Beiträge von snowcat

Zitat von Larry

freu di nöd z'früeh, gc wird nie abstiege, weder uf em spielfeld, no dur fehlendi finanze... :?:

sötti dass unvorstellbare trotzdem doch emal passiere, bisch du selbstverständlich min gascht, wämmer euis 3 täg dur de chreis 4 durefäschtet! :suff:

p.s. bim am tv zäppe und scho sit 40 minute tschuttet fcl-basel. was söll die scheisse, am mittag?

gruess roli c.

Zitat von Larry

Mir sind mit ihm 3x Meister worde und er isch mit de Nati a de WM gsi.

Dänn chunsch zrugg vo de WM und de noi Trainer setzt dich uf d'Bank.

Weiss nöd was ich an sinere Stell würd mache, aber sicher de Fischer hasse!

simmer mit ihm oder wäg ihm 3x meischter worde...?

das mer eine nüme spille laht, chum hät er mal mit eme usländische club gredt, chunt ganz sicher nöd vom fischer us. das lächerliche game hät de canepa agfange! und jetzt muen de fischer de guatelli dine lah um sis gsicht nöd z'verlüre. de einzig grund um de leoni z'bringe, wär so en match vom guatelli wie gege maribor!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Bim Goalie isch en en sture Siech!

De Guatelli chan floppe wie er will, de Leoni chunt kei Chance meh über!

stimmt, aber en übergoalie isch de leonie au nöd würkli... :nixwiss:

gruess roli c.

Zitat von Mushu

Bin relativ unsicher, öb de Fischer die fuessballerischi und taktischi Fähigkeit hät (a la Favre) um es dem Team und dene Individue s'beschtmögliche usezhole. Befürchte eher, dass au das die falsch Wahl vo de GL gsi isch ...

vielleicht tun wir fischer unrecht und es braucht ganz einfach noch ein wenig geduld. eine steigerung ist schon jetzt von spiel zu spiel deutlich sichtbar. und mit den vielen verletzen ist noch sehr viel potential vorhanden. und da die punkte vorhanden sind, kann man in ruhe weiterarbeiten.

auch favre brauchte ein jahr bis das team erfolgreich und schön fussball spielte.

gruess roli c.

Zitat von Brave New World

Hatte Nikci die Schuhe von Margairaz an ? Gott war der langsam gestern.
    Das ewige Simulieren der Luzerner ging mir massivst auf den Sack.

nikci stand komplett neben den schuhen, hatte nur unglückliche aktionen. und fischer hätte kukurururucic und mehmedi 20 min früher bringen müssen.

gruss roli c.

Zitat von Mushu

Guaetelli ist zum Kotzen!
    Bleibt nicht drin, geht nicht raus.
    Wie lange noch versauert der bessere Torhüter auf der Bank?

Wohl so lange, wie der bessere Trainer in Uster stempeln geht ...

heute wars mal umgekehrt. kein grottenkick, dafür aber nur ein punkt...

der fcz hat phasenweise ganz gut gespielt und dieses unentschieden war eines derjenigen, an denen man sich am schluss über die verschenkten punkte fürchterlich aufregt! guatelli als stammhüter ist aber tatsächlich mehr als fragwürdig! :?:

gruess roli c.

Zitat von Larry

De Fischer isch die gliich Intern-Billiglösig wie de Muller, nur dass de Rang im Momänt alles echli kaschiert.

isch ja schön, dass mer i de tabelle vorne debi sind. ich befürchte aber, mier werded die saison für das no fürchterlich quittig übercho! dur de aktuelli tabellestand wird die ganz situation beschönigt und bis mer dänn i de gl handled isch es z'spat. und im rav z'uster würd im moment en excellente ma bereit stah...

mit kampf und u huere vill wettkampfglück allei, wurschtlet me sich nöd ä ganzi saison a de spitze dure...

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

Wolfsmatt, da laufts!

ah dietike! wänn scho limmattaler, dänn aber waschechte urdorfer! :floet:

dietike erchlärt aber zumindescht, warum e chli de max mache im zug, echli lüt bedrohe, e chli lampe abschrube, echli sachbeschädigung für dich harmlos sind. d'relatione verschiebed sich natürlich scho es biz wämer so quasi im kosovo ufgwachse isch! :razz:

übrigens: http://www.blick.ch/news/schweiz/g…epinkelt-159134

ja, ja, ich weiss: isch völlig normal i de pupertät. als 16-jährige nimmt mer d'orgle, spöter seicht mer halt ab de brugg id limmet...

p.s. ouh, da chunt mer grad in sinn, de mushu isch ja au in dietike ufgwachse! aber zunere zit wo das ganze gebilde no yugoslawie gheisse hät und mier nonig emal gwüsst händ, dass es so öppis wie kosovo git! :razz:

gruess roli c.

Zitat von Mushu

FALSCH!!! Das hat es nicht immer so gegeben! Auch ich habe meinen Scheiss in meiner Pubertät abgeliefert. Aber:

a) nicht regelmässig
    b) hatte ICH Konsequenzen zu ziehen, und war ICH ein IDIOT und zwar in aller Augen (Eltern, Lehrerschaft, Polizei usw.)
    c) war ich kein Held in meinem Kollegenkreis
    d) wollte mich niemand bei meiner Blödheit Filmen und das auf youtube setzen
    e) hatte niemand den Ehrgeiz, meine Blödheit noch zu übertreffen
    f) und ich hatte schon gar nicht die Blödheit, dem gebotenem - unter dem Jubel des Umfeldes - noch einen obenauf zu setzen. Punkt B hatte mir genug zugesetzt.

Und genau diesen Punkt B braucht es mehr den je! Den die Punkte c-f sind das, was ausgeartet hat! Und da benötigen wir dringends 2-3 Schritte retour!

Pro snowcat/Roli C.

muss wohl an unserem alter liegen, unsere ansichtsweise. vor 20/25 jahren habe ich auch noch anders, bzw. viel toleranter argumentiert und war gar sp wähler... :spinneli: nein, eierchopf, ich wähle heute nicht svp!

aber die entwicklung der letzten 3 jahrzehnte bezüglich punkt b-f und die aussicht auf die entwicklung der nächsten 30 jahre, macht mir keine freude. vor allem dann nicht, wenn wir weiterhin alle machen lassen und nur die wenigsten wirklich zur rechenschaft gezogen werden und zwar so, dass es nur den ganz bekloppten in den sinn kommt ihre tat oder ähnliches zu wiederholen!

aber nochmals, ich wiederhole mich, ich weiss: mich nervt an unserer gesellschaft, dass immer alle - ausser die täter natürlich - schuld sein sollen und verantwortung tragen müssen! nach jedem polizeieinsatz wird zetter und mordio geschrien. für mich absolut nachvollziehbar, dass ein polizist mal in die luft schiesst. er steht zum x-ten mal, quasi machtlos, weil eingeschränkt im handlungsspielraum, einem mob gegenüber und ist auch nur ein mensch! und alle vergessen bzw. ignorieren, dass es keine polizeieinsätze und bahnbegleiter oder ähnliches geben würde, wenn sich jeder so benimmt, wie er möchte, dass er und sein eigentum behandelt wird!

mal sehen, wie es gysino in 15 jahren sieht!

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

der schraubt doch nicht jeden Tag lampenabdeckungen runter? oder?

Das wird es immer geben und hat es immer gegeben. Das sind Jugendliche in de Pupertät, die machen so was. Anscheinend hattest du keine, sonst wüsstest du was ich meine. Aber vielleicht kommts ja noch! ;)

Klar darf und sollte man das nicht. Trotzdem sollte man mal vielleicht ein BISSCHEN runterfahren, mal von weiter her betrachtet überlegen, ob das jetzt wirklich so schlimm ist. Erfreue dich an den schönen Sachen im Alltag.

Theoretisch müsste jeder für die Ticketpreise der SBB täglich Lampenabdeckungen, Sitze usw. abschrauben.

gaaaanz falsch! obwohl im dezember 45-ig, behaupten einige frauen in meinem umfeld, dass ich immer noch in der pupertät stecke... :nick:

aber ansonsten bin und war ich nie ein kind von traurigkeit, meistens lebe ich auf der überholspur...aber eben, niemals auf kosten anderer und mag ich noch so besoffen sein! :suff:

so, muess jetzt wieder go bügle, schaffe nämli ab und zue schicht, bi de...

...SBB!

gruss roli c.

Zitat von Gysino

du understützisch kriminelli organisatione, ich finde dich sött mer au in knascht schmeisse! JEHOVA! :rofl:

spinnsch! das isch aktivi entwickligshilf! weisch wievill puure i schwelleländer vo mier läbed bzw. gläbt händ?

aber vor allem schadi demit höchschtens mier selber und nöd unbeteiligte drittpersone und DAS isch ganz en entscheidende unterschied!

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

Also ich will keinen Gefängnisaufenthalt berappen für einen Jugendlichen, der eine LAMPENABDECKUNG, in einem Zug, abgeschraubt hat.

Du schon?

wir können ihn ja auch anders therapieren. er kann einen monat zu dir nach hause und jeden abend wenn du von der arbeit nach hause kommst ist eine deiner lampenabdeckungen abgeschraubt?

einverstanden?

im ernst: es geht doch um den schutz von fremdem eigentum. und da bin ich mittlerweile sehr radikal. es kann doch nicht sein, dass alles kaputt gemacht wird um ein bisschen fun zu haben und weil man gerade besoffen ist und das ganze noch pausenlos als bagatelle abgetan wird! ist es nämlich nicht! mal sehen wie du reagierst, wenn sich bei dir zu hause tatsächlich jemand so aufführen würde!

gruess roli c.

Zitat von Gysino

:rofl:

läck also mängisch hani s'gfühl du häsch chli en egge ab. :cool:

wett mal wüsse wieviel mal du hettsch früehner müese in knascht cho für scheiss wott gmacht häsch, wahrschinli wärsch jetzt no drin. :rofl:

ich ha no nie i mim läbe e sachbeschädigung begange, no nie irgendwo wildfremdi lüt apöblet und mit gwalt droht (zumindescht nöd aktiv, höchschtens als reaktion) oder gar usgüebt und ich ha no nie im läbe e schlegerei gha...und dass trotz konsum vo legale und/oder illegale substanze... :wink:

jetzt chasch selber usrechne wievill knascht ich scho gha het!

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

Ach komm schon... Du weisst doch selber dass solche Stammtisch-methoden nicht funktionieren in der Praxis.

Ein Bruchteil von 200 Leuten haben "randaliert". Also randalieren ist ja schon Abdeckungen von Lampen runterschrauben.

Und du willst Robocops reinschicken? Alles würde noch schlimmer werden, glaubs mir... Vorallem wenn schon ein verängstigtes Mami mit ihren Kindern im Zug sitzt.

aber funktionieren die jetzigen methoden? eben...und ja, ich glaube daran, dass kompromissloses eingreifen und drakonische strafen die situation deutlich entschärfen würden!

mir ist auch bewusst, dass wir von einer minderheit reden, aber ich habe definitiv die schnauze voll, dass mich eine minderheit immer und überall, vor allem natürlich nachts und an wochendenden, in meiner bewegungsfreiheit einschränkt!

p.s. es kann doch nicht sein, dass ich mich samstag nachts um 3 uhr an der langstrasse sicherer fühle als in einem nachtzug, ist aber so!

gruess roli c.

Zitat von Caro

also mines wüssens dörfsch dur die 1. klass laufe, eifach nöd im 1. klass-bereich go stah/sitze... ich lauf regelmässig dur die 1. klas.

nei, dörfsch nöd! usser du bisch im bsitz vomene 1. klass ticket...aber isch natürlich ermessensfrag vom kontrolleur, i dem fall hetsch sicher nöd müesse zalle!

aber es isch wieder emal wie immer sglich, wänn ich die leserbrief uf de artikel hi aluege. alli sind irgendwie schuld: polizei, bahnpolizei, zugbegleiter, lokfüehrer etc. aber was isch mit dem saupack...???

wämer das verdammte pack ändlich emal wür zur recheschaft zieh, würd sich die ganz situation massiv verbessere und me wür sich wieder es biz sicherer fühle! und das wär möglich! zug ahalte, türe so blockiere, dass mer si nöd öffne chan (das gaht) und mit em überfallkommando ifahre und alles ipacke wo randaliert hät. bim erschte mal 1 monat knascht, ab em 2. mal wo verwütscht wirsch, isch knascht under 5 jahr nüme möglich! und es isch mer so öppis vo scheissegal, wänn einzelni job etc. verlüred. lüt wo sich i de öffentlichkeit so benehmed händ null rücksicht verdient, au wänns erscht 16-i sind!

züg sind alli videoüberwacht, es isch also sehr liecht möglich, dass mer jede wo randaliert hät chan identifiziere. und die jungs blibed genau solang in u-haft, wie d'uswertig vo de videos gaht. so schlüpft kein einzige!

gruess roli c.