Gaht dänn dini Tochter so vill Mätch go luege und hät sie e Saisoncharte, dass sie a jedem Match mit chan?
Mini Chind würdi momentan nöd mitnäh a d'Mätch und ich sälber muess au nöd unbedingt gah.Für mich gaht's nöd ganz uf, eine uf Homeoffice mache (wobi ich das au e gueti Sach find, wänn kei Corona isch) und im Gschäft uf Dischtanz mache und dänn i d'Halle hocke. Entweder beides oder gar nüt, find ich persönlich. Ich hett mittlerwiile au keis Problem meh, im Gschäft nüme ganz so es Theater z'mache, wobi's dete ja au no drum gaht, dass wänn jetzt würklich öppis würd passiere, dänn wenigschtens nöd all ufs Mal chrank wäred - das isch ja au im Interässe vom Gschäft.
Mini Chind würd glaub aber d'Maske au weniger chratze (wortwörtlich) als mich. Muesch e schlaui Schtoff-Maske finde, wo no bequem isch und wänn's keini mit em Züri-Leu isch, dänn halt eini mit schöne Blüemli oder eme Einhorn
Aber ja - han der au kei Antwort. Nimmsch halt eifach e Maske mit, dänn hettsch eini debi. Wahrschinlich nöd ganz verchehrt und nöd so schlimm, wänn die muesch mitschleppe und sie dänn nöd bruchsch.
ich leiste mir 2 Erwachseni: 1 für Tochter (immer wänn am nöchste Tag kei Schuel isch) & sust für de Brüeder oder anderi, wo Tickets bruched ![]()
hauptsächlich für PO und wänni Ziet han natürlich au Qualispiel.
reine Luxus, aber für öppis schaff ich ja...
da ich momentan nur dihei schaffe, bin ich ja eh i de Quarantäne: somit gahts doch wieder uf ![]()