Beiträge von snowcat

Zitat von Mushu

Weiss nicht, wie es euch geht.

Aber ich verspüre eine Vorfreude auf den Saisonstart und sehe dem "neuen FCZ" mit relativer Zuversicht entgegen.

ich auch!

wenn texeira die erwartete verstärkung wird in der verteidigung und die anderen spieler wieder normalform erreichen, spielt der fcz um die ersten 4 plätze, dürfte aber bis zum schluss nicht allzuweit vom ersten platz entfernt sein.

gruess roli c.

Zitat von Larry

Das ehemalige NHL-Raubein Bob Probert ist am Montag im Alter von 45 Jahren verstorben.

Gemäss Angaben der nordamerikanischen Profiliga NHL starb der frühere Stürmer der Detroit Red Wings und der Chicago Blackhawks nach einem Kollaps während eines Bootsausfluges mit der Familie.

In seiner 17-jährigen NHL-Karriere (1985 bis 2002) hatte sich der Kanadier den Ruf als einer der härtesten Spieler auf den Eisfeldern Nordamerikas erarbeitet. Mit insgesamt 3300 Strafminuten belegt Probert den 5. Platz in der entsprechenden «ewigen» Rangliste.
    ------

De hani au mal no gseh "spiele"....

krass, werde dieses jahr 45-ig...

gruess roli c.

Zitat von Draft

Du Snowcat, du bisch e so en richtige Z-Tipper.
    Z wie Zuefall!

:cool:

ja genau! Z wie Züri

p.s. aber jetzt nüme lüter werde bitte, bi dine fuessballkänntnis häsch vermuetli nordkorea-australie im final tippet... :rofl:

gruess roli c.

Zitat von dantheman

ziemliche müll das app...oder aber du verstahsch au nöd viel meh vo fuessball wie de draft... :floet:

ich han ja zum teil e fürchterlichi scheisse prophezeit und dänn trotzdem 75% trefferquote i de halbfinäl... :razz:

aber öppis bini ganz sicher gsi: wänn e mannschaft - und hät si no so vill individuells talent - ohni trainer anes turnier gaht, chömeds nöd wit. hami gwunderet dass gauchos überhaupt in 1/4-final cho sind...

http://de.eurosport.yahoo.com/05072010/73/wm…ona-fehler.html

gruess roli c.

Zitat von Draft

05?

ja, ja frau carmen thomas...:-))

aber nichts desto trotz, es ist eben schon so, dass die deutschen den besten und attraktivsten fussball zeigten bei dieser wm!

wer kann sie noch besiegen? spanien, die wahrscheinlich immer noch beste nationalmannschaft der welt? wer weiss...

die deutschen, mit ihrem unerschütterlichen selbstvertrauen, welches nun wahrscheinlich - und auch verständlicherweise - höchstdimensionen erreicht hat, sind plötzlich der kronfavorit auf den titel! deutsche tugenden, gepaart mit extremer spielfreude sind eigentlich der erfolgsgarant schlechthin!

aber hauptsache, dass argentinien und brasilien ausgeschieden sind... :razz:

gruess roli c.

de ultimativ bewiis, dass fraue schuld sind am höche alkohol konsum vo de männer! die einte muesch schön suufe und bi de andere muesch trinke, damit ihres gschnurr ushaltisch. :suff:

gruess roli c.

Zitat von Larry

Genau de! Sportgschäft gitz allerdings nüme.

Er häd früener bi Dübi i de 1. Liga gspielt.

das isch würkli ganz en nette und zwäge typ, erstunlich für es insekt... :razz:

gruess roli c.

Zitat von Larry

De Ponte isch mit Chiasso gäge Rappi is B ufgstiege.

Schad. Känne de Wolfi, de Trainer vo Rappi, wetts ihm meh möge gönne....

isch das de wolfi, wo mal d'juniore vo gcn und yb trainiert hät und in dübi es sportgschäft hät?

gruess roli c.

Zitat von Gysino

haha, uruguay uf em letschte i dä gruppe...FAIL.

die sieche sind mier öppe so sympathisch wie bayern. darum händs halt bi mier fasch alli spiel verlore i de gruppephase...:-))

min tipp isch überhaupt höchstens zu 50% uf wüsse bzw. fuessballlogik ufbaut, die andere 50% bestöhnd us sympathie/antipathie... :razz:

gruess roli c.

Zitat von Reto

Es super Programm:

Achtelfinal:
    elfenbeinküste-schweiz

tssss... Hoffentlich, hät's nüt koschted.

isch es gratis app, aber d'achtelfinal sind dänk nur eso usecho, ufgrund vo mine resultattipp i de gruppespiel!

gruess roli c.

ha mier geschter s'app vom blick abeglade (zwanzigzehn). isch no ganz praktisch. chasch alli resultat itöggele und de reschte macht's tool. so hani ich mich mal rasch bis in final inetipped und bin uf folgendes cho:

gruppespiel:

Gruppe A:

1. Frankreich
    2. Südafrika

3. Mexiko
    4. Uruguay

Gruppe B:

1. Nigeria
    2. Südkorea

3. Argentinien
    4. Griechenland

Gruppe C:

1. England
    2. USA

3. Slowenien
    4. Algerien

Gruppe D:

1. Deutschland
    2. Ghana

3. Serbien
    4. Australien

Gruppe E:

1. Niederlande
    2. Kamerun

3. Dänemark
    4. Japan

Gruppe F:

1. Italien
    2. Paraguay

3. Slowakei
    4. Neuseeland

Gruppe G:

1. Elfenbeinküste
    2. Brasilien

3. Portugal
    4. Nordkorea

Gruppe H:

1. Spanien
    2. Schweiz
    (gleich viele Punkte wie Chile, aber besseres Torverhältnis...was ich alles scho weiss :razz: )
    3. Chile
    4. Honduras

achtelfinale:

frankreich-südkorea
    england-ghana
    deutschland-usa
    nigeria-südafrika
    niederlande-paraguay
    elfenbeinküste-schweiz
    italien-kamerun
    spanien-brasilien

viertelfinale:

niederlande-elfenbeinküste
    frankreich-england
    nigeria-deutschland
    italien-spanien

halbfinale:

england-niederlande
    deustchland-spanien

finale:

england-spanien

de weltmeischtertipp bhalt ich für mich... :floet:

gruess roli c.

Zitat von Reto

dene gfallt das Reisli halt, wo's da chönd unternäh.

Und Roli und Virus: Ah ja, jetzt wo ihr's säged, Wär mer gar nöd ufgfalle ;o)

bitte, ich hilf doch immer wieder gärn! :razz:

gruess roli c.

Zitat von Reto

Die Schweiz gab ebenfalls die volle Punktzahl an den grossen Nachbarn. 10 erhielt Serbien und 8 Punkte gingen an Albanien.

Schiint sehr objektiv ab z'laufe, die Wahl.

zimli gnau die länder, mit de gröschte gaschtarbeiterquote i de ch...

no frage?

gruess roli c.

Zitat von ZSColin

Da findet mir eus wieder.

usser bi dem würkli übelschte vo allne verein im dütschsprachige ruum (guet, niederhasli, aber lömmer das...) finde mier euis im sport (fasch) überall! :razz:

gruess roli c.

Zitat von Gysino

geile siech sin sohn! 10 vo 10 würdi sägge!

findi au, ich gäbt ihm aber nur 9 vo 10! warum? wägem fuessball club i de schwiiz! wobi, für de brunz verein müesst mer scho fasch 2 pünkt abzieh...:-))

gruess roli c.