Beiträge von larlf

Gaht dänn dini Tochter so vill Mätch go luege und hät sie e Saisoncharte, dass sie a jedem Match mit chan?
    Mini Chind würdi momentan nöd mitnäh a d'Mätch und ich sälber muess au nöd unbedingt gah.

Für mich gaht's nöd ganz uf, eine uf Homeoffice mache (wobi ich das au e gueti Sach find, wänn kei Corona isch) und im Gschäft uf Dischtanz mache und dänn i d'Halle hocke. Entweder beides oder gar nüt, find ich persönlich. Ich hett mittlerwiile au keis Problem meh, im Gschäft nüme ganz so es Theater z'mache, wobi's dete ja au no drum gaht, dass wänn jetzt würklich öppis würd passiere, dänn wenigschtens nöd all ufs Mal chrank wäred - das isch ja au im Interässe vom Gschäft.

Mini Chind würd glaub aber d'Maske au weniger chratze (wortwörtlich) als mich. Muesch e schlaui Schtoff-Maske finde, wo no bequem isch und wänn's keini mit em Züri-Leu isch, dänn halt eini mit schöne Blüemli oder eme Einhorn ;)

Aber ja - han der au kei Antwort. Nimmsch halt eifach e Maske mit, dänn hettsch eini debi. Wahrschinlich nöd ganz verchehrt und nöd so schlimm, wänn die muesch mitschleppe und sie dänn nöd bruchsch.

ich leiste mir 2 Erwachseni: 1 für Tochter (immer wänn am nöchste Tag kei Schuel isch) & sust für de Brüeder oder anderi, wo Tickets bruched ;)
    hauptsächlich für PO und wänni Ziet han natürlich au Qualispiel.
    reine Luxus, aber für öppis schaff ich ja...

da ich momentan nur dihei schaffe, bin ich ja eh i de Quarantäne: somit gahts doch wieder uf :)

weiss halt nöd wie's bi eu im AG isch ;)

obwohl ich vom FC Baden auch eine Einladung für's Hallenturnier erhalten habe... geh morgen mal auf den Hardhof, da siehst du all die Mädchenteams.

die sind def. am "boomen", bei uns entdecken viele junge Mädchen den Fussball. klar haben (noch) nicht alle Klubs ihre eigenen Juniorinnenabteillungen, auch im FVRZ gibt es noch einige, welche die Mädchen zusammen mit 1-2 anderen Klubs haben (so wie halt bei den Alten wieder, Senioren/Veteranen).

ist schon klar, dass man dann an den Spieltagen und im eigenen Klub in einer Blase lebt, ist so wie die Lehrer (und andere Berufe) in ihrer eigenen Welt leben ;)

<p>@ Reto
    wahrsch wirds gar kei Popcorn zum ässe geh, chönt ich mir no vorstellä: will a dem hät wohl nöd nur mini Tochter länger zum ässe...</p><p><br></p><p>aber mir isch glich nonig klar, ob jetzt d‘Kind i de Halle au müend Maske träge?!?</p>

habe ich irgendwo überlesen, dass die Kinder auch Maske tragen müssen?

bin der Meinung, dass steht „jeder Besucher“. Aber bisher waren ja Kinder U12 überall von der Maskenpflicht ausgenommen.
    Meine Tochter hätte dann ein Problem:
    sie braucht generell 1 Drittel für die Popcorn Tüte, was ja nicht gerne gesehen würde...

<woltlab-quote data-author="gringo0210" data-link="RE: Saisonvorschau 2020/2021"><p>Reto, so en Schmarre go schriibe, sorry ? Ich kenne viel Lüüt die sind über 70 und die händ eifach Mühe mit Handys, Apps etc. Au du wirsch mal alt und vo de Junge überholt. Denk mal a dini Grosseltere, gib ihne das Schriibe vom Zett und mal luege obs druus chömed.</p></woltlab-quote><p>ich känn aber au viel Lüüt über 70-i (wie mini Muetter) wo absolut keis Problem mit Handy, Apps händ und wänn doch, dänn bin ich au de Meinig vom cm8: die händ ja meist no Kollege, Chind, etc wo mer fröge chan.</p>

wie bereits geschrieben:
    ich bin Trainer einer D-Juniorinnen Mannschaft & bei uns hat es F- bis B-Juniorinnen und 3 Aktive Frauen Teams.
    Da trifft man jedes Wochenende viele begeisterte Fussballerinnen und auch Frauen als Trainerin.
    Das sind halt eher junge, meist nicht in unserem Alter. Die Alten sind die Mütter, da gibt es einige die einfach begleiten und andere, die auch Ahnung haben und es gerne schauen...

die Frauen Teams selber brauchen das (grosse) Stadion in den nächsten Jahren kaum, da hast Du schon recht.

Aber es gibt viele Frauen die für das Stadion sind, weil sie selber spielen und/oder gerne Fussball schauen!

Die 90-er und Zeiten vom "schwule Pavoni" sind nur noch Erinnerungen in den Köpfen von alten Leuten oder evtl noch bei den Personen mit dem "ich bin gegen Alles, weil ich gehört habe, dass.... und wir wollen endlich über das ganze Vermögen der Wohlhabenden verfügen, damit wir es für die Rettung der .... ausgeben können" Syndrom.

herrlich, aber je abstruser die Argumente der Gegner werden, desto mehr müssten eigentlich die Befürworter davon profitieren!
    ich bin ja selber Trainer eines Mädchen Teams, bei uns gibt es sogar schon F-Juniorinnen: so fest boomt es momentan...
    Zudem hat es auf dem Hardhof & im Letzi sehr viele Frauen-/Mädchen-Teams!
    Aber das ist halt, wenn man keine Ahnung hat & sich vorher nicht informiert.

spannend zusammenfassen könnte wirklich schwer werden, aber S04 war gar nicht so schlecht: nur 2 Tore schlechter als Barca ;)

ich finde es einfach brutal, wie Bayern auch nach 3-4 Toren nicht aufhört und sich bei jedem Tor freut, als ob es das Erste wäre.

Lüdenscheid ist auch (für mich überraschend) stark gestartet, ich habe eigentlich auf Gladbach getippt!

Hoffentlich gibt es eine breitere Spitzengruppe, mit Leipzig, Gladbach & Lüdenscheid.
    Meister muss keiner von denen werden, aber Spannung ist gewünscht...

in der Buli können sie eine einzelne Szene x mal wiederholen & analysieren: bei uns wird es 1 mal gezeigt, mit dem Kommentar, dass man den Ausgang schon vorher weiss. da ärgere ich mich auch immer wieder, sowas von langweilig gemacht!
    aber wenn man Leutschenbach darauf anspricht, heisst es: „man kann es halt nicht jedem recht machen“

interessant, ich han d‘Kader nonig ahlueged, nur das Team wo d’Tochter erstellt hät.

sie hät de Pius is Kader gnoh (will sie‘s nöd gwüsst hät): mal hoffe, dass vor em 1. Okt. würklich no kei vo de 5 Transfer verbrucht wird, wänn sie ihn wächslet...

Thomi, danke für de Tipp!
    stellsch du ihn is Goal? 😜

Aha, dä Thomi hät also wänn möglich ohni Goalie gspillt.

Das mitem dritte Team findi kei gueti Idee, suscht isches ja verbii mit de Chancegliichheit wänn eine mehreri Teams mit verschidene Strategie am Start hät. Dänn fairerwiis mit Dummyteams uffülle.

Aber c'mon! Es sind sovill Lüüt da ufem Board unterwegs, da müend sich doch 3, 4 Nase finde laa wo no mitmached. De Ufwand haltet sich würklich in Gränze. Wämer wott chamer natürli schon Nächtelang Statistike wälze und über dise oder jene Transfer nahdänke :floet:

ieverstande, wäg de Chanceglichheit.

Evtl folged ja no meh am Sbornaja?

Und sust han ich au keis Problem, wänns en Kolleg vo öpperem isch!

das Jahr gits hoffentlich weniger streuig vo de Spieltag als letscht Jahr, mit Betonig uf „hoffentlich“ (sofern trotz Corona gspielt wird)

minimum Ahzahl Z isch wahrsch eher schwer zum Kontrolliere, ich wär glaub au eher für freie Wahl.
    Au wänn ich mir überlege no es 3. Team an Start stellä, falls es so sust zwenig Teilnehmer hetti.
    1 vo Tochter, 1 vo mir & no 1 „gmeinsams“ Familie mit hauptsächlich Z Spieler: da mir eh Meister werdet, wür au das Team eusi HM Liga gwünne ;)

aber schöner wär natürlich scho, wänn no anderi würed mitmache!
    ...so en grosse Ufwand isch es def. nöd

Colin, Larry, Sbornaja, Der Weise, Iceman, rouge+jaune, alli andere?!?