Beiträge von snowcat
-
-
-
Zitat von Gysino
und?
sött s'chind nöd sälber chönne entscheide ebs das liibli wett aazieh? oder eifach wayne?
nei, nei. es bitz stüre muesch es also scho. das ghörd zu de erzierische pflichte vomene vater! stell dier emal vor du hetsch chind, wo plötzli im chloote libli heichömed, will d'nachbarschind das au händ! immer no wayne?
gruess roli c.
-
-
Zitat von Ali Bengali
verwundert dich aber nicht bei diesem präsi??
dä zämehang muesch mer jetzt aber erchläre, verstahni nämli würkli nöd...
gruess roli c.
-
Zitat von Larry
Glaubi nöd! Scho gar nöd i de Schwiiz.
De Leoni isch nöd so schlächt wie er zum Teil gmacht wird, aber au nöd guet gnueg fürs Usland. Mues er aber sälber wüsse.
de leoni hät eifach null ustrahlig und charisma, öppis wo uf dere position enorm wichtig isch! ich find sogar de ivan benito nöd schlächter als de leoni. klar, de wird au scho 34-i das jahr...aber uf dere position isch routine gold wärt und s'alter nöd eso entscheidend. de zoff isch mit 40-i no weltmeischter worde.
aber es hät sicher au gueti jungi ume, wo nur uf d'chance als stammgoalie i de nati a wartet. evt. sogar i de eigne organisation.
gruess roli c.
-
-
-
falls er gaht, wieder emal e postivi meldig vom fcz! für mich beschtefalls en durchschnittliche nati a goalie. was de i de nati macht isch mier es rätsel!
http://www.blick.ch/sport/fussball…division-147584
gruess roli c.
-
Zitat von Ali Bengali
heute vor genau 11 jahren, ich bin neidisch, sehr sogar!
eine vo de ganz wenige mal i mim lebe, wo ich en orgasmus ohni jeglichi sexuelli aktivitäte gha han...

http://www.youtube.com/watch?v=kDWzYPq8osQ
gruess roli c.
-
Zitat von Brave New World
Ach chum. D Bayern sind ja selig im Verglich mit Real und Konsorte. S Problem isch eifach, dass mir alli Dütsch redet.
na ja, ich han für mich e eigni arschloch kategorie vo fuessballclübs kreiert, real isch dete natürli au debi...

aber häsch scho rächt, das mit em dütsch isch nöd zum underschätze. die meischte findet z.b. die dütsch nati zum chotze und fürchterlich arrogant, aber die englisch voll geil und kultig.
los emal de engländer zue und lies ihri boulevard press, ich weiss nöd, welles volk würkli arrogangter isch...
ich bin aber au fan vo de englische nati. als fuessball fan isch das halt irgendwie so und fangt scho i de chindheit a usser natürli me macht eine uf de fürchterlichi brasil hype!
gruess roli c.
-
Zitat von ZSColin
Freundschaft bekommt man geschenkt, Neid muss man sich erarbeiten!
ja genau, uf dä spruch hani no gwartet nebe de ufzellig vo de titel...! :razz:
aber weisch was? meh chan au mit stil und klass günne und genau das isch öppis wo bayern so öppis vo fählt! und zwar bim vorstand und bi de fans! drum isch d'freud au eso gross, wänns verlüred!
es isch echli wie mit riche lüt. die neuriche müend bi jeder glegeheit verzelle wie rich das sind und das bi jeder glegeheit au demonstriere und dänn verzelleds no pauselos das jede wos würkli will au chan schaffe und blablabla. im gegesatz dezue gits familiene wo scho sit x generatione gäld händ, die gsesch und ghörsch du nie!
gruess roli c.
-
Zitat von ZSColin
Neid der Besitzlosen!
herrlich, immer di glich billlig usred/rechtfertigung vo fans vo clübs wo 90 prozent vo de menschheit hassed! meischtens folgt aber no e ufzellig vo de azahl titel womer die letschte 350 jahr gwunne hät! als ob das öpper würd interessiere, mer hassed die bestimmte verein halt eifach, ob mit oder ohni titel! ich find bauern münchen au i de regionalliga scheisse! punkt!
gruess roli c.
-
-
Zitat von Larry
Schlacke 05, nie die Hand an der Schale....!
Im Team von Inter kein (!) Italiener, der Coach ist auch keiner, trotzdem wird dort weiter Italobeton vom Feinsten praktiziert.
sackstarchi argumentation!
häsch am höness die letschte 20 jahr meini guet zueglosed! wenn argument oder antworte gfröged sind, eifach uf en nebeschauplatz uswiche, wö so wenig wie möglich mit em eigentliche thema z'tue hät...

gruess roli c.
-
grazie inter!
den arrogantesten club im deutschsprachigen raum geschlagen! und das im wichtigsten clubspiel der welt!
grazie...
ok, bauern münchen wurde ein klarer handspenalty unterschlagen. es war aber trotzdem eine ziemlich souveräne vorstellung von inter und vor allem war es nicht das befürchtete scheissspiel!
gruess roli
-
-
-
-