Beiträge von larlf

    De Segi hät min Respäkt, wänn er iegseht, dass es Ziet zum abträtte isch. Sorry, er hät guets gleischtet, das isch unbestrittä!
    Minere Meinig nah muen en Captain d'Mannschaft au chöne weckä/mitriessä, wänns dere nöd lauft & das isch er nöd: er passt sich de andere Leischtige ah...

    Zudem verstahn ich sini Ussag nöd würklich: "Vielleicht sollte man in Zürich auch die Erwartungshaltung relativieren."
    Nur will zviel Spieler uf em Iis umegurked, wo ihri Leischtig nöd bringed??? Wie wärs, wänn er und anderi mal de Finger ändlich würed useneh und statt (probiere) z'dänke, eifach mal die Schiebe versänked?

    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/W…/story/25426586

    Zitat von ZSKA

    Die bauen ein zweites Standbein auf. Eine Klinik die verletzte Sportler wieder aufbaut. Maurer und Breitbach sind dabei die Versuchskanninchen.

    ja, aber dänn würeds gschieder paar gueti Trinker go hole & wie Bern paar Rest. ufmache :suff:

    Das git au gnueg ztue: jetzt wo's schneit :shock:

    Bitz komisch find ich d'Begründig für de Maurer: "Er isch gross."
    Isch das alles oder chan er au öppis?

    Aber gueti Frage:
    nämlich all die wo da ine au immer wieder ufchömed....

    wer weiss a was es alles lieht, dass er momentan nonig so spielt wie vor de verletzig?

    was ich mir no guet chönt vorstelle:
    dass er s'C halt soo ernscht & wichtig nimmt, dass er quasi zviel versuecht alles richtig z'mache und de andere immer und überall z'hälfe und drum zwenig ziet für sich sälber nimmt? (wo er jetzt halt wür bruche, zum wieder zu alter stärke zrugg cho)

    Zitat von virus


    au wänn jetzt geili stimmig isch, gfallt mir das. suscht chani dä match ja grad dihei vor em fernseh luege. aber es isch scho nöd nur das, wo eim immer wieder an match zieh laht.

    gaht mir au so wie dir: d'Stimmig vo anno dazumals hät eim eifach müese packe!

    Nur: wänn hämmer hüt no so e Stimmig i de Halle?
    Früeschtens ab de PO-HF Spiel und au nur, wänn uf em Iis öppis lauft. Irgendwie bestätigt mir das, dass au Mode-/Cüplifans chönd lärme mache, wänns es d'Spielsituation "erlaubt" und d'Stimmig ebe nöd nur vo de hütige HC-Fans abhängig isch...

    D'Frag isch au: wer sind die sogen. Mode-/Cüplifans wo nur i de PO chömed?
    Wänns söttig sind, wo eifach nur no sehr wenig Ziet händ oder us andere (Fusions-)Gründ nüme regelmässig chömed, dänn verstönd au die öppis vom Hockey und sind mit Herzbluet debie! Klar häts au die debie, wo eim immer erfreued: "Du, wieso pfiefft de Schiri jetzt?"

    Aber mir isch die Mischig eigentlich lieber, als wänns nur no d'HC-Fans hett, wo (wänns nöd so toll lauft) nur ihres Endlosloop-Liedli trälleret. Dänn hani halt mal lieber totestilli i de Halle...

    Zitat von snowcat

    es git au sit öppe 2-3 jahr kein schönere, bessere und erfolgrichere!

    gruess roli c.

    das stimmt scho, aber irgendwänn isch es def. nüme lushtig, wännd i jedem spiel nur zueluege chasch, wie barca de ball i de eigne reihe zirkuliere laht und de gägner so ziemlich gar kein sack gseht!
    es isch fuessball vom allerfeinsten und glich merked nur gaaanz wenig, dass barca zeigt, wie eifach fuessball eigentlich wär!

    -> viel laufe, gnaui/churzi päss & fertig isch s'erfolgsrezept... aber bi eus wett jede junior & jede aktiv es zuckerpässli über 200m spiele, statt eifach dem wo grad näbeddra staht. (ok, was de erfolg vo barca natürlich no möglich macht: jede spieler isch au fähig, zum mal es dribbling mache oder en überraschende pass, wänn de gägner de zu 95% gspielte churzpass erwartet...)

    Zitat von snowcat

    die zuschauerzahlen in der neuzeit stiegen überall mit den neuen stadien und mit der gleichzeitig wachsenden und sich organisierenden fankultur/kurven. diese haben einen nicht unwesentlichen anteil am heutigen schnitt. das ist fact, ob man das wahrhaben will oder nicht!

    dein statement "Früher waren die Stadien auch voll ohne Kurven in dem Sinne" ist reines wunschdenken oder halt ein etwas verklärter blick in die "früher-war-eh-alles-besser-vergangenheit". :wink:

    gruess roli c.

    Es geht ja nicht darum, ob früher oder heute besser war: jede Zeit hat seine Vor- & Nachteile...
    Ich bin der Meinung, dass sich die Kurven halt massivst "überschätzen" und das Gefühl haben: ohne sie ist niemand im Stadion und ohne sie ist keine Stimmung im Stadion. Und das stimmt halt einfach nicht!

    Dass die Stadien jetzt wo sie neu sind mehr Zuschauer anlocken ist fast logisch, zumal auch in den letzten Jahren der Frauen Anteil bei den Besuchern massivst zugenommen hat! Und mit den Frauen sind auch (noch mehr) Familien in die Stadien gekommen.
    D.h. auch wenn es 200-500 Leute mehr in der Kurve hat, die sind noch lange nicht alleine für den höheren Zusch.schnitt verantwortlich! (aber sie meinen es wohl...)

    Zitat von Reto

    de Goalie chönnt em d'Schiibe locker mit em Schtock wegwüsche ;o)

    das probiert er doch vor de chischte au:
    d.h. bevor er s'goal macht, bewegt de goalie de schtock & dänn zieht er rächts übere & de goalie staht (oder lieht) im schilf...

    ich chan die chischte nöd gnueg ahluege, findi eifach nur geil! vielne andere wür d'schiebe irgendwohi wegspringe, wänns das imne spiel probiered...

    Wie heissts so schön? Wänn nöd jetzt, wänn dänn???

    Ich finds ebe au "luschtig", dass es heisst: Pyro = Fankultur!
    D.h. wänns kei Pyro meh git, dänn isch die jetzig Fankultur gstorbe (sotig Ussage häts z.Teil i de Kommentär bi de online Ziitige)

    Ääähm, wieso chan mer dänn im Hockey ohni Pyro läbe? Sind ja sicher nöd 100% anderi Lüüt als bim Fuessball...

    Für mich gaht d'Fankultur i d'Richtig:
    - de Verein immer & überalle Understütze & zwar mit Plakat, Choreo & sinere Stimm & nöd z'vergässe: mit GÄLD!

    mini Meinig:
    ich finds cool, wänns e mega Choreo git, mit riesige Plakat etc.
    Vo mir us dörfs au mängisch Pyro dezue ha, aber die sölled dänn mitere Spezialbewilligung amne Ort abbränt werde, wo niemer gföhrdet wird.
    Aber Pyro bruchts sicher nöd a jedem Spiel!

    Zitat von gringo


    Zum Teil hät de Widmer rächt. Wobi wie eine vo de Kommetatore richtig schriibt, profitiert de Klub scho au massiv vo de Infrastruktur, wo d'Stadt parat stellt.

    Han weder es Spiel im Liechtathletikstadion gseh, no de Kommentar gläse, drum:
    welli Infrastruktur?

    Das Stadion wo scho lang sött stah & wahrsch. nie baut wird?
    Isch doch wie im Hockey: solang mer so es Teil miete muen und nüt am Catering verdient, solang chasch nöd würklich Gäld verdienä.

    ricardo sei dank häts vor em Stadion so ziemlich kei Tickets gha.
    defür häts einigi gha, wo gfälschti Tickets kauft händ! ich nimm mal ah, dass das au via ricardo gsi isch und nöd vor em Stadion... (hät villicht 5-10 prof. Händler gha, wo 200.- bis 300.- verlangt händ. Pries & Risiko isch mir dänn aber z'höch gsi...)