Beiträge von larlf
-
-
Zitat von snowcat
an muri hätten sie keine freude in basel. sein defensiv- und konterfussball ist ok für einen schwach besetzten underdog. in basel erwarten sie neben dem titel aber spektakel.
gruess roli c.
da isch halt d'Frag, ob sich de Muri chan ahpasse oder nöd... So wie ich ihn känne und ieschätze, wird das keis Problem für ihn sie!
-
de allein wird jetzt trainer, de tschiri spielt näbed em johan....
-
ok, bi de Spiel under de Wuche häsch du natürlich rächt...
bim andere chönt mer ja Argumentierä, dass d'Familie und söttig wo ohni Bier chönd läbe, scho mal vor de andere is Stadion chönd & somit d'Schlange bim Iigang trotz längere Kontrollziet nöd wür viel länger werde?
-
Was bisher (glaubs) nonig erwähnt worde isch:
I de Bundesliga wird de Zueschauer scho jenschtes vor em Spiel öppis botte, dh sie werdet bitz underhalte und d'Lüüt chömed au viel früener is Stadion.Wänn sowas bi eus au gmacht würde, dänn hett mer doch viiiel meh Ziet für d'Iegangskontrolle... (sprich: mer chönt au en Uswiis und es Ticket mitenand vergliche)
Aber es brücht halt au es umdänke bim CH-Sport Bsuecher:
Es git viel wo sseeeehr spaht chömed und dänn no de Ahspruch händ, innert chürzischter Ziet im Stadion z'sie. -
Zitat von EierchopfAlles anzeigen
Das ganze nimmt sehr hysterische Züge an. Hab gedacht, dass nur Politiker und Blick-Online-Kommentar-schreiber auf diesen Zug aufspringen. Leider nicht...
Also, LARLF, wir wissen ja beide, dass vor dem Hallenstadion, in der Drittelspause, Leute am kiffen sind. Ich fordere, dass du ab sofort jedem das Gras wegnimmst. Denn du schützt sie ja.
Wenn du einen Raser auf der Autobahn siehst, musst du ihm hiterherfahren und ihn abschiessen. Sonst machst du dich strafbar, weil du ihn schützt.
Das kann ja nicht dein Ernst sein, oder?
Und jetzt zum Fall am Derby: Du verlangst von den Leuten, die in der Südkurve stehen, sich 3 vermummten in den Weg zu stellen um sie zu vermöbeln (ja, Gewalt anwenden. Mit reden kommst du nicht weit). Du rufst also zu Gewalt gegen Gewalt auf. Das nennt man Selbstjustiz und ist verboten. Du rufst quasi zu illegalem auf, obwohl du selber gerne das Anti-Pyro-Argument "Pyros sind halt einfach verboten, basta!" gebrauchst. Mhmm...
Und jetzt kannst du auch der Polizei und den Deltas vorwerfen, dass sie die Krawalltäter schützen. Denn eingegriffen haben sie nicht. Also haben sie sie geschützt, nach deiner Logik. Aber das lustige ist ja, dass genau diese für die Sicherheit zuständig gewesen wären. Aber nein, die Südkurven-Polizei ist schuld.
Zum Thema "wenigstens helfen bei der Aufklärung": Vielleicht haben Leute aus der Südkurve geholfen, dass er sich stellt? Das weisst du nicht, das weiss ich nicht. Also, dann unterstelle der Südkurve nicht, sie solle sich an der Aufklärung beteiligen, obwohl du gar nicht weisst ob sie es taten oder eben nicht. Das nennt man übrigens billige Polemik anhand von Unwissen produzieren...
Wie soll die Hilfe der Südkurve bei der Aufklärung denn aussehen? Ich war am besagtem Match in der Südkurve. Soll ich nun der Polizei anrufen und Anzeige gegen einen Mann erheben, der einen schwarzen Kaputzenpulli trug? Das kannst du übrigens auch, die Bilder sind auf Blick.ch ersichtlich...
Lieber larlf, ich bitte dich, bevor du wieder ein Post zu diesem Thema veröffentlichst, kurz für 5min zu überlegen was du da genau schreibst. Denn du würdest sicher selber darauf kommen, dass das nicht gerade zu einer guten und vernünftigen Disskussion beitragen kann, wenn man jedesmal nach einer Begründung oder genauerer Beschreibung fragen muss. Das selbe gilt auch für dich Larry. Danke!
du bisch irgendwie total en luschtige, ich han s'gfühl, dass du DE politiker chöntsch werde:
so tue, als ob uf mini ussag würsch iegah, aber eigentlich nüt anders machsch, als dini gmacht meinig nomal verzellä...aber wänn du eifach chli mini ganz stellignahm i teilsätz usenand nimmsch & dänn jede einzelni part für sich beurteilsch, dänn git das natürlich au e völlig anderi ussag; wie gseit: du chöntsch politiker werde (falls nöd scho bisch, aber das bezwieflich sehr starch!)
und ja: ich mach jetzt au einä uf idiot, will ich kei luscht meh han uf irgend e chindergartepseudodiskussion mit emne überzügte eierchopf... (für mich e mischig zwüsched em schawinski und em kläusli...)
-
Zitat von Eierchopf
Im Gegensatz zu Dir, behaupte ich das auch nicht. Ganz schwach von Dir...
Also, lenk nicht ab und beantworte meine Frage: Wann und wo hat die Kurve Krawallmacher gedeckt?
Leute etwas verbotenes machen lassen bedeutet für mich auch, dass mann Leute schützt.
Es sei denn, man hilft wenigstens bei der Aufklärung aktiv mit, dann ist es was anderes...Drum: wenn sie die Leute nicht aufgehalten haben, dafür aber bei der Aufklärung geholfen haben: DANN ist es für mich ok, ansonsten kann man jeden Beschuldigen (egal welcher Selbstverherrlichungsgruppe man angehört)
-
isch irgendwo en ironie virus usbroche, dass all uf em board uf eimal luschtig sind?
-
ps3 hät bi mir au bitz problem gmacht: han zwar d'live spiel gseh & chöne uswähle, aber de screen wo mer d'spiel wächsle chan, hät sich nie meh refreshed

-> somit häts au kei neui spiel zur uswahl geh... evtl. hetti nachher müese neu is menü ine, kei ahnig, han kei ziet meh gha, das z'teschtä.... (hüt abig gits die nöchst möglichkeit defür
btw. über iphone häts au funktioniert, d.h. d'condensed game, live isch grad nüt am laufe gsi....
-
wenns mit den zsf über air play klappt, spricht doch auch nichts gegen die live spiele...
oder wieso sollte das nicht gehen?
-
Zitat von Gysino
ich kapiere bi dä iPad app nöd wie mer spiel chan aaluege wo scho fertig sind...in voller
längi natürli. gaht irgedwie nöd, kei ahnig.und live gaht irgedwie au grad nöd, obwohl no kings vs. sabres am laufe wär...
weiss das öppert? ja han es abo und bin iigloggt.
han keis ipad, aber kings - sabres isch fertig, momentan lauft keis spiel live...
-
-
autsch, hiller hät de 3t penalty fein ghebed, ducks gwüned im shootout (de 4t penalty (ryan) isch als einzig ine)
-
-
uf derä siete wär wohl no d'lösig für d'ps3 (anschienend seg s'app jetzt defür gratis!)
http://www.effzeh-forum.de/forum/off-topi…on-20112012/30/
- die app finde ich aber im store nicht, wie bekomme ich die auf die ps3?
- Im US-Store (einfach US-Account erstellen, kannst auch ne Fake-Adresse nehmen) auf den Menüpunkt Playstation Network, dann Playstation Store, dann Media & Apps, dann Apps und schließlich NHL GameCenter.
- Du kannst im Playstation Menü ganz links den User wechseln. Einfach auf Create New User. Danach kannst du dann einen neuen Account im Playstation Network erstellen, hier dann halt mit US-Adresse. Funktioniert alles direkt über die Playstation.wirds dänn spöter mal no sälber usprobierä...
-
da mal no was us emne forum, betr. espn:
NHL Gamecenter bald auch in Deutschland verfügbar!
Bislang konnte man NHL-Spiele nur über ESPN im Deutschen Fernsehen anschauen – mit dem Verlust der Lizenz war lange Zeit unklar, ob es für NHL-Fans in Europa eine Möglichkeit geben würde, doch jetzt ist alles geklärt: Ab Ende September können sich auch europäische User bei NHL GameCenter Live registrieren und so NHL Hockey genießen, dies teilt der Kundenservice von NHL GameCenter Live auf Anfrage von Interessenten aus “good old europe” mit:
“As of the end of the 2010-11 season, ESPN Player will no longer be covering NHL hockey in Europe. NHL GameCenter Live is now available in all regions of the world, registration should be available starting the last week of September.”
-
ok, dänn suech ich au mal no... (han geschter imne forum was gläse, dass es für d'ps3 im store sött es app geh, glaubs für 9.90)
-
pip isch ja zu geil! buf - la uf em grosse bild, nyr - ana im chline

-
das wär ebe min vorteil: wänn de tv bsetzt isch, dänn chani wenigstens no am pc nhl luege

beträffend samsung & ps3 chan mer sich da irgendwie registrierä:
http://gamecenter.nhl.com/nhlgc/cdsignup.jsphäsch das scho gmacht; bruchts nachher no öppis zuesätzlichs?
soderle, han mi au grad für gamecenter registriert...
-
de mit espn america uf em tv hani ja au, aber nhl wär scho fein.
s'gamecenter choschtet ja nöd alli welt, vergliche mit de espn priese. aber eigentlich isch nhl zäme mit nfl de grund, warum ich mir das ganze paket überhaupt zuetah han.geschter hani no gseh, dass es glich no paar streams im netz git, wo nhl gratis überträged, aber qualität isch halt au dementsprächend und es isch ja au nie sicher, ob mer all spiel (wo mer wett) so chan luege...