es gaht ja nöd drum, dass er sich ufgregt hät und sich total mit em club identifizert. säb wür ja no für ihn spreche, es gaht um sini peinlichi und voll beschränkti argumentation! genau eso guet hetter chöne säge, dass de wald grüen isch oder dass sis auto vier räder hät, drum mües de schiri andersch pfiffe! und die verdammt huere arroganz, wo de verein jahrzehnte uszeichnet hät, chunt bi sinere brillante red au wieder extrem füre. de cabanarsch isch bi dere aktion eifach nume peinlich gsi! natürlich find ich ihn nu scho drum es arschloch will er bim pack tschutted. aber die aktion hät no meh ussagechraft gha als sini clubwahl...
isch öppe wie die gschicht über sini fründin womer sich in altstette verzellt: si segi im coop letzipark i de metzg goge poschte und hät s'gfühl gha, si werdi es biz zwenig schnell bedient. sie hät afange usrüefe und gmeint, si segi im fall d'fründin vom cabanarsch. d'antwort vom metzger: "uf dere site vo de gleis simmer zürcher und drum werdi si da nöd bedient, sie söll doch ihres fleisch uf de andere site vo de gleis goge poschte!" e herrlichi gschicht, kei ahnig ob sie stimmt, passt aber völlig zu dem arschloch und sim verein!
die gschicht stimmt aber: en fründ vo mier hät es malergschäft in altstette und hät emal für e coiffeuse öppis müese male. dere hät aber gar nüt passt, hät tue wine sau, alles besser gwüsst und überhaupt und sowieso. er hät sich derart gnervt, dass er ihre am telefon gseit hät, dass die ganz sach nüt choschtet, aber er welli nie meh öppis vo ihre ghöre! leider hätter ersch es paar tag spöter erfahre, dass das am cabanarsch sini fründin gsi isch. er hät nume gmeint, si wär susch ganz andersch dra cho vo ihm! ja klar isch er fcz fan...:razz:
ich glaub ich mues min optiker wechsle, susch wirdi sicher in chürzi erblinde... ![]()
und nei gysino, het en fczler so en schrott uselah, würd ich ihm sofort arate uf niederhasli go tschutte z'gah! am aegerter sini aktion geschter isch scho fasch eso dämlich gsi, wie am cabanarsch sini wort! de aegerter er isch scho bald rief für niederhasli... :twisted:
gruess roli c.