Beiträge von snowcat

es gaht ja nöd drum, dass er sich ufgregt hät und sich total mit em club identifizert. säb wür ja no für ihn spreche, es gaht um sini peinlichi und voll beschränkti argumentation! genau eso guet hetter chöne säge, dass de wald grüen isch oder dass sis auto vier räder hät, drum mües de schiri andersch pfiffe! und die verdammt huere arroganz, wo de verein jahrzehnte uszeichnet hät, chunt bi sinere brillante red au wieder extrem füre. de cabanarsch isch bi dere aktion eifach nume peinlich gsi! natürlich find ich ihn nu scho drum es arschloch will er bim pack tschutted. aber die aktion hät no meh ussagechraft gha als sini clubwahl...

isch öppe wie die gschicht über sini fründin womer sich in altstette verzellt: si segi im coop letzipark i de metzg goge poschte und hät s'gfühl gha, si werdi es biz zwenig schnell bedient. sie hät afange usrüefe und gmeint, si segi im fall d'fründin vom cabanarsch. d'antwort vom metzger: "uf dere site vo de gleis simmer zürcher und drum werdi si da nöd bedient, sie söll doch ihres fleisch uf de andere site vo de gleis goge poschte!" e herrlichi gschicht, kei ahnig ob sie stimmt, passt aber völlig zu dem arschloch und sim verein!

die gschicht stimmt aber: en fründ vo mier hät es malergschäft in altstette und hät emal für e coiffeuse öppis müese male. dere hät aber gar nüt passt, hät tue wine sau, alles besser gwüsst und überhaupt und sowieso. er hät sich derart gnervt, dass er ihre am telefon gseit hät, dass die ganz sach nüt choschtet, aber er welli nie meh öppis vo ihre ghöre! leider hätter ersch es paar tag spöter erfahre, dass das am cabanarsch sini fründin gsi isch. er hät nume gmeint, si wär susch ganz andersch dra cho vo ihm! ja klar isch er fcz fan...:razz:

ich glaub ich mues min optiker wechsle, susch wirdi sicher in chürzi erblinde... :rofl:

und nei gysino, het en fczler so en schrott uselah, würd ich ihm sofort arate uf niederhasli go tschutte z'gah! am aegerter sini aktion geschter isch scho fasch eso dämlich gsi, wie am cabanarsch sini wort! de aegerter er isch scho bald rief für niederhasli... :twisted:

gruess roli c.

Zitat von Larry

So en totale Witz gitz wieder mal nur in Züri!

Häsch scho mal irgend es Stadion uf de Wält gseh wo immer ein (oder meh) Sektor leer bliibt?

Volltubelstadion!!!! :roll:

klar, aber wänn marseille, milan oder madrid chunt bruchts die sicherheitsmassnahm nöd, nume dänn wänn d'provinz us lörrach süd uf bsuech isch...

gruess roli c.

Zitat von Champs-de-Mars

Links und rächts vom Basler-Sektor häts natürlich au no freii Sektore, aber det würd ich mich ehrlich gseit nöd freiwillig anesetze.

Im Momämt wärdet die Tickets nöd verchauft, will mer sich wohl im klare isch, dass das gäge Basel nöd chan guet gha. Aber dä FCZ schwümmt ja au nöd im Gäld, drum wäreds wahrschinlich au froh, wänns no es paar tuusig meh Tickes chönd verchaufe.

nur de sektor zwüsched familie- und gästesektor isch gsperrt, de sektor zwüsched gästesektor und haupttribüne isch im verchauf. genau dete häts au no es paar wenigi tickets...

gruess roli c.

Zitat von Reto

das isch sowieso ganz e eigeni Kategorie und eigentlich sind das die schlimmschte vo allne, wo dänn no nöd mal sälber wäge Billett chönd luege. Überleg der mal: Du bisch jetzt für en Bekannte (wo natürlich kei Internet dihei hät) uf d'Ticketcorner-Page go luege, öb's no Tickets hät.

16'000 isch sicher z'wenig, aber 30'000 isch halt dummerwiis au z'vill.

nei, ich han hüt sowieso in fcz fan shop welle, ha das au gmacht und dete grad für tix glueget.

mit dine zahle (16000/30000) häsch natürlich recht.

gruess roli c.

Zitat von Mushu

Bla, bla bla ...
    Bin ja auch en Schönwätterfan. S'letscht Jahr bin i aber bim letzte FCZ-FCB gsi. Im Familiesektor, mit mine beide Chind. Bin mit Füürwerk beschosse worde, und han mini Chind müesse mit em eigene Körper abdecke; em Haag entlang nach uffe, und det händ dänn anderi Zueschauer d'Chin über d'Muur glupft. Und dänn, nüt wie wäg ...

Une uf em Fäld, und obe irgendwo hänt niemerd s'Gfühl gha, müesse z'ischriite.

Also ich gange das Jahr nöd und ha mi au nöd um Tickets bemüeht. Wahrschiinlich chunsch im Familiesektor scho no Billet über ....

au de familiesektor isch bereits restlos usverchauft! aber de sektor nebedra wird leer blibe, dete verchaufeds kei tickets, zumindescht nach hütigem stand. villicht wird geldgier doch no grösser als de sicherheitsaspekt!

aber de familiesektor isch au uf de falsche site, de ghört scho uf d'oschtribüne aber gege d'südkurve ane...

gruess roli c.

Zitat von Reto

Bla bla bla...

Ich bin ja de Schönwätterfan schlechthin, aber han Billett scho ewig kauft. Wer das Schpiel verpasst isch definitiv sälber schuld und maximal en Schönwätterfan - und mit dene füllt mer ebe nur so Schpiel und kei anderi!

es gaht nöd um mich, ich han e saisoncharte.

aber bi somene match chömed im eigne umfeld ebe die schönwetterfans hinder em ofe füre und bitted eim um es ticket...und ich bi ja so en liebe sich und luege dänn...:razz:

gruess roli c.

nächsten mittwoch ist wieder so ein tag, an dem auch zürich ein 30'000-er stadion gebrauchen könnte. leider können diese tage, selbst über 5 jahre gesehen, an einer hand abgezählt werden...

wollte heute ein ticket für die osttribüne holen, bis auf ein paar hundert tickets auf der haupttribüne ist das stadion - immerhin 8 tage vor dem spiel - aber bereits ausverkauft!

wenn jemand ein ticket oder saisonkarte in der ostribüne vorig hat, sich bitte bei mir melden. kaufe es sofort!

gruess roli c.

und da warens noch 2 (punkte)...aber vorsprung!!! :heavy: :heavy: :heavy: :heavy:

wenn man derart grottenschlecht spielt und dann zufällig 1:0 in führung geht, das spiel auch noch gewinnt und gleichzeitig basel verliert, ja dann… :razz:

und nun am 11.5. - zum absolut besten zeitpunkt überhaupt - der seit langem fällige sieg gegen den fcb und die 8,5 millionen verlust letztes jahr sind nur noch eine randnotiz und der fcz weitere 2-3 jahre ohne finanzielle sorgen!

gruess roli c.

Zitat von Larry

:shock:

An der GV am 31. Mai wird der Klub ein Defizit von angeblich 8,5 Millionen Franken präsentieren müssen. Die Einnahmen aus der Champions League 2009 sind praktisch aufgebraucht. Umso mehr muss der FCZ kommende Saison wieder auf die Kohle aus der Königsklasse hoffen.

http://www.blick.ch/sport/fussball…en-titel-171576

Wie lang gaht das guet wänn nöd i d'CL chunsch?

das gaht nöd lang guet! basel hät letscht jahr - ebe ohni cl teilnahm - es defizit vo 10 millione usgwiese...

fazit: wämer sich es budget leischtet wo 8-10 millione über de inahme ohni cl lieht, muesch i eim jahrzehnt mindeschtens 5x i de cl spille, damit's am schluss ufgaht. wo züri natürli no es potential hetti, wär bim stadion. aber au mit meh zueschauer und andere catering/werbe inahme muesch i 10 jahr 3-4x i de cl spille, damit e kei schulde machsch! susch blibt nume übrig s'budget um 10 millione abezfahre und nur no um d'plätz 3-5 mitspille...en tüfelschreis! :evil:

gruess roli

Zitat von Gysino

i dä erschte halbziit hät real nach beliebe dominiert gha. völligs gägeteil gsi zum classico letscht samschtig. ich sägge das isch en verdiente sieg gsi und keine chan sich so schön zumene chopfball ufeschruube wie dä ronaldo.

mit sovil igsetzte 100-e vo millione und ebe sovill schulde isch en cuptitel beschtefalls en troscht pris...de chönt die königliche affe gärn ha! :razz:

gruess roli c.

Zitat von Larry

ABPFIFF

Die Fassade von Spadaro

Spadaro sagte in seiner Zeit als GC-Präsident Sätze wie diesen: «Wenn der FCZ mein Orientierungspunkt wäre, könnte ich gleich die Koffer packen. Mich beschäftigt etwas ganz anderes. Wir wollen mit GC unter die 32 besten Teams in Europa kommen.»

en herrliche satz...so schnell änderet sich ziite!!! :rofl:

gruess roli c.

Zitat von ZüriBueb

Die sind jetzt nervös und dörfed am Samschtig gäge yb und für yb gahts eh um nüt meh (was bi dene ja schins guet isch).

:sensa:

nüt z'früeh verschreie! no isch es cuphalbfinal out und en vizemeischtertitel möglich! aber nach de erschte 10 spiel vo dere saison het ich nie a sones saisonendi glaubt!

isch übrigens en wahnsinns fuessball abig hüt: z'erscht schwizer fuessball, isch spannend gsi, dänn de schluss vo spurs-gunners, en sensationelle match gsi und jetzt no de schluss vom spanische cupfinal barca-real, wo barca im moment dick ufspillt, aber leider d'chischte nöd trifft! barca für mich (immer no) die bescht clubmannschaft vo de wält! egal wies spiel usgaht hüt!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Mit dem Glück (GC, Sion, YB-Match) wirsch Meischter! :cool:

gegen niederhasli war nur der zeitpunkt des goals glück, sonst wars souverän, sion war auch nicht wirklich zwingend gefährlich, einfach (viel) mehr im ballbesitz. gestern allerdings hätte wirklich niemand etwas gegen ein unentschieden sagen können.

remember aber das letzte spiel zu hause gegen yb, als zürich bis zur 80. minute 2:0 führte und yb nicht den hauch einer chance hatte und am schluss stand des trotzdem 2:2.

was ich sagen will: bei einer intakten mannschaft gleichen sich glück und pech inkl. falsch schirientscheidungen im laufe einer saison aus.

p.s. s'erscht mal sit langem hani tatsächlich s'gfühl, mier chönd am 11.5. basel schlah!!

gruess roli c.

eis isch sunneklar und zwar ohni wenn und aber: will de z das jahr meischter werde müend morn gege yb und am 11.5. gege basel je 3 pünkt ane. aber wie de mushu so richtig schribt, wieso söllemer plötzli gege yb und basel günne?

hm, villicht will de leoni so guet isch wie no nie sit er bim fcz isch? oder will mer grad gege basel emal effektiv spilled und au s'nötige glück händ?
    oder will... :?:

gruess roli