Beiträge von snowcat

    Zitat von Larry

    Ja habe absichtlich Dortmund genommen, gäbe bessere Beispiele.

    @Roli: Früher waren die Stadien nicht voller, aber es kamen auch nicht viel weniger, auch ohne Kurven.

    Das ganze Kurvenzeugs wird massiv überbewertet, das ist meine Meinung!

    es kamen etwa die hälfte von heute. ich finde das viel weniger... :wink:

    wieviel die kurven zum heutigen hype beitragen, kann ich - und wahrscheinlich niemand - wirklich beurteilen. aber sie tragen zweifellos ihren anteil. in der kurve in zürich, basel, bern, luzern, st.gallen etc. sind 3-6000 leute. anders gesagt: allein in der südkurve sind heute bei jedem match mehr leute, als es phasenweise zuschauer hatte in den 80-er und 90-er jahren im gesamten letzi. und in zürich kannst du nie und nimmer 3-4000 skler mit "anderen" leuten ersetzen. das funktioniert(e) in fussballverrückten ländern wie england, aber sicher nicht hier.

    gruess roli c.

    das irgendjemand cc zur räson bringen muss ist sicher richtig und auch im sinne des fussballs. aber das vorgehen der fifa ist genau so widerlich, wie jenes von cc! es gleicht demjenigen gewisser staaten oder unionen gegenüber der schweiz im steuerstreit. das wort nötigung oder gar erpressung ist durchaus angebracht!

    und das es dann ausgerechnet ein verband ist, welcher sich in den letzten jahren hauptsächlich und sehr penetrant im dunstkreis von korruption, schmiergeld und absprachen bewegt hat, hinterlässt gleich nochmals eine sehr schalen nachgeschmack!

    gruess roli c.

    du hast mit dieser aussage natürlich recht (mindestens teilweise, siehe gysinos berechtigten einwand von wegen einzugsgebiete), aber ich mit meiner eben auch! so viel zum thema arithmetik, welche ja auch erklären kann warum ein bdp bundesratssitz durchaus gerechtfertigt ist, aber eben auch erklären kann, warum dieser nicht gerechtfertigt ist. und alle haben sie irgendwie recht...

    aber trotzdem, was ich eigentlich sagen wollte: deine ursprüngliche aussage, dass die stadien früher auch voll waren ist schlicht und einfach falsch! da hilft dir auch keine mathematik, weil sämtliche (zuschauer-)statistiken deine aussage widerlegen!

    gruess roli c.

    Zitat von Larry

    Bin nicht dieser Meinung!

    Früher waren die Stadien auch voll ohne Kurven in dem Sinne.

    Zu schlechtesten FCZ Zeiten war der Züri Egge leer, nur die West- und Osttribüne gefüllt, viel weniger Leute als heute kamen auch nicht, zudem war der FCZ damals total erfolglos.

    Wir werden ja sehen wie es kommt.

    die schweiz hat mittlerweile einen zuschauerschnitt von 12'000. gemessen an der bevölkerungszahl, einen, wenn nicht den höchsten der welt. die mär von den früher vollen stadien wird, vor allem in zürich, sehr gerne rumerzählt. die aus niedehasli hatten noch nie einen schnitt von über 10000, der fcz hatte mitte der 70-er jahre mal einen von 12000. nachher bewegte er sich im bereich von 5000-8000. bis mitte des letzten jahrzehnts, da stieg er in einer saison auf einmal fast 14000. basel, seit anfang der 70-er jahre der zuschauerkrösus der schweiz, hatte anfangs der 70-er jahre den dazumal sagenhaften schnitt von 18000. auch das haben die basler erst wieder anfang dieses jahrtausends erreicht.

    was es gab, einzelne spiele vor 65000 zuschauern im joggeli und im wankdorf. diese trieben den schnitt natürlich hoch, aber sonst war oft gähnende leere in den stadien.

    die zuschauerzahlen in der neuzeit stiegen überall mit den neuen stadien und mit der gleichzeitig wachsenden und sich organisierenden fankultur/kurven. diese haben einen nicht unwesentlichen anteil am heutigen schnitt. das ist fact, ob man das wahrhaben will oder nicht!

    dein statement "Früher waren die Stadien auch voll ohne Kurven in dem Sinne" ist reines wunschdenken oder halt ein etwas verklärter blick in die "früher-war-eh-alles-besser-vergangenheit". :wink:

    gruess roli c.

    Zitat von ZüriBueb

    Als Beobachter der Pyrodiskussion bin ich gespannt, wie sich das entwickelt. Wenn Massnahmen, wie der FC Luzern sie derzeit anwendet, konsequent durchgezogen werden, dürften wir in maximal fünf Jahren kein Problem mehr haben, da die Stadien durch andere Zuschauer gefüllt werden.

    ganz sicher nicht in der schweiz! und das wissen auch die verantwortlichen der vereine, darum wird auch nie durchgegriffen. genau darum muss das auch die justiz tun...wie schrieb caro so treffend: "und täglich grüsst das murmeltier!"

    gruess roli c.

    Zitat von Mushu

    eine macht de afang...schön! ich kommentier jetzt mal nöd, wie ich das finde.

    aber was mich würkli wunder nimmt isch:

    a) zieht er das meh als nur eimal dure, sprich zieht ers absolut konsequent dure, bis käs insekt meh pyro azünded?
    b) wie werded d'reaktione vo de kurve si?
    c) chan er sich die massnahm über lengeri zit überhaupt leischte? nöd nur finanziell, au vo de fuessball emotione her. wänn bi gcn nämli kurve fählt, sind mindeschtens d'helfti vo de spiel geischterspiel...
    d) wer hät de lengeri atem?

    bin mal gspannt!

    gruess roli c.

    Zitat von Brave New World

    snowcat Bitte Reisebericht über die Stadt. Ist auch noch einer meiner Destinationen, welche ich gerne besuchen würde.
    Und trink schön wie in Madrid :suff:

    isch e schöni stadt. d'lüt sind sehr agnehm und hilfsbereit. usgang au ganz ok. würd jederzit wieder gah, aber frühlig/summer, obwohl mer immer no am mittag im shirt am meer hät chöne sitze und au no z'abig bis öppe am 7-i dusse sitze.

    gruess roli c.

    Zitat von Larry


    Chönt ebe no sehr härt werde....wänd ja all weg....

    wie chunsch jetzt uf die idee?

    es werded so 5-8 si, wo dänn au afangs saison 2012/2013 würkli weg sind. und zwar die, wo kän vertrag meh händ...abgseh vom rodriguez. und evt. am tschikahui.

    all andere läbed im moment en traum, wo aber mit de realität nüt z'tue hät. stand hüt finded praktisch e kän einzige spiller en club, wo bereit isch e ablösesumme z'zalle und/oder d'spiller zu bessere konditione, als sis bim fcz händ, wird astelle. und sobald au die letschte das realisiert händ, werded si sich wieder sehr schnell mit dem fcz arrangiere und sich au wieder ufs fuessballspille besinne. dänn züri hät trotz allem wo im moment ablauft, immer no eini vo de bessere mannschafte i de schwiz.

    allerdings gits e baustell, wo mittlerwile au ich als eini akzeptiere: de urs fischer. was mer die 2 sportredaktore gseit händ, will ebe de eint oder ander tatsächlich wege ihm weg...als vorstand müesst mer en überzüge, dass er "vo sich us" zruggtritt und wieder d'u21 übernimmt. und das natürlich eso kommuniziere, dass es tatsächlich wie en freiwillige schritt vom fischer usgseht. so chöntet alli ihres gsicht wahre.

    vermuetli passiert ja scho einiges (überraschends) i de winterpause. mal luege, bin gspannt.

    gruess roli c.

    Zitat von Larry

    De Nachfolger wetti nöd si, bim FCZ wirds wohl en gröbere Umbau geh (müesse)....

    im gegteil! es git für en trainer nüt bessers als e mannschaft uf em tüffpunkt z'überneh und bim umbau mitzhälfe. so chasch die eigne idee, die eigni strategie voll umsetze. au i de medie häsch i sonere situation e relativ langi schonfrischt. isch jedefalls bedütend eifacher, als de neui trainer bim fc basel oder bayern münche z'werde...

    gruess roli c.

    Zitat von Champs-de-Mars

    Freut mich, dass es no es paar positiv igschtellti git. Da FCZ wird euis wieder Freud mache, öb das jetzt die oder nächschti Saison isch, isch eigentlich nöd eso wichtig. Bi mir längeri Durschtstreckene gwöhnt gsi.

    Häsch rächt mit dim Bricht, dä Canepa söll dä Giovi Marti entlah und dänn d'Kommunikation amene Spezialischt gäh. Aber ab dänn söll er dänn würklich sini Zürischnure zue hebä und sich max. 1x pro Monet mälde :wink:

    de fcz macht mier eigentlich immer freud, eifach wills dä fcz isch! vor allem handlet sich's ja "nur" um sport und nöd um s'läbe, aber halt glich um min absolute herzensverein...:floet:

    hät natürlich au mit de wahl vo mine lieblingsverein z'tue. nie, aber au gar nie wär ich uf d'idee cho, fan vom beschte verein z'werde, egal i wellem land. ha mich immer für de underdog entschiede und/oder für de verein, wo i de bevölkerig viel meh verwurzlet oder ebe kult (gsi) isch, egal vo de sportliche reputation. wie ebe de fcz in züri.

    vo 1982-2006 hämmer ja bim fcz sportlich nur müll erlebt. abgseh vo 1998 mit em churze europacup highlight (fischer goal in glasgow, aber eigentlich hät er ja nur e flangge welle mache...) und em shabani nonda. bis 1996 häts nöd emal e südkurve geh, dänn händ sich boys gründet und alles wieder uflebe lah wo frühener züri egge gheisse hät.

    was hani eigentlich welle säge? ah ja, d'mannschaft isch nöd mit mier hei gfloge hüt, die sind direkt uf genf gfloge...hm, nach em cl match in mailand simmer doch au direkt uf bellinzona und händ 3:2 verlore...

    aber defür bin ich nebed eme sportredaktor vo sf drs und radio energy gsässe. 2 hardcore fcz fans. die sind es paar trainings go luege und händ au insider infos. und die trainigsbsuech und d'insiderinfos spreched zimli gege de fischer...

    und ja: "dä FCZ wird euis wieder Freud mache, öb das jetzt die oder nächschti Saison isch, isch eigentlich nöd eso wichtig. Bi mir längeri Durschtstreckene gwöhnt gsi."

    gruess roli c.

    Zitat von Larry

    Nicht perfekt!

    Ich hoffe einfach, ich kann irgendwo parkieren, ich komme nicht mit dem ÖV vom Bodensee nach Zürich.....

    das mit de gmüeshalle wird bestah blibe. det häts gnueg parkplätz! au für es ami fass! :-))

    gruess roli c.

    Zitat von ZüriBueb

    interessanterwiis hät er vor paar Jahr bime uswerts CL-Spiel vom FCZ mal gseit, dass mer ja wüssi, dass de FCZ gueti Fans heg, wos drüber gredt händ, dass d Südkurve luut gsunge hät.

    mä hät endi 80-er bzw. afangs 90-er jahr bimene spiel i de uf-abstiegsrundi im alte joggeli in basel gege de fcz öppe 45'000 zueschauer gha. die ganz muttenzer kurve und en grosse teil vo de sitetribüne sind erlüchtet gsi. erlüchtet vo bengalischem füürwerk! hät mega geil usgseh! de reporter hät gfund, dass segi wieder emal en gwaltige fuessballabig und e sensationelli stimmig...

    tja, so änderet sich zite, und das i 20 jahr!

    gruess roli c.

    Zitat von Larry

    Halle ist für mich jetzt optimal:

    Komme von Richtung Winti, Ausfahrt Schwamendingen, ins Parkhaus, paar Schritte gehen - Perfekt!

    Im Hardturm wird es, wie früher, hoffentlich die Möglichkeit geben, im Engrosmarkt zu parken.

    Ansonsten: :winke:

    na ja, die neue halle wird in altstetten stehen...für mich perfekt, aber für dich?

    gruess roli c.

    Die Mannschaft isch definitiv NÖD zerschtritte! Wohl laufed die 3 Tunesier immer allei ume und hocked au im Flüger zäme, aber das händs scho im Erfolg gmacht. Aber susch sind d'Jungs guet druff und händ kei Lämpe. Jedefalls nöd meh, als anderi KMU's au mit 25 Agstellte.

    Was au keis schlechts Zeiche isch: d'Frau Pumuckl nimmt das Ganze sehr glasse, au di wirtschaftlich Situation und sie hät ja de gross Chole bi Canepas dihei!

    S'Rencontre zwüsched em Magnin und em Tschikahui isch eis gsi, wies i de Bundesliga 1-2 monatlich vorchunt im Training. Vor allem nervt de Magnin, dass Zitige drüber schribed, aber nöd 1 Reporter im Training gsi isch. De einzig (!) Trainingsgascht mues also de Zitig aglüte und irgend en Stuss verzellt ha.

    Was bi dem Club tatsächlich nötig isch, isch en Kommunikationsberater. De Canepa und sini Frau nerved sich jedefalls fürchterlich, wie verzerrt oder gar erfunde, vor allem de Boulevard, gwüssi Vorkomnis wiedergit...aber wämer eso Uftritt i de Öffentlichkeit wie de Canepa, mues mer sich nöd wundere...

    Warum ich das alles weiss? Bin im Flüger nebem Magnin und Mehmedi gsässe. Vor mier de Fischer und Djuric. Hinedra de Rodriguez und Leoni. Am Flughafe hani öppe e halb Stund mit de Frau Pumuckl gflirtet, nei gredet natürli..:-))

    Aber trotz allem bruchts natürli 4-5 Wechsel. Aber wege 3 Mönet Misserfolg, muess mer nöd grad alles uf de Chopf stelle und somit di letschte 6 sehr erfolgriche Jahr in Frag stelle! Alles chamer über solangi Zit nöd falsch mache und glich Erfolg ha, usser me hät Chole wie Bayern, dänn chamer jede Fehlentscheid schnell korrigiere. Solange Erfolg isch au kein Zuefall. Genau so, wie solange Misserfolg au keine isch! Chönder jederzit in Niederhasli nahfröge...:-)) Au über de Fischer chamer natürli diskutiere. Aber alli die wo de Bickel nüme wänd, sölled glichzitig en bessere Manager vorschlah. Ich känne jedefalls keine, womer zalle chan und d'Schwizer Liga kännt. Er hät übrigens scho bi YB sehr grosse Erfolg gha. Damals häter mit em Schälli zäme en Riesejob gmacht, ohni Geld wohlverstande...YB hät ersch sit em neue Stadion und em Rhis Istig Chole.

    Gruess us Lissabon

    Roli C.

    Krass! Au da eimal meh, e Minderheit macht de Spass vonere Mehrheit kaputt! Obwohl im Fall Lüttich Zürcher für eimal unschuldig sind.

    Aber ich hocke jetzt trotzdem ganz friedlich in Bairro Alto/Lissabon imene Jazzclub und bi hüt scho dur di ganz Stadt gloffe...

    Gruess Roli C.