Beiträge von larlf

    ich probiers mal uf dem Weg: hüt gönd ja sicher paar i d'Halle.

    Chan mir öpper säge, wieviel de original Priis isch? (Steh- & Sitzplatz)

    Vielä Dank! (ah ja, falls öpper no dringend sött Tickets los werde: ich schaffe grad näbed em Mässeparkhuus ;)

    Zitat von Edgar


    die haben def. den besseren Trainer, der ein TEAM spielen lässt und alle ziehen
    mit, spätestens seit die wichsers weg sind

    da isch halt d'Frag, ob mer us dere Versammlig vo altgedientä no chan es Team forme, wo die Bezeichnig au verdient?
    Wo jedä für de ander kämpft & Fehler usbüglet...

    (ok, das würi momentan au nöd mache, de anderi ihri Fehler usbügle: suscht bisch nöchst Jahr no uf em Iis :galgen: )

    klar, mir füered als einzigi Mannschaft de Leischtigslohn ie, mit emne maximum vo öppe 20k als Jahres-Fixlohn, de Rest Punkte und vor allem Goal-Prämie, da händ d'Verteidiger sicher freud.
    Zuesätzlich würed wohl ändlich all junge Talänt & all andere CH-Nati-Spieler zu eus cho, die schiesst de aktuell höch Lohn nämlich au ah, die hetted viel lieber meh Konkurrenz und weniger Lohn.

    dass viel überbezahlt sind, strieted wohl niemer ab. aber das isch halt wänn s'Ahgebot so chli isch, dass sich de Märt dänn hochschaukled & zviel zahlt.
    -> Mer spricht dänn au vonere Iishockey-Blase oder isch das doch die wänn mer zviel Bier trunke hät? :suff:

    ich bin halt au eine, wo überall ineklickt & no viel schlimmer: fascht überall min Sänf dezue geh muen :nick:

    drum isch es viiiiel eifacher, wänn mer nur i 1 fred klicke muen: vo mir us würed 2 lange (nöd-hockey & hockey)

    Zitat von Caro

    hät doch nüt mit däm ztue. aber wänns um kinderhobbies gaht (wogäge ja au nüt izwände isch), chamers doch würkli in smalltalk-bereich tue :roll:

    logisch: häsch ja au rächt.

    (ich han am afang (vo de chinderhobbies) ja au en fred gsuecht, wo's wür inepasse, aber nüt gschieders gfunde...)

    ähm, bim Quälix en Schritt vorwärts mache?

    Ok, nachher bisch sicher fit, aber als Spieler wür ich zerscht mal abwarte wie's döt wieter gaht:
    wänn de Erfolg nöd bald chunt, dänn isch au de Quälix bald mal wieder weg.

    ich lahn mi dänn überrasche, mir händ jetzt mal ski gholt & warted uf de schnee, aber i 2 wuche werdet mir sicher mal beides zum erschte mal (ski & iis) usprobiere.
    wahrschienlich isch es scho no bitz früeh, aber sie freut sich scho mega druf! (geschter isch mal de erscht "test-lauf" i de wohnig gsi: mit skischueh & stöck :)

    findi no fair: für glaubs total 88.- hämmer für sie ski, skischueh & stöck e ganzi saison lang (in züri) gmietet.

    d'Frag isch halt immer: chasch uf de Spieler verzichte oder wärs halt glich guet, wänn er spielt?
    beschts bsp. vo de BL isch de Neuer gsi, uf so öpper verzichtisch nöd freiwillig, au wänn er weg gaht...

    Sbornaja:
    thx, wür mi gern mälde! de Tipp mit em Glatt hani au nöd schlächt gfunde, döt gseht sie viel anderi Chind und es isch warm gnueg, für en erschte Versuech.
    Ich Tippe au druf, dass mir sie am Afang mehrheitlich "müend umeschiebe", das macht sicher viel Spass! (für die wo gschobe werdet)

    Zitat von Mushu


    Gange emal davo us, dass nöd grad die nächscht Denis Bielmann willsch züchte, sondern eifach nur e chli öppis neus mit de Tochter mache. De mit de Rutscherli isch so, vergiss die. Glöön und Pinguine sind da vill besser. Si chönt sich drah hebe, und du chasch es e chli ziäh.

    Erwart eifach nöd zvill, und hör uf, wännd merksch, dass es no zfrüeh isch. Sie verlüürt suscht jegliche Luscht a dem Seich.

    Mit drüü häts bie eus nöd würklich klappt. Mer händs dänn jedes Jahr 1-2 x wider probiert und mit föifi isch es scho rächt guet gange. Aber ebe; nöd mit de Zielsetzig, dass i d'NHL chömed, aber sie händ de Plausch dra.

    D'Chälti dörfsch nöd vergässe. Si beweged sich nöd e so vill und frühred dementsprächend. Eusne häts mit 4eri und 5i im Glattzentrum am Meischte de Spass gmacht. Frühre isch det nöd agseit gsi.

    Vill Vergnüege!

    vielä dank für din bericht!
    neinei, sie hät ja de vorteil, dass sie es meitli isch & mich somit (oder mit em sport) chum chan zum millionär mache :?:

    ähm, spass verbie (han de ironie button nonig gfunde):
    han z.bsp. bim adi noventa gseh, wie er sin damals 2-3 jährige sohn hät welle zum profi züchte & jede frei namittag mit ihm am trainiere gsi isch :spinneli:

    ich sälber han früener sooo viel freud am sport gha, dass mich niemer dezue hät müese überrede:
    wänn das bi ihre au so isch, dänn isch umso besser & au suscht dörf/söll sie das mache, wo ihre gfallt.
    (isch ihres läbe, nöd mis, ich begleite sie nur... )

    ic, i dem sinn häsch ja rächt: wen interessiered scho ski ränne, wänn mer im shirt chan am strand umelaufe?

    enjoy it & gruess us em (scho fascht) winter..., es sött ja bald mal ändlich au i de undere regione go schneie!

    cool, vielä dank!
    vor allem de tipp de rutscherli (oder ebe nöd) findi guet:
    han au gmeint, dass mir gschieder mit de richtige schueh afanged, als mit de rutscherli & das häsch du mir ("zum glück") bestätigt.

    naja, mal luege für was sie sich spöter dänn würklich begeistere wird: es hät glaubs gnueg zur uswahl (wo sie sich druf freut ;)

    rössli (pony riete) sind scho aktuell, ski fahre & schlittschueh probiere mer i dem winter und dänn gits sicher no paar sache im nöchste summer...

    btw. was mich scho lang interessiert:
    chasch in usa eigentlich über sat d'ch sänder au luege? (d.h. müesst ja eigentlich möglich sie, falls du d'sat-charte häsch & de sat. ahvisiert werde chan...)

    äähm, isch halt nöd so es thema wie suscht, aber ghört (für mich) irgendwie no am ehnschte da ine:
    vom läse her weiss ich, dass es da ine viel vätere ha muen, wo entweder sälber gspielt händ oder juniore händ wo spieled (oder beides).

    chönd ihr mir en tipp geh, ab wänn mer mit de chline ufs iis chan?

    d'tochter wird i 2 wuche 3 jahr alt und mir würed gern mal go schlittschueh fahre probiere.
    d'frag isch: isch das no z'früeh und chan sie scho mit normale usprobiere oder währed no d'rutscherli ahgseit?

    -> hälfe chömmer scho bim fahre lerne, das isch nöd s'problem (zumindest für die erschte schritt) und zudem gits ja au no kürs & d'pinguine zum umeschiebe...

    thx im vorus!

    Zitat von Gysino

    guets spiel gsi vo de isles. wieder schwach isch jedoch de streit gsi, gar kei gueti saison vo ihm. viel fehler, turnovers, schlächti entscheidige uf em iis. schad. siini beschte ziite sind wohl verbii.

    und fetts LOL de streit zum all-star game...sinder uf droge?

    sorry, aber wänn eine uf droge isch, dänn öpper wo seit: dass em Streit sini Ziet verbie isch, nur will er nachere lange Verletzig nöd grad wieder döt isch, wo er vorher gsi isch! häsch ja chum s'gfühl gha, dass er bi sim comeback grad wie de Crosby ieschlaht, oder scho? au wänns geschter es schlächts spiel vo ihm gsi isch...

    klar sind scho paar Spiel gspielt, aber döt wo die andere schlächt gspielt händ, hät er immer wieder sini Klass ufblitze lah, au wänns i de Ändabrächnig kein Sieg bracht hät...

    interessant findi, dass de nino für 2 gägeträffer "mitschuldig" isch, das wird bi eus i de medie niened erwähnt...

    Zitat von dantheman

    îsch scho usverchauft, häts no billet?

    ticketmaster???

    schrieb mir doch churz falls du interässe häsch:
    für 3'000.- würi dir es guets agebot mache und mini saison-charte abühte, also natürlich nur für hüt abig:
    wirsch gfötelet, tättowiert & chunsch e fuessfessle über, damit ich dich nach em match wieder finde :winke: