Beiträge von larlf

Zitat von Caro

ha zwar kei ahnig vo de regle, wird aber glaub au kurz driluege...

hoff uf d'all blacks, die fiiret dänn sicher immer no, wänni det achum :cool:

wow, ich beniede dich: viel spass in nz!

Zitat von snowcat

an muri hätten sie keine freude in basel. sein defensiv- und konterfussball ist ok für einen schwach besetzten underdog. in basel erwarten sie neben dem titel aber spektakel.

gruess roli c.

da isch halt d'Frag, ob sich de Muri chan ahpasse oder nöd... So wie ich ihn känne und ieschätze, wird das keis Problem für ihn sie!

Was bisher (glaubs) nonig erwähnt worde isch:
    I de Bundesliga wird de Zueschauer scho jenschtes vor em Spiel öppis botte, dh sie werdet bitz underhalte und d'Lüüt chömed au viel früener is Stadion.

Wänn sowas bi eus au gmacht würde, dänn hett mer doch viiiel meh Ziet für d'Iegangskontrolle... (sprich: mer chönt au en Uswiis und es Ticket mitenand vergliche)

Aber es brücht halt au es umdänke bim CH-Sport Bsuecher:
    Es git viel wo sseeeehr spaht chömed und dänn no de Ahspruch händ, innert chürzischter Ziet im Stadion z'sie.

du bisch irgendwie total en luschtige, ich han s'gfühl, dass du DE politiker chöntsch werde:
    so tue, als ob uf mini ussag würsch iegah, aber eigentlich nüt anders machsch, als dini gmacht meinig nomal verzellä...

aber wänn du eifach chli mini ganz stellignahm i teilsätz usenand nimmsch & dänn jede einzelni part für sich beurteilsch, dänn git das natürlich au e völlig anderi ussag; wie gseit: du chöntsch politiker werde (falls nöd scho bisch, aber das bezwieflich sehr starch!)

und ja: ich mach jetzt au einä uf idiot, will ich kei luscht meh han uf irgend e chindergartepseudodiskussion mit emne überzügte eierchopf... (für mich e mischig zwüsched em schawinski und em kläusli...)

Zitat von Eierchopf

Im Gegensatz zu Dir, behaupte ich das auch nicht. Ganz schwach von Dir...

Also, lenk nicht ab und beantworte meine Frage: Wann und wo hat die Kurve Krawallmacher gedeckt?

Leute etwas verbotenes machen lassen bedeutet für mich auch, dass mann Leute schützt.
    Es sei denn, man hilft wenigstens bei der Aufklärung aktiv mit, dann ist es was anderes...

Drum: wenn sie die Leute nicht aufgehalten haben, dafür aber bei der Aufklärung geholfen haben: DANN ist es für mich ok, ansonsten kann man jeden Beschuldigen (egal welcher Selbstverherrlichungsgruppe man angehört)

ps3 hät bi mir au bitz problem gmacht: han zwar d'live spiel gseh & chöne uswähle, aber de screen wo mer d'spiel wächsle chan, hät sich nie meh refreshed :(
    -> somit häts au kei neui spiel zur uswahl geh... evtl. hetti nachher müese neu is menü ine, kei ahnig, han kei ziet meh gha, das z'teschtä.... (hüt abig gits die nöchst möglichkeit defür :)

btw. über iphone häts au funktioniert, d.h. d'condensed game, live isch grad nüt am laufe gsi....

Zitat von Gysino

ich kapiere bi dä iPad app nöd wie mer spiel chan aaluege wo scho fertig sind...in voller
    längi natürli. gaht irgedwie nöd, kei ahnig.

und live gaht irgedwie au grad nöd, obwohl no kings vs. sabres am laufe wär...

weiss das öppert? ja han es abo und bin iigloggt.

han keis ipad, aber kings - sabres isch fertig, momentan lauft keis spiel live...

Zitat von Thomi

bi mir nur s'erstmal, wänn quali dänn mal guet isch chani swape ohni qualiverlust....

ok, dänn liehts wohl a mim netz, wo nöd immer so schnäll isch wie's sött sie.

wenigstens hät sich gamecenter glohnt, nach dem wo du gschriebe häsch. ps3 langed mir, näbed em pc...

Zitat von Thomi

geil isch ja bim PIP dass easy chasch swape wänn gsehsch das sich was tuet ;) isch geil gmacht das ganze!

bi mir duurets bimne wächsel amigs ca. 10-20 sec bis d'qualität würklich guet isch...

uf derä siete wär wohl no d'lösig für d'ps3 (anschienend seg s'app jetzt defür gratis!)

http://www.effzeh-forum.de/forum/off-topi…on-20112012/30/

- die app finde ich aber im store nicht, wie bekomme ich die auf die ps3?
    - Im US-Store (einfach US-Account erstellen, kannst auch ne Fake-Adresse nehmen) auf den Menüpunkt Playstation Network, dann Playstation Store, dann Media & Apps, dann Apps und schließlich NHL GameCenter.
    - Du kannst im Playstation Menü ganz links den User wechseln. Einfach auf Create New User. Danach kannst du dann einen neuen Account im Playstation Network erstellen, hier dann halt mit US-Adresse. Funktioniert alles direkt über die Playstation.

wirds dänn spöter mal no sälber usprobierä...

da mal no was us emne forum, betr. espn:

NHL Gamecenter bald auch in Deutschland verfügbar!

Bislang konnte man NHL-Spiele nur über ESPN im Deutschen Fernsehen anschauen – mit dem Verlust der Lizenz war lange Zeit unklar, ob es für NHL-Fans in Europa eine Möglichkeit geben würde, doch jetzt ist alles geklärt: Ab Ende September können sich auch europäische User bei NHL GameCenter Live registrieren und so NHL Hockey genießen, dies teilt der Kundenservice von NHL GameCenter Live auf Anfrage von Interessenten aus “good old europe” mit:

“As of the end of the 2010-11 season, ESPN Player will no longer be covering NHL hockey in Europe. NHL GameCenter Live is now available in all regions of the world, registration should be available starting the last week of September.”

de mit espn america uf em tv hani ja au, aber nhl wär scho fein.
    s'gamecenter choschtet ja nöd alli welt, vergliche mit de espn priese. aber eigentlich isch nhl zäme mit nfl de grund, warum ich mir das ganze paket überhaupt zuetah han.

geschter hani no gseh, dass es glich no paar streams im netz git, wo nhl gratis überträged, aber qualität isch halt au dementsprächend und es isch ja au nie sicher, ob mer all spiel (wo mer wett) so chan luege...