nöcher bi euse fans!
    vill spass!

    thx, nimmt mich wunder wie d'stimmig amne uswärtsspiel isch. bin scho sooo lang nüme uswärts go luege...
    d'stimmig sött ja (anschienend) uswärts besser sie als dihei & rappi isch ja no i de nöchi, d.h. ich nimm mal ah, dass es paar vo eus döt ha wird.

    Zitat von snowcat

    und scho wür er wieder vor gricht gha und wieder en juristsiche chrampf drehe und prompt wieder recht übercho...eso mensche funktioniered halt eifach eso. dumm isch nume, dass euses rechtssystem so öppis überhaupt zuelaht. :warnix:

    gruess roli c.

    hät hüt dezue en interessante artikel i de nzz (glaubs s.23), aber han en leider nöd online gfunde. (muen mal luege, ob das was wird, wänn ich de fotografierä)
    gaht um david (sion) gäge goliath (uefa) & dass sich ebe beid as rächt halte müend...

    Zitat von esposito77


    d sitzplätz hinder de chiste sind nöd leid, eifach nöd ersti reihe, det häsch zwar super "beinfreiheit", aber häsch s gländer vorem gsicht! am beste nimmsch 3-4 reihe!

    vielä dank!
    wänn ich mir de sitzplan ahluege, dänn würi wohl is c1 oder c2 go hocke: gilted das döt au? (sorry, hetti au vorher chöne mache...)

    das isch doch d'retourkutsche vom zöiggli, will ihr da so schlächt über ihn gredet händ!
    Er schriebt scheisse im quadrat, chunt defür viel z'viel chole über & gröhlt sich einä ab, wänn er nachher da d'kommentär liest...

    das Problem ist halt auch, dass momentan nichts brauchbares auf dem CH-Markt vorhanden ist, daher wohl die Forderung nach Ausländern. Die könnten, bei entspr. Leistung der ganzen Mannschaft einen Schub geben (oder einfach im Nichts untertauchen).

    Was ich mich frage: diverse andere Mannschaften holen mir nichts, dir nichts einen Ersatz Ausländer, der einschlägt & wir? Wir träumen & ärgern uns weiter :kotz:

    Segi wird genau nichts dazu beisteuern: er geht unter mit der Mannschaft & er kommt mit der Mannschaft hoch (wobei ich daran in dieser Saison stark zweifle)

    Meiner Meinung nach stimmt zu vieles nicht! Von hinten findet kein geordneter Aufbau statt & wenn man fast nie vor's Tor kommt, kann man keine Chancen kreieren und somit keine Tore schiessen...
    Trainieren wir zu hart für unsere Pussy Cats oder wie dürfen wir diese Schmusekätzchen nun nennen?
    Die sollen mal in sich gehen, den Knoten im Finger lösen, damit sie ihn nachher endlich rausnehmen können!!!

    also mis highlight isch hüt gsi, wo de nsw ufe cho isch, wäg em junge herr vor mir (wo so luuut de fabioo ahgmacht hät, dass wohl de ganz sektor no doofer als suscht glueget hät)

    drum am beschtä de hütig abig: ertrinke, drüber schlafe, vergässe & wieter gahts....

    Ich habe gemeint, dass sie gegen Bern probleme mit dem zeugs hatten & drum nur bar bezahlt werden konnte... (bin aber ned 100% sicher)
    Meine Saisonkarte konnte ich auch mit Karte bezahlen (an der Siewerdtstrasse)

    das macht mich no stutziger (au wänn ich verstahn, dass mer hützutag niemerem dörf es "bruefsverbot" uf erleggä, au wänn de sicher en andere job chönt mache)

    http://www.football.ch/sfl/cm/Statuten_d%2006-09.pdf (ok, isch us em 2008, evtl. gäbts no neueri?)

    Artikel 13 – Pflichten der Mitglieder
    Die Mitglieder haben insbesondere folgende Pflichten:
    a) die Treuepflicht gegenüber der SFL, was namentlich bedeutet, dass sie jegliches
    Verhalten vermeiden müssen, welches den Interessen der SFL schadet;
    b) mittels internen Reglementen oder durch Vertrag dafür zu sorgen, dass ihre Mitglieder,
    Spieler, Trainer und alle Personen, die eine Funktion im Klub ausüben,
    sich den Statuten, Reglementen und Entscheiden der zuständigen Organe der
    FIFA, der UEFA, des SFV und der SFL unterwerfen; Sie sind ebenfalls verpflichtet,
    an den von der SFL, des SFV und der UEFA organisierten Wettbewerben teilzunehmen.
    c) in ihre Statuten eine Bestimmung aufzunehmen, die vorsieht, dass alle schiedsgerichtsfähigen
    Streitigkeiten, die aus der Anwendung der Statuten, Reglemente
    oder Entscheide der FIFA, der UEFA, des SFV und der SFL, die mit der SFL oder
    zwischen Klubs der SFL entstehen, einem zu diesem Zweck bestellten Schiedsgericht
    unterbreitet werden müssen


    ach ja, de findi geil:
    f) ein permanentes Sekretariat mit Telefax-Gerät zu unterhalten sowie ein Postfach einzurichten, dessen tägliche Leerung jeweils von Montag bis Samstag zu gewährleisten ist;

    wieso dörfeds dänn spieler "läbenslang" sperrä? (i de amateurlige)
    -> sion chan ja i de alternativ liga mitspielä!

    de cc verdient ja sie's gäld nöd mit em fuessball: dänn dörfeds ihn doch au sperrä :geil:

    was ich nöd würklich kapierä: wo isch de underschied vom sfv zu de sogenannte "gschlossene" lige?
    -> suscht chönt ich doch sicher über de teich flüge & döt d'eneitschel verklage, will sie mich nöd mitspielä lönd...

    ich weiss scho, warum ich nöd jurischt worde bin... (obwohls sicher mega interessanti gebiet gäbti)

    Zitat von snowcat

    und scho wür er wieder vor gricht gha und wieder en juristsiche chrampf drehe und prompt wieder recht übercho...eso mensche funktioniered halt eifach eso. dumm isch nume, dass euses rechtssystem so öppis überhaupt zuelaht. :warnix:

    gruess roli c.

    bis zu derä ussag hani dir öppe chöne biestimmä, aber wieso söll er dänn wieder vor gricht rächt übercho?
    sfv, etc sind doch "freiwilligi verbänd" -> entweder öpper wett mitmache & dänn halted er sich dra, oder er wett ebä nöd mitmache...
    was bringts sion, wänns gäld über chömed & nüme dörfed mitspiele? (bezieht sich mal i 1. linie uf de sfv, nöd euro league)


    -> wasi meine: de sfv muen doch nöd jedä mitspielä lah (wo sich nöd a d'reglä halted) oder scho?
    dänn chönted doch die "läbeslang gsperrte" spieler & funktionär sicher au a d'gricht wände & wieder mitspielä.... (so fäll, wo zbsp en schiri abeghackt händ oder ähnlichi kacke "verbroche" händ)

    locker neh:
    - spieler müend zerscht die neue sache vom assi- & trainer umsetzä "lernä" (automatisme)
    - tambellini hät scho paar punkt gmacht & zeiged, dass er öppis chan
    - blindi & gobbi & breitb. dörfted vo mir us au bitz meh zeige, aber au das jahr wird d'meischterschaft nöd i de erschte spiel entschiedä...

    aber d'quali chönt wenigstens e gueti stimmig i de mannschaft mache & gwüsses (sälbst-)vertraue geh, wänns eim laufe wür; im gägesatz zu eusem start.

    drum hoff ich, dass mal ändlich denä vorne de chnopf ufgaht & mir paar goal schüssed!

    Zitat von Gysino

    teleclub isch gschuld. s'schlächtischte pay tv wältwiit, e einzigi schand.

    aber wenigstens holeds die schlächt überträgigsqualität wieder mit de guetä reporter use! :gruebel:

    Zitat von Thomi

    haha Ralf, bischen glatte Siech ;) de abbonier ich ebe genau nöd bevor ich nöd weiss wie zueverlässig er isch, deshalb ja au mini Frag da ine ;))
    für zum guinea pig spiele ischer mir dütlich ztür! zuedem han ich ja NFL uf espn-hd...es wär eifach geil wänn ich all spiel vo dä chargers chönt luege drum hett ich en team-pass gno.....dä so. überträgeds SD @ NE uf espn-hd ;))

    gruess
    thomi

    ach so: han ebe gmeint, dass du z.bsp. im usland (oder imne hotel) wettsch 1 spiel luege & drum frögsch...
    für de teampass isch klar, für de pries würi au nöd wellä versuechskaninchen spielä!
    ...aber am Simms sini Antwort tönt ja vielversprächend!