ach ja: hüt abig wär no GCK uf de KEK für all die, wo die zuekünftig Meischtermannschaft gseh wännd ![]()
...und als Tipp für die wo no nie uf de KEK gsi sind: es wird bestimmt chalt werde!
ach ja: hüt abig wär no GCK uf de KEK für all die, wo die zuekünftig Meischtermannschaft gseh wännd ![]()
...und als Tipp für die wo no nie uf de KEK gsi sind: es wird bestimmt chalt werde!
jaja, nur wills jetzt im B paar Spiel gwune händ & de Schrieberling luschtigi Idee hät, sind die lang nonig all A tauglich...
theor. könnten wir doch nen fetten pp hinstellen & dann von den fussballfans abzocken? ![]()
aber wahrsch. ist ja das auch bei uns so geregelt, dass niemand mit dem auto kommen darf...
das hani nöd so ernscht gmeint, das isch uf de Teil vom Artikel bezoge:
"Weiter sind weniger Parkplätze projektiert. Die Quartierverträglichkeit soll so angehoben werden."
Es isch sicher besser für s'Quartier, wänns z'wenig Parkplätz hät & all ume fahred und im Quartier (oder so nöch wie möglich) sueched... ![]()
Zitat von Simms
1. Hend das ja diversi anderi Teams probiert (Zug, Fribourg) und zwar ohni Erfolg. Wenn eine wottsch, wo würkli usesticht, denn spielt de ide NHL.
2. Mitem Sulo isch en absolute Glücksfall gsi, nämli, dasser gar nöd id NHL het welle, i sine beste Tage het de problemlos au imne NHL-Team chöne spiele. Dasmer nomal so Glück hend isch d Chance sehr sehr chli.
3. Wellem alte het de ZSC en Rentevertrag gäh? Sie hend ja bed (Nolan, Nylander) ein Monat testet, s Problem isch meh, dassmer nacher gfunde händ, dass gnueg guet sind. Aber erstens hends keim vo dem meh als 6 Mönet Vertrag gäh (drum chamer bim beschte Wille nöd vo Rentevertrag rede) und zweitens verstani eh nöd gnau, was das mit de Goaliediskussion z tue hät.
1. ich weiss nöd, ob scho all i de NHL sind, aber da d'Schwiiz für Goalie ja mittlerwiele bitz bekannt sie dörft (kei ahnig obs so isch, aber chönt ja sie), wär's ja evtl. es Sprungbrätt? (ok, isch au doof wänn eine nur 1-2 jahr cho wett...)
2. wänn mer nöd suecht, findet mer au keine...
3. ich han eigentlich gmeint: amne Räntner en Vertrag geh
wobie mir i de letschte Jahr au paar alti Manne im Team gha händ. au wänns nöd soo schlimm isch wie bi rappi oder lugaNO
ach ja, das wäg de "alte vo andere Verein überneh", hät nüt mit de Goalie ztue, aber mit Spielerbasar allgemein. da dörft mer ruhig au chli experimentierfreudiger sie...
nomal es stadion? mir händ doch scho viiiel z'viel neui!
zudem wännds sogar parkplätz mache? was söll de scheiss: gar kei parkplätz mache, dänn chömed all mit de öv & em velo oder z'fuess!!!
Zitat von Simms
Man bekommt auf nächste Saison sowieso keinen besseren.
wieso nöd?
Mir händ glaubs scho mal en Usländer im Goal gha und de händ die meischte au nöd sooo schlächt gfunde!
D.h. mer chönt ja au mal en "Vorrieter" sie und en Spieler im Usland sueche, statt nur die alte vo de andere Verein (oder us Übersee) mit emne Räntevertrag us z'rüschte...
ok, defür müesst mer no Fremdsprache chöne und je nachdem es chlises Risiko iegah, aber de Bob chönt ja sicher au hälfe bimne Goalie ieschätze ob er guet isch oder nöd...
Zitat von Champs-de-Mars
Häsch rächt mit dim Bricht, dä Canepa söll dä Giovi Marti entlah und dänn d'Kommunikation amene Spezialischt gäh. Aber ab dänn söll er dänn würklich sini Zürischnure zue hebä und sich max. 1x pro Monet mälde
ich glaube eher, dass s'Problem isch, dass de Canepa eifach immer sin Sänf dezue git!
Da chasch de bescht Mediäbeuftreit ha wo du wettsch:
solang de nöd gfröget wird, chan er au nöd hälfe... (aber ich dänke, dass er am Ursli gnueg hilft)
de vladi krutov jedefalls nöd (i de kommentär)
das isch ja de vorteil, wänn mer alt isch: mer vergisst so schnäll ![]()
wahrschinlich simmer jetzt halt au d'generation "früener isch alles besser gsi", aber ich mag mich eifach nöd dra erinnerä, dass mir döt au so monotoni ändlos liedli trällered händ!
a dem nerv ich mich ändlos, nöd dra, dass alti lieder nüme gsunge werdet... (aber evtl. müesst mer das de junge glich mal wieder zeige? villicht känned die das züügs gar nonig?)
Zitat von Simms12'000 Sitzplätze, wow
Wenn das 2015 steht, wäre ja wunderbar. Denke, das könnte auch den Zuschauerschnitt wieder deutlich in die Höhe treiben... Neues Stadion, evtl. doch auch mal Stimmung an Heimspielen (wobei ja nur Sitzplätze geplant sind), wenn dann noch sportlicher Erfolg kommt, könnte der ZSC vielleicht sogar endlich mal ohne die Hilfe von Onkel Walti durchkommen.
2015 wär hammer, das chönt ich evtl. sogar au no miterläbe ![]()
aber was das mit de Sitz- & Stehplätz und de Stimmig genau mit sich hät, verstahn ich nöd:
sorry, es isch (vo mir) immer wieder die glich Leiher: also ich han d'Stimmig i de alte Halle meischtens grandios gfunde, aber irgendwie mag ich mich gar nüme a d'Stehplätz erinnerä...
ich hans am letschte Spiel in Rappi wieder dörfe erläbe: solang d'Kurve uf s'Spielgscheh "iegaht" und nöd ihri 2 eländlangändlosmonotoni Liedli singed, dänn isch au Stimmig vorhande. Aber sobald (wie in Rappi ab em 2te Drittel) nur no monoton trällered wird, dänn isch das für mich teletubbies & nöd Fangesang!
ich bin defür, dass mir e Initiative mached: pro alti Fan-Liedli!!! (ab em HF chumi glaubs sälber mal übere & fange s'Buurebüebli ah, das isch eifach s'geilschte gsi, wänn e ganzi "Wannd" mitmacht!)
naja, ich bin ebe au einä, wo lieber mal amne Junior wür de Vorzug geh, als en tüüre Usländer chaufe, wo nöd viel meh bringt & d'Position über Jahre weg blockiert.
ABER, es git für mich min. 1 Usnahmesituation wo das vorgehä (en fertige Spieler chaufe) rächtfertiged und das isch sicher uf de Position vom Goalie und vor allem no dänn, wänn vorher e Legände uf dere Position gspielt hät!
Mer häts bi Bayern und bim Z gseh: en interne Nachwuchs wird immer mit dere Legände vergliche und so emne Verglich halted praktisch kein Junge stand.
vor allem hett ja dänn au de Favre i de BL kei Erfolg, wänn das alles nur danke em Bickel zstand cho wär...
bin de Meinig, dass de Favre gnueg über Fuessball verstaht, dass er au weiss, mit wellne Spieler er sie's System chan spielä lah und dementsprächend wird en Sportchef d'Ahwiesig vo ihm übercho!
macheds doch eifach wie Bayern: es Team mit de Ahsprüch vom Z hät halt nunmal eifach kei Ziet (& d'Fans kei Luscht) zum en Goalie ufbaue, also wird en fertige kauft!
...das hett eus evtl. mänge Ärger chöne erspare...
Zitat von Mushu
Würd mir aber überlegge, wie ich us dere Kommunikationsfalle usechume, wo doch hauptsächlich vom Chefe verursacht worde isch. En sinnvolle Transfer bi dem Team wär sicherlich en Medieschprächer/Kommunikationsbeuftreite.
gits doch scho bim fcz... oder wettsch en neuä?
aber er isch glaubs nur da, zum am ürsel z'säge was er besser nöd seit und was er säge dörf...
(ich nimm ah, de scheff redet eifach, wänn er scho mal dörf! ...gahn devo us, dass de huusdrache s'säge dihei hät ![]()
Zitat von LarryWas isch au los???
Wird Depression zunere Volkschranket?
losisch mal de input (drs3) wo vorher grad cho isch: wür meine, das mer gwüssi lüüt au als sehr ahfällig für de nocebo effekt chönt bezeichne...
aber das isch au nüt neus, söttig häts scho immer geh.
da isch de link dezue: http://pod.drs.ch/mp3/input/input_201111272100_10201674.mp3
Zitat von Larry
- I Survived Black Friday! Meine erste Erfahrung! Sind um 22 Uhr zu Walmart gefahren um uns das anzuschauen: Grausam! Mussten wild im Grünstreifen parken (!), drinnen tausende von Leuten die in endlosen Schlangen an den Kassen anstehen! Weihnachtseinkauf im Glatt ein Witz dagegen!Gruss aus SW Florida!
en bericht us de schwiiz:
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/kon…/story/10170354
tönt so, wie wänns bi eus es neus öpfel tel. git, aber für mich verständlich, i de aktuelle finanz. lag wo die meischte döt ha müend...
& damit mir no bim topic bliebed: #87 findi krass, wie er wieder zrugg cho isch und wieterhin fliessig punktet
was bringt uns der sc?
geld & evtl. müde/verletzte spieler, das können wir auch haben, wenn wir selber spielen.
biel - langnau interessiert auch sonst kein schwein, egal wann die spielen!
aber wenn in dieser zeit z.bsp paar derbies gespielt würden, dann brennen die hütten (au ohni pyro) und sc wäre ausserhalb daffos vergessen...
wenn, würde, wäre: es ist halt nicht so & der sc hat auch gewisse tradition, daher denke ich, dass es noch eine zeit lang so bleiben wird & wir weiterhin hier darüber herziehen dürfen.
Zitat von sloggi
aber, dass monnet und bärtschi (und ziegler und bastl usw.) nichts bringen, darf man schon sagen. die vernbauen auch anderen stammplätze.
klar spieleds momentan nöd toll, aber wer isch hämmer dänn, wo besser wär? ich glaubs nöd, dass mir öpper händ, suscht würed die bestimmt spiele....
Zitat von Mitsch 2006
gasch meini au nöd viel mätsch i de quali go luege, dass dir das glich isch...
mir uf allfäll nöd. und er isch en laufende wiederholigstäter, wo die guete fase immer chürzer werded...
a b s c h i e b e
es bitzeli häsch scho rächt: han die letschte 3 jahr (us private gründ) kei saison charte gha, aber vorher & jetzt scho und dementsprächend gahni au go luege... aber sicher nöd jedä vo denä gfühlt 300 gurke mätsch, das tueni mir sicher nüme ah oder ich gahn halt chli früener hei, je nachdem wie's spieled.
aber ich gsehns au i relation zu andere tolle jahr:
ich han i de letschte jahr gnueg scheiss qualies duregsücht & mich döt brutal ufgregt!
zbsp vergliche mit de playout saison isch die jetzig scho fascht e meister leischtig...
aber ob ich mich ärgere oder nöd, obi an match gahn oder nöd: d'quali isch und bliebt halt nunmal es "iespielä für d'po", im beschte fall isch mer no wiit vorne qualifiziert, damit mer en allfällige heimvorteil hät... nöd meh und nöd weniger.
bevor ich einä wür abschiebe, muen ich mich doch fröge: gits en glichwertige oder besserä ersatz??? (und zwar dänn beurteilt, wänn einä sine "normal" leischtig bringt und nöd wänn er grad es höch oder tüüf hät...)