Beiträge von larlf

    bi dem Gägner würs für mich nur eis geh:
    Tickets in München chaufe & döt go luege!

    Chostet wohl glich viel, Ticket & Fahrt, wie wännd da es Ticket chaufsch & chasch de Match imne herrliche Fuessball Stadion go ahluege...

    es gaht, du muesch doch:
    - copy/paste chöne
    - zuegang zu Forene beschaffe & mitläse chöne (verstah nöd, läse langed)
    - dänn das als din eigne Quatsch ufschalte & all Jahr s'gliche schriebä & zwar so, dass es immer denah tönt, als ob mer ja genau das vorusgseh hät!

    ich finde, das isch doch scho öppis :roll:

    Zitat von Draft

    Leeeeck mich, so öppis hani ja no gar nie erläbt! Ein Stand mit Bier und ein Mitarbeiter dine.
    D'Fanarbeiter händ dänn de Lade übernoh und gschmisse. Und hineusse händ sich d'Fans um Würscht und de Grill kümmered.
    Würscht händs mit ere Wasserrohrzange kehrt. Unglaublich die wälsche.

    Somit han ich de Fuessball für die Saison wieder gha. Ab sofort regiert wieder König Ishockey

    also de Blick zeiged, wie mer das Ganze chan positiv ahluege:

    "Vieles ist professioneller geworden in der Romandie: Die Einganskontrollen sind automatisiert, auf der Tribüne steht ein VIP-Bereich und die Supporter kaufen sich die neuen Trikots im Fanshop. Man spürt den Aufschwung förmlich, Lausanne ist fit für die erste Liga – und eine Bereicherung."
    :nick:

    Zitat von snowcat


    jetzt isch de fischer s'erscht mal richtig gfordert i sinere trainerkarriere. nöd vergässe, au wänn er scho 45-i isch, au er isch en neuling und muess no einiges lerne. jetzt mues/chan er zeige ob er s'züg hät en guete/grosse trainer z'werde oder ob sini zuekunft bi u-21 mannschafte lieht!

    ganz klar: wänn er nöd die Spielerkarriere gmacht hett, dänn wär er niemals Trainer vonere 1.Mannschaft!
    minere Meinig nah halt eifach kein Trainer vomne Profi-Team.... wohl sicher en guete Assistänt, aber nöd als Haupttrainer vo "Profis"...

    aber er hät ja jetzt d'Möglichkeit mini Meinig z'bestrafe, indem er d'Mannschaft würklich wach rüttled.

    macht de fcz einä uf gc vo letscht saison? ;)
    minere Meinig nah, müend die Herrä ziemlich schnäll mal verwache & de Finger use neh, suscht chömeds grossi Problem über:
    momentan chönds sich ja no mit "super tolle Reaktione" i de CL-Quali rettä, aber das wird bald verbie sie.

    weiss nöd, han nur per mail ahgfröget: wirds nöchst wuche wüsse...

    interessant isch: "Die Plätze sind nicht fest zugeteilt, wir garantieren jedoch zu jeder Zeit einen Parkplatz."

    isch es hammer goal, aber als "Typ" enttüscht er mich momentan gewaltig!
    A de Copa hät er au nöd überzügt... mal hoffe, dass er nöd en "ewige Balotelli" wird & sini Iestellig nochli änderet.

    Han Antwort übercho: für 150.- / Monat chan mer en PP Mietä...

    muen mal luege wie das gnau gaht, wänn ja s'Parkhuus nöd 24h lang offe isch?
    wirds nöchst Wuche gseh...

    Vielä Dank!

    Schad, han eigentlich scho an Dauermieter dänkt, will ich ab nöchst Wuche grad näbeddra schaffe wird & döt isch es anschienend au nöd eifach en PP überz'cho.

    Weiss evtl. öpper bi wem mer chan en Parkplatz mietä & wieviel das im Mässeparkhuus monatlich choschtet?

    stönd nur d'Stundepriese döt & dass Amag de Betrieber isch...

    das (lieber 5.liga....) werdet sich wohl die verbliebenä Fans demnächst au säge!

    jedi Wett, dass das Stadion bald kei eigni Fans meh drin hät, egal ob er gratis Tickets verteilt oder nöd...

    Hehehe, wo er rächt hät, hät er rächt!

    Die dänked doch all nur da dra, was für tolli Spieler sie sind, wänns d'Quali würed schaffe...
    Nur händs vergässe, dass mer dezue no Fuessball spielä sött & sich bitz im Schiewerfer sünnelä kei Erfolg bringt.