Beiträge von snowcat

Zitat von Caro

was wetsch demit säge?!? dass es nöd würkli schlimm isch?

sorry, ich bi immer no sprachlos...
    ageblich liebt mer ja de verein über alles und isch ewig treu. ähä, drum laht mer sich au zu so aktione risse... und es isch mir scheissegal, wer ageblich agfange hät und was de uslöser gsi isch!! für mich gits für so sache kei rächtfertigung, egal us wellem fanlager! es interessiert mich schlichtwäg nöd. söllet sich doch d'grinde go ischlah, eifach ganz wiit wäg vom stadion, wo nöd tuusige vo lüüt s'hobby vermiest wird!

:applaus:

die schuldfrage ist wirklich nur für die wertung des spiels relevant, sonst aber scheissegal! mir doch wurscht, wenn die niederhasli ultras den zürcher boys eine fahne klauen. aber nicht wurscht ist mir, wenn diese jungs ihre postpupertären spiele in die öffentlichkeit tragen! sollen sich diese ultras die geklauten fahnen irgendwo in feld und wiese zeigen bzw. anzünden und sich dann dort die köpfe verhauen. so nebenbei: der krawall heute war mit ansage und keinesfalls überraschend. ich habe jedenfalls noch nie gesehen, dass sich ein halber block aus einer spontanen regung heraus während geschlagenen 10 minuten schwarze klamotten überzieht und sich vermummt...das soll übrigens keineswegs eine kritik an den sicherheitsorganen sein. denn merke: ohne diese idioten brauchen wir das securitypersonal nur zum platzanweisen und zur verkehrsregelung vor dem stadion! auch die frage etwaiger provokationen erübrigt sich ohne mob!

auch mag ich gysinos insekten die 3 punkte gönnen. sportlich sind sie allemal verdient, so katastrophal wie der fcz heute - einmal mehr - aufgetreten ist. od es denn allerdings so kommt, wage ich zu bezweifeln...

was allerdings wirklich ankotzt ist die tatsache, dass wieder einmal eine mehrheit friedlicher bürger die konsequenzen einiger weniger werden tragen müssen, da sich die schuldigen der gerechten strafe werden entziehen können. sei es, weil sie nicht identifiziert werden können oder aber wegen unserer viel zu laschen gesetze bzw. rechtssprechung!

kein mensch wehrt sich, wenn das einchecken am flughafen einem langen und mühsamen prozedere unterliegt. schliesslich dient es der sicherheit und nicht der schikane der fluggäste. aber viele schreien auf (auch hier auf dieser pinnwand, eigentlich alle ausser mushu und mir...) und verweisen auf den datenschutz oder sonst was, wenn geeignete massnahmen wie kameraüberwachung, namensregistrierungen bei ticketkauf, fanpässe etc. gefordert werden. und was spricht dagegen, wenn endlich die gesetze unserer lustigen spassgesellschaft angepasst bzw. bestehende gesetze endlich konsequent angewendet werden? die heutigen petardenwerfer z.b., wenn sie denn identifiziert werden können, sind wegen versuchter tötung oder zumindest wegen versuchter schwerer körperverletzung anzuklagen und auch zu verurteilen. in england wurden in den letzten 2 jahrzehnten hooligans für weit mindere vergehen mindestens 3 jahre in den bau gschickt und mit lebenslangen, landesweiten stadionverboten belegt. übrigens larry: bei unseren gesetzen bleibt den clubverantwortlichen nicht viel mehr als sich in der öffentlichkeit vom pöbel zu distanzieren und das ausprechen von stadionverboten. und auch da macht canepa keinen schlechten job.

habe fertig, en ziemlich saure snowcat! sauer will vill lüt (au uf dere pinnwand) und au poltitik (schinbar) nöd gwillt sind, würkli öppis z’ändere a de jetzige situation! und wie gseit, es betrifft nöd nume de fuessball, sondern euisi spassgsellschaft generell! bellevue lässt grüssen. ich bin politisch nöd links und nöd rechts, sondern i de mitti, aber prinzipiell sehr liberal igstellt. aber liberal hört dete uf, wo freiheit, sicherheit und gsundheit vo unbeteiligte persone massiv tangiert werded! au das händ vill nonig begriffe und missbruched de begriff liberal für jede cha mache was er will...

gruess roli c.

Zitat von Larry

Er isch öppe gliich Gältigssüchtig und ich glaub er chunt au usem gliiche Land südlich vo ois, sprich, er glaubt au er müessi de Schwiizer öppis bewiise.

das sich beidi gern rede ghöred und terzo italos sind aber die definitiv die einzige gmeinsamkeite. und susch, rasch uf es minimum abebroche:

spadaro: innerhalb vo wenige jahr 100 (hundert!) millione schwizer franke, nöd lire, meh usgeh als ignoh mit gcn, gut und albers händs dörfe decke...isch allerdings ersch im nachhinein uscho, absolut undurchsichtigi buechhaltigsfüehrig.

canepa: buchhalter durch und durch, seriöse schaffer. absolut transparenti buechhaltig. au wänns jetzt, nach de cl millione, wieder richtig roti zahle gaht. de club isch nöd i sinere existenz gfördet, wege unseriöse gschäftsfüehrig. gcn, ohni gut/albers und spross, wär scho im 2. spadarojahr konkurs gange.

mich nervt au, dass sich de cillo oft sehr wit zum fenschter uselehnt mit sine ussage. aber über sini gsamt amtszit gseh, isch er en absolute glücksfall gsi für de fcz. und im gegesatz zum spadaro isch de cillo en absolut integre gschäftsma.

gruess roli c.

Zitat von Larry

Mein Senf: Ich gsehn au kei "Strategie" bim FCZ, de Roli scho.....
    Ich gsehn en Präsi wo de Spadaro II isch, en Sportchef wo nur ein Club in Tunesie kännt und en Trainer wo de Job nur häd will er immer bim FCZ gspielt häd.

da ich d'situation nöd täglich neu bzw. uf grund vom letschte spiel beurteile, sondern das ganze immer über en zitruum aluege, geshn ich bim fcz sehr wohl e strategie, im gegesatz übrigens zum zsc. da langed selbscht en zitruum vo jahre und ganz vill goodwill nöd um au nur irgendöppis strategieähnlichs z'erkenne...
    aber de canepa mit em spadaro z'vergliche isch öppe eso, wie wänn ich wür behaupte, dass d'sex pistols ganz klar vom mozart beiflusst sind... :haare:

gruess roli c.

Zitat von Champs-de-Mars

Natürlich hätte man diese Rumänen schlagen müssen, aber haste Scheisse am Fuss, haste Scheisse am Fuss.

hätte, hätte, fahrradkette! :rofl:

gruess roli c.

mittelfristig isch eh klar, dass de fcz um e budgetchürzig nöd ume chunt. ebeso klar isch, dass zielsetzig nur no dritti chraft hinder basel und yb si chan. aber namal: mit ere schlaue, nachhaltige sportliche strategie, chasch immer spielverderber spille und ab und zu au emal meh, sprich meischter werde. aber das gaht nume, wänn über jahre e klari strategie und de glich trainer häsch. wobi ich ja nöd säge, dass es zwingend de fischer si muess.

ich hasse halt eifach die ganz angelsächsisch hire and fire mentalität, wo euis, usser dem wirtschaftliche schlamassel wo d'welt dine steckt und es paar milliardäre, nüt bracht hät. aber das isch wieder e anderi diskussion. :floet:

gruess roli c.

Zitat von Larry

Doch!

Er isch kein Favre! Bei weitem nicht!

Er isch nur es FCZ Urgestein, basta.

Nur meine Meinung. Ich mag ihn, aber nicht als Trainer. Zu sehr Kumpel, war zu nahe am Team.

Typ/Fall Colin Muller...

de fischer hät dänn aber dütlich meh uf em chaschte als de colin muller! er forderet au bedütend meh, als das de colin gmacht hät. ob er je so guet wird wie de favre, who knows? aber de fischer isch immer no en trainerlehrling. das weiss au de vorstand. de vorstand weiss au, dass en fehler gmacht händ, indems kei bluetufrischig gmacht händ de summer. chasch au nöd am fischer alaschte.

genau eso wie mer es team chan ufbaue, chamer das au miteme trainer mache. so wie z.b. mainz mit em jürgen klopp oder werder bremen mit em thomas schaaf. drum söll de fcz das experiment au durezieh! es isch ja nöd eso, dass de vorstand a sim training oder sine trainigsmethode zwifled. also, ihm de rugge stärche und dure! und nöd de spiller, wieder eimal meh, es alibi verschaffe!

uf nöchscht saison muesch ihn, sofern (finanziell) möglich, sini (transfer-)idee umsetze lah. spöteschtens ab dänn isch fertig lehrling. dänn chasch/muesch en au voll id verantwortig neh.

aber jetzt wieder alles über de hufe rüehre isch die strategielosi clubpolitik, wo mi nur no nervt! wo au nachwislich langfrischtig nüt bringt und hauptsächlich enorm vill choschtet!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Du häsch scho rächt, aber de Fischer chan/wird scho es Thema werde wänns so wiiter gaht.

und warum?

will (z')vill vorständ wie en fan (ich schrieb jetzt nöd wie du...:-)) funktioniered und sich vo usse - hauptsächlich vo de printmedie - beiflusse lönd und eso eifach de weg vom gringschte widerstand gönd. en vorstand, wo e ganz klari strategie verfolgt, mues nur ganz selte de trainer zum thema mache und ihn entlah. das wüssed au d'spiller i dene verein und funktioniered entsprechend. davos, chloote, werder bremen etc.

was wäri mit em fcz di letschte 7 jahr passiert, hettmer de favre a wiehnachte 2004 entlah? kein meischtertitel, kei cl, kei gar nüt! züri isch damals übrigens als schlussliecht id rückrundi…

gege canepa/bickel chamer säge was mer will, aber i dere beziehig macheds es scho richtig. drum glaub i nöd, dass de fischer zum thema wird. i de medie sicher, aber nöd bim vorstand. natürli chamer sich au bi beschter strategie emal bim trainer irre, dänn muesmer halt handle (challandes...). de fischer zelli aber nöd zu de irrtümer!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Mein Senf:
    War das Wochenende in Malle und muss mich erst updaten. FCZ ausser Rand und Band, willkommen im Abstiegskampf! Das wird eine Grottensaison!
    ZSC mit Pflichtsieg gegen Rappi und guter Leistung aber ohne Punkte gegen den Meister. Morgen muss gegen Ambri ein Sieg her! Kann ja nicht sein dass jedes Heimspiel vorloren geht! Läck, Züri isch die gröscht Schiisstadt in Sache Sport! :sad: hani gseit in Sache Sport? :razz:

du wieder mit dine gfühlsusbrüch wo immer nume ufem moment beruhed... :razz:

klar, die ussag dobe stimmt für hüt, si cha imene monät aber scho makulatur si, si cha aber au im februar 2012 no stimme. also, cool blibe und dureschnufe. es hät zite geh, da hät basel und bern niedisch uf züri glueget, jetzt isches umgekehrt.

hauptsach kei schnellschüss! de fcz und de zsc müend 100 prozent d'spiller id verantwortig neh. beidi trainer dörfed keis thema si!

für mich es vorbild in sache sportliche füehrig: werder bremen. die händ käni 5 trainer verbrucht i de letschte 30 jahr. letscht jahr e grotte saison, das jahr sinds scho wieder a de spitze, mit em gliche trainer, wie die letschte, was weiss ich, jedefalls über 10 jahr.

gruess roli c.

Zitat von schalamütss

Nach Rappi chumi diräkt id Sunne...das sind no Ussichtä... :nick:

Gesucht: CARO !

also, 23:30 i de sunne! ich wird dete si! caro, weiss ich nöd... :nixwiss:

gruess roli c.

Zitat von Ali Bengali

Im ernscht: äs isch die einzig bar, näbscht de OleOle, wo suuberi Biergläser het. LOL.

nei, nei, im after dark häsch au suberi gleser und barfrau hät chörbligrössli d+++.

p.s. bi hüt ab em 8-i dete... :geil:

gruess roli

Zitat von schalamütss

Ja guät weiss halt nonig gnau ob sichs lohnt dich izflüge...chander erscht nachher säge...;-)

stell dier emal vor fahrsch mit eme car mit 20 z-fans und öppe 30 nuttene in langnau ih...!!! das wür de larry bis a sis lebesendi aschisse, wänner nöd debi wär! :geil:

und de chlaus zaugg mutiert grad zum zsc fan!

p.s. ich will uf de hinderschte sitzbank hocke, mit 4 kolleginne! :arschkriecher: :geifer:

gruess roli c.

Zitat von larlf

hät hüt dezue en interessante artikel i de nzz (glaubs s.23), aber han en leider nöd online gfunde. (muen mal luege, ob das was wird, wänn ich de fotografierä)
    gaht um david (sion) gäge goliath (uefa) & dass sich ebe beid as rächt halte müend...

isch ebe scho so. uf es unrecht törfsch nie mit ere gsetzeswidrigkeit reagiere. susch chas dänn ebe eso usecho, dass de ursprünglichi rechtsbrecher plötzlich no recht überchunt.

gruess roli c.