Beiträge von larlf

    mach doch mit: chasch ja wie ich & jetzt scho die meischte Tipp abgeh... (will ich's ebe meischtens au wür vergässe)
    dänn stiegt evtl. mini Chance, dass es doch no einä git, wo no schlächter isch als ich :winke: (ich glaub zwar nüme dra, aber mer söll d'Hoffnig ja nie ufgeh)

    naja, aber es bringt au nöd viel, wännd nachher wieder nah lasch: es staht ja döt scho 3-3...
    schlussändlich isch wohl wichtig, dass d'spiel gwünsch & 3 pt holsch: nachher fröged niemer meh, wie mer die pünkt gholt hät.

    hoffe mer mal uf s'letschte drittel in lugaNO!

    easy, händ ja geschter gseh, dass es nöd viel brucht, zum es spiel no chehrä! (oder wenigstens fascht)
    das chunt hüt scho guet!!!

    verstahn ich da öppis falsch oder isch das suscht amigs saisonrekord bi de nordafrikaner une?
    "Beträchtlicher Zuschaueraufmarsch heute in der Resega, 5'444 Personen haben sich von der Tessiner Hitze ins Stadion locken lassen"

    Zitat von Supreme

    Absolut. Fan-Artikel, darum ist es ja auch nicht so einfach das so abzuhacken. Würde dem Junior ja gerne ein Hoodie schenken. Vielleicht lässt sich ja das Grosi überreden. :)


    lol: grosi, götti, gotti und im schlimmschte fall no s'eigne sparschwein: für öppis sind doch die da :mrgreen:

    Zitat von Martin

    Gfalltmer au ganz guet, s'Poloshirt mitem alte leu und s'Retro Hoodie. Aber was dä Priis abelangt händs eifach eine a dä Waffle. 69.- (!) für es Poloshirt isch nöd ganz bache...

    ich weiss nöd, was ihr all wäg de priesä händ!

    ich bin ja au nöd deh, wo sich s'tüürschte muen chaufe, aber wännd irgend es doofs marke poloshirt chaufsch zahlsch locker 80-100.- (oder sogar no meh!)
    d.h. wänn d'qualität stimmt, dänn isch s'Z polo scho (fascht) günschtig...

    s'gliche gilt auf für hoodies. huerä chleider sind nüme so günschtig wie früener

    hmmmm, das sind aber luschtigi: wieso gänd die mir uf de Gschäftstell es "Exklusiv für Saisonkarten Besitzer" Bstellformular, wänn döt druf staht "Spezialpreise gültig bis Ende Juni 2011"?!?

    Zitat von Ali Bengali

    rechnete eigentlich mit Dünnpfiff - nun muss ich aber sagen, nicht schlecht, bin positiv überrascht da hat es das eine oder andere gepflegte Teil dabei.

    Weiter so.

    mir gfalled vor allem d'Retro Sache!
    ...d'Hoodies findi au ok. So gseh scho en grosse Schritt fürschi.

    de nöchst: "Rückkehr in die NHL: Park wechselt zu Pittsburgh

    Der in Südkorea geborene Amerikaner unterschrieb mit den Pittsburgh Penguins einen Zweiwegvertrag für eine Saison.
    In der vergangenen Saison erzielte Park, der 2004/2005 bereits eine Saison in der Schweiz (SCL Tigers) gespielt hatte, in 50 Partien 37 Punkte. (Si)"

    Quelle: blick.ch

    (au) ich tippe druf, dass de herr nöchst jahr nüme bi xamax isch...

    isch doch nöd luschtig: e mannschaft (wo all würklich nur wäg em gäld döt sind), ohni zueschauer & ohni stadion.
    da hät er i sinere heimat doch bestimmt meh fründe...

    han vorallem müeh gha, mit em umdänke vo de stürig: d.h. wänn d'siete gwächslet händ, hani glaubs au "andersch" müese schüüsse...

    vor allem drum hani nhl11 nöd gross gspielt, wahrsch chönt mer das nöimed iestelle. aber irgendwie hani döt sowieso "überdruss" a nhl gha, will ich x-saisons nachenand duregspielt han...

    mal luege, git momentan au no anderi spiel wo (für mich) interessant wäred :geil:

    aber kinetic isch nöd au no verlangt, oder scho? (hani au nonig, lohnt sich das?)

    ok, vielä dank für eui Hilf!!! (mal luege, evtl. findi ja doch no über x Eggä use, wo er gspielt hät: isch i minere Chindheit en Nachbar vo mir gsi & ich han gmeint, er heg damals als "Profi" gspielt...)

    Zitat von Thomi

    blablabla :roll:
    und mir sind nie meister worde.....
    ich chan das ewige "frühner isch alles besser gsii" nüme ghöre!
    wänns dir hüt kei freud meh macht gang halt go Hornusse luege, das spielets bestimmt no wie vor 100'000 Jahr !! und erstno ohni Maskottli from hell....
    pffffffffffffffffff..................... :kotz:

    also bi dem mueni am Edgar rächt geh: "trotzdem anfeuerung und gesang ohne ende, ohne pfiffe" (& mit em gesang ohne ende isch nöd s'monotone ändlos liedli gmeint :wink: )
    aber wänn sich hüt öpper a de werbig im spitzesport stört, dänn frögi mi scho, ob er am rächte ort isch... (über de Beni & s'Plüschtier müemer nöd redä: wer nöd will, de söll use gah...)

    es isch öppe ziet, dass d'Saison afangt, dänn isch ändlich s'Summerloch verbie & mir chönd über s'gleischtetä uf em Iis redä :geil: