Beiträge von larlf

Zitat von Eggi

Gladbach und Berlin zu vergleichen sagt schon alles aus...

Es geht ja nicht darum, ob Gladbach mehr Geld hat als Berlin oder nicht, es geht darum:
    dass keiner der beiden Klubs einen Spieler halten kann, wenn ein Grossklub ruft! Weder vom sportlichen noch vom finanziellen...

aber ich wünsche Dir trotzdem viel Spass & viele Punkte gegen BxB & schlacke...

Gladbach ist halt aktuell kein Klub, der die besten Spieler halten kann und somit haben sie solche Probleme.
    Zusätzlich zu den Abgängen kommt noch ein internationaler Wettbewerb dazu, was es für ein "knappes Kader" (an Spitzenspielern) auch nicht einfacher macht...

Deshalb und weil es die Geschichte schon mal gezeigt hat: Liebe Grüsse aus Berlin!!! gehe ich davon aus, dass Gladbach im nächsten Jahr nicht über einen Mittelfeldplatz herauskommen wird...

Wetten nehme ich gerne per PN an :suff:

JA: die Bayern waren schwach! Was meiner Meinung an den absolut untersten Gegnern in der Vorbereitung lag, man kann nicht nur gegen schwache spielen und dann gegen einen (diesjährigen) Mitfavoriten meinen man könne mithalten!

Logisch hat Gladbach gut gespielt, aber was gibt es besseres wenn einem der Gegner mit dem frühen geschenkten 1-0 in die Karten spielt und man dann im eigenen Stadion auf Konter spielen kann?
    Das 2-0 war genauso ein Geschenk, das man (wie Du richtig sagst) halt noch verwerten muss...

Dass der Rasen scheisse war, das sieht wohl jeder so, aber das hat weder was mit dem 1-0 noch was mit der schlechten Leistung von Bayern zu tun!

Geniess einfach dieses Jahr und freue dich über den Sieg, weil im nächsten siehts bei euch wieder gaaaanz anders aus...

naja, wer sich gäge gladbach die erschte 2 sälber inehaut, de isch sälber schuld & gäge die def. perfekt usgrichteti kontermannschaft uf verlorenem poschte...

sini taktik isch dank de dummheit vo bayern voll ufgange...

thx, will bim andere staht ebe au das:

"Ist Zattoo Internet TV blockiert?
    Ja, Zattoo TV über SwissVPN ist seit 1.2.2008 blockiert. Für Fragen kontaktieren Sie bitte Zattoo direkt (Kontakt siehe Medienmitteilung)."

-> bi vpnswiss demfall nöd?

du häsch ihn geschter nöd gseh spielä..., hät einige krassi Fehlpäss debie gha, aber döt hät er sich as Niveau vo de andere ahpasst. Vor allem im 3te Drittel isch (trotz de Goal) vo GCK nüme viel cho.

Sami El Assaoui hät mir genauso wie de Wolf guet gfalle!

Naja, gestern auf der KEK, da hat wohl keiner Akzente setzen können: war wohl mit dem Spiel in der Halle zu vergleichen.
    Trauerspiel vom feinsten und einige Junge von GCK spielen bei 0-0 auf Show, das hab ich ned ganz verstanden!

Aber hatte (für mein schlechtes Auge) trotzdem 2-3 dabei, auf die wir in Zukunft setzen könnten:
    Nr. 48 war zbsp nicht verletzt und könnte ins Beuteschema vom Eggi passen...

danke für de Link Reto :mrgreen:
    (hmmm, han falsch gläse & gmeint, es segi swisscom vpn. aber swiss vpn wirdi wohl teschte, choschtet ja (fascht) nüt...)

aber das tönt würklich interessant, mueni au grad go sueche...

Solange es nur an der Kondition fehlt und er sonst im Training keine Rückschläge erhält, wäre es wenigstens eine gute Verpflichtung für die nächste Saison. Schliesslich brauchen wir gute Leute, wenn wir den Titel verteidigen möchten!

Zitat von snowcat

...
    und schön simmer nonig so wit wie die us niederhasli, wo kein einzige transfererlös reinvestiere chönt, sondern alli chole zum schulde zalle und de betrieb ufrecht erhalte bruched.
    gruess roli c.

wart nur, bis mir im summer de jv für 30mio verchaufed! cc & de illegal segid sich scho jetzt am überbüüte...

weisch thomi, für mich nur scho die ganz www-wält und de pc sälber e riesä entdeckigstour :wow:
    Reto: thx für s'agebot, han mal 30 tag rs gmacht, das langed mal vorläufig.

nei, im ernst:
    han nur was für mini 4 tag hdd-resetting im usland gsuecht, damit ich i gwüsse zueständ nöd no muen änglisch verstah :suff:

suscht bini mit live-sport und dokus und mim familiy-/arbeits- & (demnächst wieder) schuel-läbe gnueg usglaschtet, da bruchi die neuä seriä nöd au no: suscht hani dänn öppe gar kei schlaf meh :sad:

cool, thx für die vielä vorschläg!

wäge usenext: anschienend funktionierts gar nöd schlächt! dörfsch glaubs nur nöd mit em interne downloder abelade...
    min brüeder hät kei problem all sini movies & us-seriä demit z'lade! ...bi mir hörts meischtens nach 90-95% uf & de rescht fehlt :(

rs & jdownloader findi fein:
    würklich genau das, woni im momänt grad gsuecht han! (das wird sicher luschtig, mit "rtl samstag nacht" und paar andere, alte seriä :)

myvideo isch aber uf de 1. blick au nur stream, oder nöd?
    mis "problem" isch ebe, dass ich im usland wett döitsches tv oder seriä luege und dänn funktioniered gwüssi streams ebe leider nüme.

"rs & serienjunkies & jdownloader"-kombi hani jetzt doch no kappiert (mängisch isch d'leitig bitz länger) und es schient jetzt fliessig abez'lade...
    sogar de mit em pw funktionier (zumindest bi "alle unter einem dach" :-))

thx, thomi!
    da bini vorher druf gsi, die händ links uf rapidshare, netload, etc :(

bi rapidshare chasch nöd parallel abelade, wännd kein account häsch & muesch öppe 5 mal klicke, bis mal zum download chunsch.
    zudem sind dänn d'episode no gsplitted, sprich muesch pro episode öppe 3 files abelade: da bini mit zeichnä schnäller :warnix:

han no en usenext account, aber die händ leider nöd soo viel alti seriä